Yerevan, 15.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Աթբաշյան. «Մեզ ուղղակի դուրս հանեցին ավիացիոն շուկայից. իրավիճակը շտկելու համար մեծ աշխատանք պետք է կատարվի»

INTERVIEW

Եվրոպական հանձնաժողովը Հայաստանի ավիաընկերությունները ներառել է ԵՄ թռիչքների անվտանգության թարմացված ցանկում՝«սև ցուցակում»։ Դա նշանակում է, որ Եվրոպական միության շրջանակում շահագործման արգելքը տարածվում է նաև հայկական ավիաընկերությունների վրա՝ անվտանգության միջազգային չափանիշներին չհամապատասխանելու հիմնավորմամբ: Որոշումը կայացվել է Հայաստանի քաղավիացիայի կոմիտեի և հայկական 6 ավիափոխադրողների աշխատանքի վերլուծությունից հետո։

«Ավիացիայի ազգային միավորում» ՀԿ նախագահ Դմիտրի Աթբաշյանը վերոնշյալ իրողությունը դիտարկում է նախկինում իր կողմից մատնանշած բացերի և խնդիրների համատեքստում:

«Առաջին ու հիմնական խնդիրն օդային օրենսգիրք չունենալու փաստն է: Օդային օրենսգիրքը պետք է ենթադրի ավիացիայի աշխատանքի պլանավորում, կատարում ու վերահսկողություն: Եվ այս երեք ուղղություններով առանձին մարմիններ պետք է զբաղվեն: Օրինակ՝ ԱՄՆ-ում գործում է թռիչքների անվտանգության ուսումնասիրման անկախ մարմին, բայց մեզ մոտ ոչինչ չկա: 

Պետք է սկսել օրենսգրքից: Ստացվում է՝ ավիացիա ունեինք, հիմա այն չկա, կորավ, ու, փաստորեն, ոչ ոք մեղավոր չէ:

Ասում են՝ նախկիններն են մեղավոր: Նախկիններն ովքե՞ր են, անուններ տվեք այդ դեպքում, ասեք՝ ինչով են մեղավոր, ով ինչքան է գողացել, ինչո՞ւ չեն զբացվում այդ հարցերով: Իրականում ներկայիս իշխանությունները պետք է մտածեն ոչ թե նրա մասին, թե ինչպես այսօրվա ստեղծված իրավիճակը գցեն նախկին իշխանությունների վրա, այլ զբաղվեն այս դրությունից դուրս գալու հարցով»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասաց Դ. Աթբաշյանը:

Նա շեշտեց՝ եթե վերոնշյալ օրենսգիրքն ունենայինք, միգուցե այսօր խուսափեինք նման զարգացումներից:

«Հիմա մեզ ուղղակի դուրս հանեցին ավիացիոն շուկայից: Հայկական ավիաընկերությունները, փաստորեն, չեն կարողանա աշխատել: Հիմա փորձում են այդ հարցը մի քիչ թեթևացնել ու փափկեցնել, բայց, այդուհանդերձ, փաստն այն է, որ մենք հիմա արդեն չկանք Եվրոպայի ավիացիոն շուկայում: 

Իսկ իրավիճակը շտկելու համար բավականին մեծ աշխատանք պետք է կատարվի: Օրինակ՝ պետք է այնպիսի միջոցներ ներդնել, որոնք հնարավորություն կտան վերահսկել թռիչքների անվտանգությունը: Ժամանակին «Արմավիայի» սերտիֆիկացման հարցերով եմ զբաղվել: Դա այն ժամանակահատվածն էր, երբ ընկերությունը խնդիրներ ուներ: 

Այդ ժամանակ ձեռք բերվեց հատուկ համակարգ, որի միջոցով յուրաքանչյուր թռիչքի րոպեն վերահսկվում էր, և բավականին հանգամանքներ էին բացահայտվում վերահսկողության արդյունքում: Բայց սա միայն մեկ ընկերության օրինակ է: 

Ավելի լայն իմաստով նման վերահսկողություն պետք է իրականացնի կա՛մ կոմիտեն, կա՛մ էլ առանձին մարմին պետք է ստեղծվի՝ միայն թռիչքների անվտանգությունը վերահսկելու համար: Եթե այսօրվանից այդ հարցերով լուրջ զբաղվեն ու փորձեն Եվրոպայում հեղինակություն ձեռք բերելու ուղղությամբ հստակ աշխատել, մոտավորապես 6-7 ամսից արդյունք կլինի: 

Պետք է հատուկ հանձնաժողով ստեղծեն, որտեղ մասնագետներից յուրաքանչյուրը կոնկրետ հարցով կզբաղվի»,-շեշտեց մեր զրուցակիցը՝ բերելով Ղազախստանի օրինակը:

«Ղազախստանի քաղավիացիայի վիճակը մի քանի տարի առաջ շատ վատ էր: Ինչպես մեզ են վտարել այդ համակարգերից, այդպես նաև ժամանակին իրենց հետ էին վարվել: Բայց, անկախ ամեն ինչից, նրանք 7 ամսվա մեջ շատ լուրջ աշխատեցին ու իրենց առջև դրած բոլոր խնդիրները լուծեցին: 

Հիմա վերականգնել են հեղինակությունը և ունեն ճանաչված ավիացիա: Իրականում լուծումներ գտնելու և դրանք իրականացնելու շատ ձևեր կան: Մենք արդեն տևական ժամանակ է, ինչ խոսում ենք փոքր ավիացիայի զարգացման հնարավորությունների մասին, բայց թե՛ այս, թե՛ մնացած հարցերով պետք է զբաղվել, այնինչ ոչ ոք չի զբաղվում»,-շեշտեց նա:

Ամփոփելով՝ Դ. Աթբաշյանը շեշտեց, որ, այնուամենայնիվ, արդյունք ունենալու համար հենց այսօրվանից պետք է զբաղվել օդային օրենսգրքի ընդունման հարցերով, որի նմուշը կա թե՛ Ազգային ժողովում, թե՛ կառավարությունում:

«Ընկերությունները տեխնիկական հնարավորություններ ունենալուն զուգահեռ պետք է աշխատեն իրավական դաշտում. Հայաստանն այս առումով իրավական դաշտ չունի: Ամենաառաջին խնդիրը դա է, որովհետև ինչի մասին մենք խոսում ենք, բխում է հենց այդ խնդրից: Այսօրվա իշխանությունները պետք է հատուկ հանձնաժողովներ ստեղծեն: Ինքս պատրաստ եմ անվճար օգնել, աջակցել, միայն թե Հայաստանը կենդանացնի սեփական ավիացիան»,-եզրափակեց Դ. Աթբաշյանը:

ԱՆՆԱ ԲԱԴԱԼՅԱՆ

Unibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders