Yerevan, 15.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Սերբիայում C-Check անցած «Հայկական ավիաուղիներ»-ի օդանավում խնդիր է հայտնաբերվել․ ինքնաթիռը վերադարձել է Երևան

SOCIETY

Սեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին


«Հայկական ավիաուղիներ» կամ Armenian Airlines ավիաընկերության օդանավը Սերբիայում տեխսպասարկում անցնելուց և ուշացումով Հայաստան վերադառնալուց հետո, դեռ թռիչքները չվերսկսկած, նորից խնդրի առաջ է կանգնել, ինչի պատճառով նորից հետաձգվել են նախատեսված մի շարք չվերթներ։ 

Հիշեցնենք, MediaHub-ը գրել էր, հոկտեմբերի 14-ին ընկերության՝ ռուսական ուղղություններ սպասարկող օդանավը մեկնել էր Սերբիա՝ C-Check (պլանային տեխսպասարկում) անցնելու։ Այդ ընթացքում «Հայկական ավիաուղիները» մոտ երկու ամսով դադարեցրել էր թռիչքները։

Ընկերությունը նախատեսել էր, որ դեկտեմբերի 9-ից նորից կվերսկսի դրանք, քանզի մինչ այդ օդանավը պետք է վերադարձած լիներ տեխսպասարկումից, սակայն սերբական ընկերությունը ուշացրել էր օդանավի տեխսպասարկումն, ու ընկերությունը ստիպված հետաձգել էր արդեն նախատեսված չվերթները։ Դեկտեմբերի 20-ին վերջապես վերադարձավ օդանավը C-Check-ից և նույն օրը գիշերը՝ ժամը 2:05-ին նախատեսված էր Երևան-Մոսկվա չվերթը, ինչը մեկնարկել է, սակայն ինչ-ինչ խնդիրների պատճառով ավարտին չի հասցվել, քանզի մեկ ժամ օդում գտնվելուց հետո օդանավի հրամանատարը ինչ-որ խնդիր է նկատել և որոշում է կայացրել վերադառնալ Երևան։ Դրա պատճառով ավտոմատ չեղրակվել կամ հետաձգվել են նաև հաջորդիվ նախատեսված Երևան-Սոչի-Երևան և Երևան-Կազան-Երևան չվերթները, որոնք նույն օդանավով պետք է իրականացվեին։ Արդյունքում բազմաթիվ ուղևորներ դարձյալ մնացել են «բորտին»։

«Հայկական ավիաուղիների» մամուլի պատասխանատու Դիանա Կարապետյանը MediaHub-ի հետ զրույցում, մեկնաբանելով տեղի ունեցածը, ասաց․ «Թռիչքից մոտ մեկ ժամ անց՝  օդաչուները և հրամանատարը նկատում են որոշակի ցուցանիշների շեղում, որով պայմանավորված՝ որոշում են կայացնում, որ ճիշտ է վերադառնալ բազա՝ «Զվարթնոց» օդանավակայան։ Տեղում ուսումնասիրություն և ստուգումներ է անցնում օդանավը, նկատված շեղումն ուղղվում է, և օդանավը դրանից հետո արդեն մինչև այսօր իրականացնում է սահմանված չվացուցակով իր չվերթները։ Քանի որ այդ ստուգումները որոշակի ժամանակ էին պահանջում, դրանով պայմանավորված՝ Երևան-Մոսկվա-Երևան չվերթի բոլոր ուղևորներին հենց տեղում այլ ավիաընկերությունների միջոցով իրենց ուղևորափոխադրումն ապահովել ենք։ Այդ օրերին ունեինք նաև ևս երկու չվերթ՝ Երևան-Սոչի-Երևան և Երևան-Կազան-Երևան, որոնք հետաձգել ենք՝ ուղևորներին առաջարկելով կա՛մ գումարի 100 տոկոս վերադարձ, կա՛մ նաև հնարավորություն՝ արդեն այս շաբաթ մեկնելու»։

Մեր դիտարկմանը, թե ինչպե՞ս է ստացվել, որ ամբողջական տեխսպասրակումից տակավին նոր վերադարձած օդանավում տեխնիկական խնդիր է հայտնաբերվել, ընկերության մամուլի քարտուղարը չցանկացավ դա տեխնիկական խնդիր անվանել՝ ավելի մեղմ ձևակերպում տալով․ «Տեխնիկական խնդիր չենք անվանի, որովհետև դա, իրականում, խնդիր չի եղել, այլ որոշակի ցուցանիշների շեղում է եղել։ Իրականում, գուցե հնարավորություն լիներ շարունակելու թռիչքը, բայց, հաշվի առնելով մեր ուղևորների անվտանգության խնդիրը, որոշում է կայացվել վերադառնալ բազա»։

Իսկ թե ինչ ցուցանիշների շեղում է եղել, ընկերության մամուլի պատասխանատուն չցանկացավ հայտնել՝ նշելով, որ ավելի մանրամասն իրավասու չէ պատասխանելու, թե ինչ շեղում է եղել, բայց վստահեցրեց, որ անսարքություն չի եղել, և օդանավը Սերբիայում տեխնիկական ստուգում անցնելուց հետո նորմալ հասել է Երևան, և որևէ խնդիր չի արձանագրվել։

«Բայց, ամեն դեպքում, ցուցանիշների որոշակի շեղում է արձանագրվել, գուցե նաև տեխնիկական ստուգումով պայմանավորված, քանի որ օդանավը քանդվում և նորից է հավաքվում, հնարավոր է՝ սարքավորումների հետ կապված ինչ-որ շեղում է ցույց տվել»,- ասաց Դիանա Կարապետյանը։

Նա դժվարացավ ասել նաև, թե այդ շեղումը ո՞ւմ պատասխանատվության տիրույթում է եղել՝ սերբական ընկերությա՞ն, որը անցկացրել է օդանավի C-Check-ը, թե՞ օդաչուների, որոնք գուցե պետք է ավելի վաղ նկատեին և չեն նկատել։

«Այն պահին, երբ թռիչքը մեկնարկել է, ցուցանիշը որևէ շեղում ցույց չի տվել։ Թռիչքի ընթացքում է շեղումը երևացել, և հենց նույն վայրկյանին որոշում է կայացվել հետ վերադառնալ։ Իսկ պատասխանատվության մասով՝ ամեն դեպքում, այս պահին չեմ կարող հստակ պատասխան տալ, բայց ավիաընկերությունը և օդաչուները որոշում են կայացրել անվտանգ վերադառնալ Երևան, որից հետո մարդկանց ուղևորափոխադրումը կազմակերպվել է»,- ասաց «Հայկական ավիաուղիների» ներկայացուցիչը։

Ի դեպ, նա չժխտեց, որ ուշացումների պատճառով եղել են դժգոհ ուղևորներ, ինչը նորմալ է՝ նշելով, որ իրենց ընկերությունը տեղեկացրել է, որ առաջարկում է ամբողջական գումարի հետ վերադարձ կամ թռիչքի ամսաթվի փոփոխություն։

«Մինչև այսօր բոլոր ուղևորները մեզ դիմել են, և մենք կազմակերպել ենք գործընթացը։ Այն ուղևորները, որոնք, ամեն դեպքում, նաև ընտրել են այլ ավիաընկերության միջոցով, մոտակա թռիչքներով իրենց փոխադրումը կազմակերպել, դա կազմակերպվել է մեր կողմից։ Կոնկրետ Երևան-Սոչի չվերթի դեպքում այն ոչ թե չեղարկվել է, այլ կայացել է այլ ավիաընկերության միջոցով»,- ասաց ընկերության մամուլի պատասխանատուն։

Վահե Մակարյան

Հետևեք մեզ՝ այստեղ

Customer Appreciation Day at "Baghramyan" branch: IDBankUnibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia