Ереван, 15.Июнь.2026,
00
:
00
ВАЖНО


Գինու չափավոր օգտագործումը կարող է դանդաղեցնել տղամարդկանց կենսաբանական ծերացումը. International Journal of Public Health

ФОТО

Սեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին

International Journal of Public Health ամսագրում հրապարակված նոր հետազոտությունը ցույց է տվել, որ գինու չափավոր օգտագործումը կարող է կապված լինել տղամարդկանց կենսաբանական ծերացման դանդաղեցման հետ:

Աշխատանքը հիմնված է իտալական խոշոր՝ Moli-sani նախագծի տվյալների վրա, որին մասնակցել է ավելի քան 20 հազար մարդ: Գիտնականները վերլուծել են ոչ թե պարզապես անձնագրային տարիքը, այլ, այսպես կոչված, կենսաբանական տարիքը. ցուցանիշ, որն արտացոլում է օրգանիզմի վիճակը բջիջների, հյուսվածքների և համակարգերի մակարդակով: Այն հաշվարկվել է արհեստական բանականության օգնությամբ՝ տասնյակ բիոմարկերների հիման վրա, ներառյալ հորմոնները, լիպիդները և բորբոքային ցուցանիշները:

Արդյունքները ցույց են տվել, որ չափավոր քանակությամբ գինի օգտագործող տղամարդկանց (օրական մոտ մեկ-երկու բաժակ) կենսաբանական տարիքը միջինում ավելի ցածր է եղել, քան ընդհանրապես չխմողներինը: Առավել ակնառու ազդեցություն նկատվել է օրական մոտ 150–200 մլ գինի օգտագործելու դեպքում. այդ պարագայում տարբերությունը կարող էր կազմել մի քանի ամսվա «երիտասարդացում»:

Միևնույն ժամանակ հետազոտությունը բացահայտել է բնորոշ U-աձև կախվածություն. ինչպես չափազանց քիչ, այնպես էլ չափից շատ գինի օգտագործելը դրական ազդեցություն չեն ունեցել, իսկ ալկոհոլի չարաշահումը, ընդհակառակը, զուգորդվել է արագացված ծերացման հետ:

Հետաքրքիր է, որ կանանց դեպքում նմանատիպ կապ չի հայտնաբերվել: Սակայն սեռերի միջև վիճակագրորեն նշանակալի տարբերություն խիստ իմաստով ապացուցել չի հաջողվել, ուստի գիտնականները կոչ են անում զգուշորեն մեկնաբանել այս արդյունքները:

Առանձնահատուկ ընդգծվում է, որ դրական ազդեցությունը կապված է ոչ թե հենց ալկոհոլի, այլ, հավանաբար, հատկապես գինու մեջ պարունակվող նյութերի՝ առաջին հերթին պոլիֆենոլների հետ, որոնք հայտնի են իրենց հակաբորբոքային և հակաօքսիդանտ հատկություններով: Ընդ որում, էթանոլի ընդհանուր օգտագործումը (ներառյալ այլ ալկոհոլային խմիչքները) ծերացման դանդաղեցման հետ նմանատիպ կապ չի դրսևորել:

Հեղինակները շեշտում են, որ հետազոտությունը դիտողական բնույթ ունի և չի ապացուցում պատճառահետևանքային կապը: Բացի այդ, չափավոր խմող մասնակիցներն առհասարակ ավելի հաճախ են վարել առողջ ապրելակերպ. եղել են ֆիզիկապես ավելի ակտիվ, ունեցել են նորմալ քաշ և ավելի քիչ քրոնիկ հիվանդություններ, ինչը նույնպես կարող էր ազդել արդյունքների վրա, թեև այդ գործոնները հաշվի են առնվել վերլուծության ժամանակ:

Ի վերջո, հետազոտությունն ավելացնում է փաստարկներ այն օգտին, որ կարևոր է ոչ միայն ալկոհոլի քանակը, այլև դրա տեսակը և ընդհանուր ապրելակերպը: Սակայն գիտնականներն ընդգծում են հետագա երկարաժամկետ հետազոտությունների անհրաժեշտությունը՝ նախքան ծերացման գործընթացների վրա գինու ազդեցության մասին վերջնական եզրակացություններ անելը:

Հետևեք մեզ՝ այստեղ

Твой голос украли. защити свой выбор. Всеармянский фронтСчитает людей взяточниками: будут ли судебные иски? «Паст»За шесть лет фактически многое изменилось: что случилось с клятвой «не подделывать ни одного бюллетеня»? «Паст»Конституционная «ловушка» и институт сателлитов: как власти должны были решить проблему механизма реализации внешних принуждений? «Паст»Что произойдет, если Россия не признает результаты выборов в Армении? «Паст»Мы потеряли огромные запасы: теперь чего хотим? «Паст»Почему новоизбранный парламент нелегитимен? Хронология правового террора и редактирования результатов: «Паст»Жительницу села Киранц вынудили уволиться после публикации о выборахСудья предупредил Оганяна о возможном принудительном приводеНетаньяху: Пока я являюсь премьер-министром Израиля, у Ирана не будет ядерного оружияIDBank выпустил четвертый и пятый транш облигаций 2026 года ЦИК Армении: Результаты голосования на избирательном участке № 12/13 признаны недействительнымиПашинян поздравил Путина с Днем РоссииПоздравительное послание лидера движения «Всеармянский фронт» по случаю Дня России«Мы начинаем политические консультации с политическими силами для выработки единой повестки и шагов»: Гагик ЦарукянПосол России в Армении вернулся в Ереван после консультаций в Москве Обучение финансовой грамотности для юных шахматистов: Idram и IDBank Юнибанк и Wildberries запустили сервис для покупок в рассрочкуУничтожить половину собственного народа? Анатомия эйфории власти и государственности: «Паст»От Армении до Балтики. кольцо сжимается-распределённая война в новой фазе. ответ России «АйаКве» не признает результаты выборов: политическое объединение готовится к правовой и политической борьбе։ «Паст»ЗММК присоединился к Глобальному договору ООН«В Армении установилась диктатура, которая и поглотит саму себя»: «Паст»Самая влиятельная «фигура» государственного аппарата остается на своем месте: «Паст»Техническая ошибка или политический расчет? Как «неверные» цифры меняют картину будущего парламента? «Паст»Армянский премьер Пашинян при финансовой и политической поддержке Запада де-факто украл прошедшие парламентские выборыПочему Россия наказывает армянский народ? «Паст»Ucom запускает пакет uPlay Cinema: сотни фильмов по единой ежемесячной подписке Взять или не взять мандаты? Что должна делать оппозиция? «Паст»От малых шагов – к большим переменам: проекту «Сила одного драма» 6 летТрамп поздравил Пашиняна с победой на выборах в АрменииJunius возвращается — с новым турниром и ценными призамиЛевон Джилавян занял третье место на чемпионате мира по нардамВ Армении планируют закрыть УИУ «Нубарашен» и построить новое пенитенциарное учреждениеКаллас: ЕС не ужесточает санкции против Израиля из-за отсутствия единстваВ Индонезии вулкан Семеру выбросил пепел на высоту 4,9 кмЕвропейские фондовые индексы преимущественно снизились во вторникСтроительство дороги Сисиан — Каджаран имеет важное значение для развития дорожной инфраструктуры АрменииЗахарова: выборы в Армении сопровождались беспрецедентным давлением на оппозициюПочему число людей, имеющих право голосовать, сократилось? «Паст»Какие поствыборные процессы предусмотрены? «Паст»Пока ничего окончательно не решено: «Паст»Правительство Южной Осетии ушло в отставкуФильм «Пальма 2» продюсера Рубена Дишдишяна покажут в Японии«Аресты, задержания, оскорбления: я первый раз такую избирательную кампанию вижу в странах СНГ»: КобицкийЦИК Армении обработал бюллетени со всех 2005 участковАэропорт Мехрабад в Тегеране приостановил работуАрпине Ованнисян: «Гражданскому договору» не хватает всего двух голосов для наличия большинства в 3/5Раскрытие протоколов с УИК: оппозиция лидирует в регионах, «Гражданский договор» теряет позиции«Решается судьба Армении»: граждане призывают к участию в выборах