Yerevan, 13.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


«Տեխզնն­ման հարցն ամե­նա­խիստ ձև­ով պետք է կար­գա­վոր­վի, բայց անհ­րա­ժեշտ է հաշ­վի առ­նել մեր իրա­կա­նու­թյու­նը»

ANALYSIS

Կառավարությունը ներկայացրել է «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» օրենքում և մի շարք այլ հարակից օրենքներում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին նախագծեր: Մասնավորապես, հանվում են տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական զննության կտրոնի տրամադրման, ինչպես նաև այն՝ տրանսպորտային միջոցի դիմապակուն փակցնելու պ ա հանջ ն ե րը: Բա ցի դա, այ սու հ ե տ տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի վերահսկողությունն իրականացվելու է լիցենզավորված անձի կողմից տրամադրված արատորոշման քարտի և տրանսպորտի բնագավառի լիազոր մարմնի կողմից վերահսկվող էլեկտրոնային շտեմարանի միջոցով:

Արատորոշման քարտը լրացվելու է էլեկտրոնային եղանակով և պահպանվելու է էլեկտրոնային շտեմարանում, ինչը հնարավորություն է տալու տրանսպորտային միջոցների տեխզննության վերահսկողություն իրականացնել նաև էլեկտրոնային եղանակով, առանց տրանսպորտային միջոցը կանգնեցնելու: Նախատեսվում են մի շարք փոփոխություններ ևս: Տեխզննման կտրոններին ոչ մեկ անգամ ենք անդրադարձել, խոսել ենք դրանց նպատակահարմարության և այն մտայնության մասին, երբ դրանք հաճախ տրամադրվում են՝ առանց մեքենայի համապատասխան տեխզննության: «Փաստի» հետ զրույցում «Վարորդի ընկեր» իրավապաշտպան ՀԿ-ի փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը նշում է՝ ինքն էլ է ցանկանում, որ տեխզննման հարցն ամենախիստ ձևով դրված լինի: «Բայց եթե օրենք են ընդունելու ու չեն կարողանալու իրականություն դարձնել, դրան դեմ եմ»,ասում է նա:

Նշում է՝ այսօր Հայաստանում տեխզննման վճարն ընդամենը հավել յալ հարկ է՝ դրված քաղաքացիների վրա: «Այն ընդհանրապես իր նպատակին չի ծառայում: Այս պարագայում պետք է իրականության հետ հաշվի նստել և տեխզննումն ընդհանրապես վերացնել որպես այդպիսին: Մեկ այլ հարց է նաև, որ տեխզննման և բնապահպանական հարկի վճարներն անտրամաբանական ձևով են հաշվարկվում ու գանձվում: Օրինակ՝ բնապահպանական վճարը գանձվում է մեքենայի ձիաուժից կախված, այն դեպքում, երբ պետք է հաշվի առնել մեքենայի՝ շրջակա միջավայրն աղտոտելու ցուցանիշը: Եթե փոփոխություններ են արվում, ապա դրանք պետք է համապատասխանեն մեր իրավիճակին:

Օրինակ՝ կարելի է տեխզննումը ժամանակավորապես հանել՝ մինչև կկարգավորվեն մեքենաների մաշվածության հետ կապված հարցերը, մեքենաների վառելիքի օգտագործման լիցենզավորման հարցը և այլն, այսինքն՝ կունենանք հստակ պատկեր, թե որ մեքենաները ենթակա չեն շահագործման, ինչ եղանակով քաղաքացին կարող է այդ մեքենաներն ուտիլիզացնել, որ մեքենաները որքան են աղտոտում շրջակա միջավայրը և թե դրանցից յուրաքանչյուրը որքան է պիտանի երթևեկությանը, որովհետև եթե այսօր օբյեկտիվ տեխզննություն անցկացվի, մեր ավտոպարկի կեսից ավելին վստահաբար չի անցնի այն:

Եթե իրենք վստահ են, որ կարող են ուղղակի քաղաքացիներին ստիպել տեխզննում չանցած մեքենան չվարել և դա չի բերի տնտեսական ծանր հետևանքների մարդկանց և պետության համար, թող անեն»,-նշում է մեր զրուցակիցը: Պեդանյանն ընդգծում է՝ եթե այսօր հասարակ հաշվարկ ներկայացնենք, թե որքան տեխզննման կայան և մեքենա կա, որոնք պետք է տեխզննում անցնեն, ընդ որում, մեքենաներից մեծ մասի տեխզննման կտրոնի ժամկետը վերջանում է դեկտեմբերին, կստացվի, որ դա ֆիզիկապես անհնար կլինի անել, իսկ օրենքով մեքենան չի կարելի շահագործել մինչև այն տեխզննում չանցնի: «Ստացվում է, որ մեքենաների մեծ մասը պետք է կանգնեն, սպասեն իրենց հերթին՝ մինչև տեխզննման կայանում իրենց հերթը գա և այլն: Ֆիզիկապես դա վերահսկել և իրագործել հնարավոր չէ:

Հիմա եթե ուզում են տեխզննման կայաններ ստեղծել, որոնք այդ հարցը կլուծեն, առաջանում է երկրորդ խնդիրը՝ արդյո՞ք այդ մեքենաները տեխզննում անցնելու են, թե ոչ: Տեխզննում չանցնող մեքենաների մեջ կան այնպիսինները, որոնք վտանգավոր են երթևեկության համար, կան նաև այնպիսինները, որոնց վտանգավորությունը կարող է ավելի նվազ լինել: Փաստ է այն, որ մեքենայի անսարքության պատճառով վթարները շատ քիչ տոկոս են կազմում՝ ի տարբերություն մարդկային գործոնով պայմանավորված վթարների»,-հավելում է ՀԿ-ի փոխնախագահը: Նա ընդգծում է՝ պետությունը պետք է հաշվի առնի այն, որ մեր քաղաքացիներից շատերն իրենց ապրուստի միջոցը վաստակում են մեքենաների շնորհիվ:

«Պետք է սահմանել բուֆերային ժամանակաշրջան, ասենք մի քանի տարի, որի ընթացքում մարդիկ կպարտավորվեն թարմացնել իրենց ավտոպարկը, հետո նոր անցնեն ավելի խիստ միջոցների: Հակառակ դեպքում՝ օրենքը կընդունեն, հարյուր հոգու կտուգանեն, հաջորդ օրը կառավարության շենքի դիմաց հազար հոգանոց միտինգ կլինի»,-եզրափակում է Դավիթ Պեդանյանը:

Back to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders IDBank and Henley & Partners Successfully Held the “Invest Beyond Borders: Global Mobility & Private Banking” Event in YerevanMoody's upgrades long-term deposit ratings of Unibank to B1, outlook stableKapan International Music Festival to Take Place Third Time, Welcomes World-Class Artists and Debuts in Armenia Ucom Launches Special Promotion for Armenian Football Fans Ahead of FIFA Club World Cup 2025