Ереван, 15.Август.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
ВАЖНО


Աթբաշյան. «Մեզ ուղղակի դուրս հանեցին ավիացիոն շուկայից. իրավիճակը շտկելու համար մեծ աշխատանք պետք է կատարվի»

ИНТЕРВЬЮ

Եվրոպական հանձնաժողովը Հայաստանի ավիաընկերությունները ներառել է ԵՄ թռիչքների անվտանգության թարմացված ցանկում՝«սև ցուցակում»։ Դա նշանակում է, որ Եվրոպական միության շրջանակում շահագործման արգելքը տարածվում է նաև հայկական ավիաընկերությունների վրա՝ անվտանգության միջազգային չափանիշներին չհամապատասխանելու հիմնավորմամբ: Որոշումը կայացվել է Հայաստանի քաղավիացիայի կոմիտեի և հայկական 6 ավիափոխադրողների աշխատանքի վերլուծությունից հետո։

«Ավիացիայի ազգային միավորում» ՀԿ նախագահ Դմիտրի Աթբաշյանը վերոնշյալ իրողությունը դիտարկում է նախկինում իր կողմից մատնանշած բացերի և խնդիրների համատեքստում:

«Առաջին ու հիմնական խնդիրն օդային օրենսգիրք չունենալու փաստն է: Օդային օրենսգիրքը պետք է ենթադրի ավիացիայի աշխատանքի պլանավորում, կատարում ու վերահսկողություն: Եվ այս երեք ուղղություններով առանձին մարմիններ պետք է զբաղվեն: Օրինակ՝ ԱՄՆ-ում գործում է թռիչքների անվտանգության ուսումնասիրման անկախ մարմին, բայց մեզ մոտ ոչինչ չկա: 

Պետք է սկսել օրենսգրքից: Ստացվում է՝ ավիացիա ունեինք, հիմա այն չկա, կորավ, ու, փաստորեն, ոչ ոք մեղավոր չէ:

Ասում են՝ նախկիններն են մեղավոր: Նախկիններն ովքե՞ր են, անուններ տվեք այդ դեպքում, ասեք՝ ինչով են մեղավոր, ով ինչքան է գողացել, ինչո՞ւ չեն զբացվում այդ հարցերով: Իրականում ներկայիս իշխանությունները պետք է մտածեն ոչ թե նրա մասին, թե ինչպես այսօրվա ստեղծված իրավիճակը գցեն նախկին իշխանությունների վրա, այլ զբաղվեն այս դրությունից դուրս գալու հարցով»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասաց Դ. Աթբաշյանը:

Նա շեշտեց՝ եթե վերոնշյալ օրենսգիրքն ունենայինք, միգուցե այսօր խուսափեինք նման զարգացումներից:

«Հիմա մեզ ուղղակի դուրս հանեցին ավիացիոն շուկայից: Հայկական ավիաընկերությունները, փաստորեն, չեն կարողանա աշխատել: Հիմա փորձում են այդ հարցը մի քիչ թեթևացնել ու փափկեցնել, բայց, այդուհանդերձ, փաստն այն է, որ մենք հիմա արդեն չկանք Եվրոպայի ավիացիոն շուկայում: 

Իսկ իրավիճակը շտկելու համար բավականին մեծ աշխատանք պետք է կատարվի: Օրինակ՝ պետք է այնպիսի միջոցներ ներդնել, որոնք հնարավորություն կտան վերահսկել թռիչքների անվտանգությունը: Ժամանակին «Արմավիայի» սերտիֆիկացման հարցերով եմ զբաղվել: Դա այն ժամանակահատվածն էր, երբ ընկերությունը խնդիրներ ուներ: 

Այդ ժամանակ ձեռք բերվեց հատուկ համակարգ, որի միջոցով յուրաքանչյուր թռիչքի րոպեն վերահսկվում էր, և բավականին հանգամանքներ էին բացահայտվում վերահսկողության արդյունքում: Բայց սա միայն մեկ ընկերության օրինակ է: 

Ավելի լայն իմաստով նման վերահսկողություն պետք է իրականացնի կա՛մ կոմիտեն, կա՛մ էլ առանձին մարմին պետք է ստեղծվի՝ միայն թռիչքների անվտանգությունը վերահսկելու համար: Եթե այսօրվանից այդ հարցերով լուրջ զբաղվեն ու փորձեն Եվրոպայում հեղինակություն ձեռք բերելու ուղղությամբ հստակ աշխատել, մոտավորապես 6-7 ամսից արդյունք կլինի: 

Պետք է հատուկ հանձնաժողով ստեղծեն, որտեղ մասնագետներից յուրաքանչյուրը կոնկրետ հարցով կզբաղվի»,-շեշտեց մեր զրուցակիցը՝ բերելով Ղազախստանի օրինակը:

«Ղազախստանի քաղավիացիայի վիճակը մի քանի տարի առաջ շատ վատ էր: Ինչպես մեզ են վտարել այդ համակարգերից, այդպես նաև ժամանակին իրենց հետ էին վարվել: Բայց, անկախ ամեն ինչից, նրանք 7 ամսվա մեջ շատ լուրջ աշխատեցին ու իրենց առջև դրած բոլոր խնդիրները լուծեցին: 

Հիմա վերականգնել են հեղինակությունը և ունեն ճանաչված ավիացիա: Իրականում լուծումներ գտնելու և դրանք իրականացնելու շատ ձևեր կան: Մենք արդեն տևական ժամանակ է, ինչ խոսում ենք փոքր ավիացիայի զարգացման հնարավորությունների մասին, բայց թե՛ այս, թե՛ մնացած հարցերով պետք է զբաղվել, այնինչ ոչ ոք չի զբաղվում»,-շեշտեց նա:

Ամփոփելով՝ Դ. Աթբաշյանը շեշտեց, որ, այնուամենայնիվ, արդյունք ունենալու համար հենց այսօրվանից պետք է զբաղվել օդային օրենսգրքի ընդունման հարցերով, որի նմուշը կա թե՛ Ազգային ժողովում, թե՛ կառավարությունում:

«Ընկերությունները տեխնիկական հնարավորություններ ունենալուն զուգահեռ պետք է աշխատեն իրավական դաշտում. Հայաստանն այս առումով իրավական դաշտ չունի: Ամենաառաջին խնդիրը դա է, որովհետև ինչի մասին մենք խոսում ենք, բխում է հենց այդ խնդրից: Այսօրվա իշխանությունները պետք է հատուկ հանձնաժողովներ ստեղծեն: Ինքս պատրաստ եմ անվճար օգնել, աջակցել, միայն թե Հայաստանը կենդանացնի սեփական ավիացիան»,-եզրափակեց Դ. Աթբաշյանը:

ԱՆՆԱ ԲԱԴԱԼՅԱՆ

Архиепископ Баграт: Так называемая запись фейковая, смонтированная и вырванная из контекстаЮнибанк выпустил привилегированные акции с фиксированным дивидендом 12%Team Telecom Armenia первой в регионе отключит сеть 2G, заменив ее передовыми технологиямиДва мальчика пообещали, что больше не будут драться: Аршак Карапетян Трамп пообещал Зеленскому не обсуждать с Путиным раздел территорий УкраиныTeam Telecom Armenia первой в регионе отключит сеть 2G, заменив ее передовыми технологиями․ Действует специальная программа предоставления новых телефонов Затулин: Плохо вы знаете Пашиняново правосудиеСеть фиксированной связи Ucom стала доступна в районе Силикян МОЖЕТ ЛИ АРМЕНИЯ ПОВТОРИТЬ СУДЬБУ ГАЗЫ? ПАШИНЯН И АЛИЕВ В ВАШИНГТОНЕ: НЕ МИР, А ЭСКАЛАЦИЯThe Guardian: количество разрушений от лесных пожаров в Европе выросло на 87%Беркли, Стэнфорд и многое другое: уникальная возможность для 10 студентов из АрменииВ Ереване в четвёртый раз пройдёт Фестиваль пива: чего ждать от трёхдневного событияЛидер движения «Всеармянский фронт» Аршак Карапетян выступит 13 августа 2025 года в 19:00 на радио «Звезда» в программе «Стратегия национальной безопасности»Самвел Карапетян: На завтрашнем судебном заседании поймем существует ли справедливость в АрменииАрмения у истоков цивилизации: путешествие сквозь камень, мифы и историю в крепости ГарниТрудные, но важные уроки геополитики Экспорт сельхозтоваров из России в страны ЕАЭС вырос на 10%: доля Армении составила 5%Молодежь России и Армении активно развивают сотрудничество Доннарумма договорился с «Манчестер Сити»В Армении слушания по вопросу эксплуатации золотоносного рудника в Караберде проходят в напряженной обстановкеВ Антарктиде спустя 66 лет нашли останки пропавшего без вести известного исследователяСнова в школу 2025: Смартфон HONOR 400 Lite 5G теперь доступнее благодаря специальному предложению от UcomДефицит бюджета США в июле вырос на 19%, за 10 месяцев финансового года - на 7%Трамп перебросил бомбардировщики к границе с Россией перед переговорами по УкраинеАмирбеков: Баку ожидает внесения изменений в Конституцию Армении«Аякве»: Вашингтонское трехстороннее соглашение – это не мир, а новые уступкиВоенные РФ нанесли ракетный удар по учебному подразделению Сухопутных войск ВСУ: 1 человек погибМхитарян забил гол в ворота «Аякса»МВД Армении: Вождение машины без права во второй раз в течение года повлечет за собой уголовную ответственностьДа, Самвел Карапетян - политический заключённый։ будущий президент Армении Самвел Карапетян должен быть немедленно освобождён. Хачик АсрянВ Сисиане состоялся армяно-иранский культурно-кулинарный фестиваль «Навасард»Германия требует от Израиля разъяснений по поводу гибели журналистов в секторе ГазаЗаявление: Мир между Арменией и Азербайджаном невозможен без полноценной реализации прав народа АрцахаСоловьев пригрозил Азербайджану специальной военной операциейМинобороны Армении: Скоропостижно скончался военнослужащий Ваге ЗакарянIDBank увеличил уставный капитал «Мастерс»: Победный старт Карена Хачанова в ЦинциннатиЦены на литий резко выросли после закрытия одной из крупнейших шахт в миреКНДР осуждает планируемые совместные учения США и Южной КореиАктриса и певица Карина Каграманян поздравила армян с Навасардом — Днём национальной идентичности Пять журналистов погибли в городе Газа в результате удара ИзраиляТерриториальная целостность Армении не должна быть нарушена – иранский депутат«Надеюсь, между правительством Армении и Церковью начнется диалог»: Роберт АмстердамВ Таиланде при сходе поезда с рельсов пострадали людиНа крупнейшем в России предприятии по производству пищевой соды произошел взрыв газаРазгаданы древние татуировки на 2000-летней сибирской ледяной мумииАлиев получил всё, что хотелПашинян: О сдаче в аренду Сюникской области не может быть и речиПашинян: Двусторонняя торговля между гражданами Армении и Азербайджана - одна из самых надежных гарантий безопасностиЧто обсудили Пашинян и Уиткофф?