Ереван, 10.Ноябрь.2025,
00
:
00
ВАЖНО


ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ ՎԱՐՈՐԴՆԵՐԻՆ. Մինչ օրս մենք սխալ ենք վարվել` մի «տաքացրեք» մեքենայի շարժիչը կանգնած վիճակում

ЛАЙФ

Թվում է թե դա անում են բոլորը` միացնում են մեքենայի շարժիչը եւ նստում մեքենայի մեջ տեղից չշարժվելով մինչեւ չտաքանա շարժիչը:

Եթե դուք նրանցից մեկն եք, ով կարծում է որ դա ճիշտ է, ապա անպայման կարդացեք այս հոդվածը:

Հավանական է, որ դուք դա անում եք որպեսզի խնայեք շարժիչը: Բայց իրականում դարձել եք առասպելի զոհ, որը իրականում ավելի շատ վնաս է բերում քան օգուտ:

Business Insider-ը հարցազրույց է վերցրել նախկին դրագռեյսեր Սթիվեն Կյատտիից, ով Վիսկոնսինա-Մեդիսոնա համալսարանում ունի ինժեներական դոկտորական աշխատանք մեքենան ձմռանը տաքացնելու թեմայով:

Վերջին 26 տարիներին Կյատտին ուսումնասիրում է  ներքին այրման շարժիչները , որոնք այրում են հեղուկ վառելիք էներգիա ստանալու համար:

Եթե կարճ, ապա մասնագետի եզրակացությունը հետեւյալն է:

Մեքենայի շարժիչի աշխատանքը կանգնած վիճակում ոչ միայն ստիպում է Ձեզ ծախսել ավելորդ վառելիք, այլեւ վնասում է շարժիչին:

Որովհետեւ երբ շարժիչը աշխատում է իսկ մեքենան կանգնած է, սառած յուղը չի հասցնում ժամանակին հասնել մխոցներին: Արդյունքում տեղի է ունենում թույլատրելի ծանրաբեռնվածության գերազանցում:

Ինչպես է դա աշխատում

Նորմալ պայմաններում ձեր մեքենայի շարժիչը աշխատում է օդի եւ գոլորշացած վառելիքի խառնուրդով: Օրինակ վերցնենք բանզինը:  Խառնուրդը հասնում է մխոցներին, պորշինը սեղմում է նրան եւ առաջացնում միկրո-պայթյուն, որը եւ առաջացնում է էներգիա շարժիչի համար:

Բայց երբ դրսում ցուրտ է, բենզինը վատ է գոլորշիանում: Սկզբում ձեր մեքենան փոխհատուցում է դա, ավելացնելով խառնուրդում ավելի շատ բենզին, դրա համար շարժիչը աշխատում է բարձր պտույտներով: Եւ հենց այստեղ առաջանում են խնդիրներ:

Ահա շարժանկար որը ցույց է տալիս մեքենայի շարժիչի մխոցների աշխատանքը էներգիա ստանալու համար:

«Խնդիրը կայանում է նրանում, որ երբ այրման խցիկում հայտնվում է ավելի շատ վառելիք, նրա մի մասը մնում է մխոցի պատերին — պատմում է Կյատտին: Բենզինը շատ լավ լուծիչ է եւ այն մաքրում է մխոցի պատերի քսուկային նյութերը երբ միացնում եք շարժիչը ցուրտ օրերին: Հատկապես դա կարեւոր է, երբ մեքենան երկար ժամանակ կանգնել է եւ շարժիչը չի միացվել:»

Հիմա ավելի պարզ: Գլխավոր խնդիրը կայանում է նրանում, որ ցրտին յուղը խտանում է: Արդյունքում հանգույցները աշխատում են չոր վիճակում, մեխանիկական դետալները ավելի արագ են մաշվում քան սովորական պայմաններում:

Բայց որ դեպքում շարժիչը կտաքանա ավելի շուտ, երբ շարժման ընթացքում թե՞ կանգնած վիճակում:

Եզրակացություն: Հակառակ տարածված կարծիքի, մեքենայի շարժիչի աշխատանքը կանգնած վիճակում չի երկարացնում նրա կյանքը այլ ընդհակառակը կարճացնում է:

Իմիջայլոց դրա մասին են խոսում նաեւ ավտոարտադրողները, նրանցից ոչ մեկ խորհուրդ չի տալիս տաքացնել շարժիչը կանգնած վիճակում:

Եթե ձեր մեքենայի փոխանցման տուփը ավտոմատ է, ապա տաքացնել պետք է եւ իրեն: Անկասկած միակ տարբերակը դանդաղ ընթանալն է եւ արագության ոտնակի թույլ կառավարելը: Դրա համար կպահանջվի մի քանի տասնյակ վարկյաններ, սովորաբար հենց այդքան է հարկավոր բակից դուրս գալու համար:

Պարզ լուծում

Այն բանից հետո, երբ Ձեր մեքենայի շարժիչը կտաքանա մինեչ 4.4 աստիճան ըստ ցելսիուսի, պտույտները կսկսեն ընկնել: Դուք կտեսնեք դա տահոմետրի ցուցիչից: Դրա հետ մեկտեղ դուք կնկատեք, որ մեքենայի սրահը սկսում է մտնել տաք օդ: Բայց մի խառնեք ռադիատորի տաքությունը շարժիչի տաքության հետ:

Այնպես որ ամենաարագ եւ լավ միջոցը մեքենայի տաքացնելու համար սպասել 30-60 վարկյան ինչ դուք միացրել եք շարժիչը եւ դանդաղ սկսել ընթացքը: Բայց կարելի է ընդհանրապես չսպասել:

Ամենակարեւորը, որ առաջին րոպեններին այդ ընթացքում ակտիվ չսեղմել արագության ոտնակին:

«Եղեք նուրբ մեքենայի հետ առաջին 5-15 րոպեներին. Քանզի դուք կազատեք շարժիչին ավելորդ ստրեսից». խորհուրդ է տալիս մասնագետը:

Գումարած դրան դա շահավետ չէ: Ոչ բավարար տաքացած շարժիչը ծախսում է առնվազն 12% ավել վառելիք քան սովորական պայմաններում: Երբ դուք ուժեղ սեղմում եք արագության ոտնակին անմիջապես ճանապարհ դուրս գալուց, ապա ծախսում եք ավելորդ վառելիք եւ չեք ստանում ոչ մի օգուտ հավաստիացնում է մասնագետը:

Առասպելի արմատները

Որոշ առասպելներ բավական արդիական են եւ սա էլ բացառություն չէ: Դրա հիմնական պատճառը դարձավ այն դարաշրջանը, երբ բենզինով շարժիչները եղել են կարբյուրատորային:

Բայց դեռ 1980-ականներին սկսեցին օգտագործել վառելիքի ներարկման էլեկտրոնային մեխանիզմը:

Բան այն է, որ էլեկտրոնային ներարկումը  ինքն է կարգարվում օդի եւ վառելիքի խառնուրդի կառուցվածը, որը պետք է հայտնվի մխոցների մեջ: Կարբյուրատորը այդպես անել չեր կարողանում, նրանում չկար հատուկ ցուցիչ դրա համար:

Բայց քանի որ կարբուրյատորով մեքենաներ այլեւս չեն արտադրվում, ուստի կանգնած վիճակում մեքենայի շարժիչը միացնելու կարիք չկա:

«Почему Армения не может отказаться от дешёвого российского газа»«Пашиняну осталось недолго оставаться у власти, максимум 8 месяцев»: «Паст»Западный «сегмент» объединится: «Паст»Стипендиаты фонда «Музыка во имя будущего» выступили на юбилейном концерте фонда «Артис Футура»Убеждают, чтобы Никол Пашинян внезапно не появился возле Эчмиадзина: «Паст»Только от самого факта интервью Нарека Карапетяна впали в шок: «Паст»Подано ходатайство об аресте бывшего министра экономики АрменииДубай обогнал Нью-Йорк в рейтинге Savills лучших городов для миллионеровВоенные прокуратуры Армении и Италии подписали Меморандум о сотрудничествеВладимир Путин наградил орденом архиепископа Езраса- предстоятеля Российской и Ново-Нахичеванской епархии Армянской Апостольской Церкви Президент Армении встретился с представителями армянской общины КатараЛиван освободил сына Каддафи после десятилетнего заключенияУзбекистан инвестирует в США более 100 млрд долларов: Трамп объявил о сделкеВ Турции ни один армянский актер не согласился сыграть роль бойца АСАЛАПочему нам нравится притворяться богатыми? Александра Григорян и Тигран Карапетян – лучшие тяжелоатлеты на молодежном ЧЕ 2025 Ответ Алиеву«Аякве»: Рубен Варданян – живой дух борьбы нашего народаВ школах острая нехватка учителей: «Паст»«Добровольцы» для выполнения прихотей властей: «Паст»Скандал вокруг Севана: почему даже сторонники Пашиняна не смогли промолчать? «Паст»«Россия и Армения укрепляют стратегическое сотрудничество через новый железнодорожный маршрут» Уважаемые военные разведчики, вы гордость нашей страны․ Аршак КарапетянИнтервью председателя правления IDBank Мгера Абраамяна для Khaleej TimesБританские ученые разработали алмазный источник энергии, который работает 6000 летШойгу Армену Григоряну: Ситуация на Южном Кавказе требует нашего постоянного вниманияPolitico: Руководства Еврокомиссии и Бельгии проведут кризисную встречу по российским активамНаграждение архиепископа Езраса Нерсисяна президентом России Владимиром Путиным - четкий месседж правительству РА (видео) Корпоративный кредитный портфель Америабанка превысил отметку в 1 триллион драмовВ Непале в результате схода лавины погибли по меньшей мере 7 человекВодители, управляющие автомобилем с иностранными правами в течение 3 месяцев после въезда в РА, будут оштрафованыАпелляционный суд США разрешил штату Флорида ограничить покупку недвижимости гражданами КитаяЗохран Мамдани одержал победу на выборах мэра Нью-ЙоркаВозможности и перспективы сотрудничества бизнеса и банковской системы в Сюникской области – IDBank Главное, чтобы был хаос и потрясения։ «Паст»Самое широкое 5G-покрытие в Армении: сеть Ucom охватывает более чем 94 % населения Почему российские студенты приезжают в Армению и что они здесь будут делать? «Паст»Абрам Овеян: вклад каждого народа вплетён в великое полотно российской истории На Западе тоже начинают «умывать руки» от Никола Пашиняна? «Паст»Как будет называться партия Самвела Карапетяна? «Паст»В Ереване стартует третья Неделя моды: столица снова становится центром креатива, дизайна и вдохновения«Где, как не в Армении, можно найти лучшую школу света?»: Выставка «От Вана до Парижа», посвящённая армянскому импрессионизму Расходы на нужды МВД в Армении в 2026 году сократятТрамп объяснил, почему пошлины не заставят Путина закончить войнуВ медучреждениях Еревана лечатся 9 студентов, пострадавших при ДТП близ АгарцинаУчёные раскрыли загадку изумрудной мумииТрамп о «Томагавках» для Украины: «На самом деле нет»Адвокат: Геворк и Амбарцум Нерсисяны дали показания - ждем решенияЦены на нефть повышаются«Россия понимает и действует»: в Армению приедут волонтеры - филологи и педагоги