Yerevan, 15.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


«Մին­չև հա­սա­րա­կա­կան տրանս­պոր­տի նոր­մալ գոր­ծու­նե­ու­թյու­նը պետք է ընդ­հան­րա­պես վե­րաց­վեր «կար­միր գծե­րի» վճա­րը»

INTERVIEW

ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սիսակ Գաբրիելյանը օրերս տեղեկացրեց, որ Երևանի քաղաքապետի, աշխատակազմի և ավագանու հետ շուրջ կես տարվա համատեղ աշխատանքի արդյունքում առաջիկայում շրջանառության մեջ կդրվի իր և պատգամավոր Սիփան Փաշինյանի հեղինակած օրենքի նախագիծը։ 

Ինչպես իրազեկում է Գաբրիելյանը, դրանով գրեթե 80 տոկոսով Երևանում վերջ կդրվի «կարմիր գծերին»: Մասնավորապես՝ 12 վարչական շրջաններից այս փուլում «կարմիր գծեր» կմնան միայն Կենտրոնում և Արաբկիրի որոշ հատվածում։ 

Լուսանկարով տուգանել այլևս չի թույլատրվի, առնվազն 15 րոպեանոց տեսանյութը պարտադիր կլինի, առանց համարների կամ փակած համարներով կայանած մեքենաները կտեղափոխվեն հատուկ տարածք, վաճառքի կամ վարձույթի համար երկարաժամկետ կայանումը կարգելվի, դրանց համար կլինեն հատուկ վայրեր, կգործի հատուկ սակագին։ Այս ամենի հետ մեկտեղ սակագների փոփոխություն չի լինի: 

Սրանք առաջիկայում ներկայացվելիք նախագծով առաջարկվող բոլոր փոփոխությունները չեն, առավել մանրամասն պատկեր կունենանք թերևս առաջիկա օրերին, երբ նախագծին ծանոթանալու հնարավորություն կունենան թե՛ հանրությունը, թե ճանապարհային երթևեկության խնդիրներով զբաղվող հասարակական կազմակերպությունները, թե՛ անհատները:

«Վարորդի ընկեր» իրավապաշտպան ՀԿ-ի փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը նշում է՝ դեռևս մեկ տարի առաջ իրենք առաջարկում էին քաղաքապետարանին՝ որպես առաջին քայլ բոլոր վարչական շրջաններից հանել «կարմիր գծերը», բացի Կենտրոնից և Արաբկիրի մի երկու փողոցից, որոնք շատ ծանրաբեռնված են:

 «Սրա պատճառն այն չէր, որ սա երթևեկությունն էր թեթևացնելու կամ այլ հարց լուծելու, այլ հիմնավոր կասկածներ ունեինք, որ այդ թաղամասերում քաղաքային իշխանություններն ուղղակի «փող են կորցնում»: 

Բացի դա, տեղեկություններ ունեինք, որ այդտեղ շրջիկ մեքենաներն ընդհանրապես վերահսկողություն, ծառայություն չէին իրականացնում, և մարդիկ, կարծես թե, անիմաստ «կարմիր գծերի» գումարներն էին մուծում, երբ շատ դեպքերում դրանք մաշված էին կամ տեսանելի չէին, վերահսկողություն չէր իրականացվում, իսկ այն գումարները, որոնք մուտք էին արվում բյուջե, ավելի քիչ էին, քան նրանք, որոնք տարեկան ծախսվում էին կահավորումը թարմացնելու կամ էլ սպասարկող ընկերություններին աշխատավարձ վճարելու վրա»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Պեդանյանը՝ ընդգծելով, որ գրեթե բոլոր վարչական շրջաններից «կարմիր գծերը» հանելու առաջարկն իրենք արել էին քաղաքապետարանին՝ հետագա քննարկումները սկսելու համար: 

«Նշել էինք՝ առանց երկմտելու արեք այս քայլը, որպեսզի հետո շարունակենք քննարկել մյուս հարցերը, քանի որ սա բխում է բոլոր քաղաքացիների շահերից»,-հավելում է մեր զրուցակիցը: 

Հաճախ է լինում, երբ հանրային քննարկման ներկայացվող նախագծերը պատշաճ չեն քննարկվում շահագրգիռ կողմերի հետ, անգամ ընդունվում են ԱԺ-ում՝ առանց լայն քննարկումների: Հետաքրքրվում ենք՝ այս դեպքում քննարկումներ եղե՞լ են «Վարորդի ընկեր» ԻՀԿ-ի հետ: «Քննարկումներ այս նախագիծը ներկայացնող պատգամավորների կամ նրանց ներկայացուցիչների հետ երբեք չեն եղել, գուցե հանդիպել ենք, հպանցիկ ինչ-որ բան քննարկել, բայց լուրջ քննարկումներ չեն եղել: 

Երկու տարի առաջ քննարկում էր եղել Երևանի ավագանու անդամների հետ, ավագանու «Իմ քայլը» խմբակցության ղեկավար Սուրեն Էյրամջյանի գլխավորությամբ աշխատանքային խումբ էր ստեղծվել, միասին աշխատել էինք ու փոփոխությունների կարճաժամկետ, միջնաժամկետ ու երկարաժամկետ պլան էինք նախատեսել, ընդ որում, դրա մեջ մտնում էր նաև փոփոխությունների առաջին կետը, որը վերաբերում էր «կարմիր գծերը» հանելուն: Քննարկումներ էին արվել, տարբեր մարդիկ ու ՀԿ-ներ ներկայացրել էին իրենց առաջարկները, տարբեր երկրների փորձը: 

Մեր ներկայացրած առաջարկներից գրեթե որևէ մեկը չկա այս նախագծում, արվել են մի քանի շտկումներ, որոնք իրենք պետք է վաղուց անեին, որովհետև օբյեկտիվ վարչարարության համար դա պետք էր, օրինակ՝ ունենալ 15 րոպեանոց տեսանյութ: 

Սա, իհարկե, լավ է քաղաքացիների համար, բայց առաջին հերթին սա անհրաժեշտ է վարչական մարմիններին՝ քաղաքապետարանին՝ վարչարարության համար, ոստիկանությանը՝ հետաքննություններն ավելի որակով անելու համար»,- ասում է ՀԿ-ի փոխնախագահը՝ հավելելով, որ ժամանակին նաև քննարկումներ են եղել քաղաքապետի տեղակալներ Հրաչ Սարգսյանի և Հայկ Սարգսյանի հետ: 

«Փորձել ենք քննարկումներ նախաձեռնել, նաև իրենց կողմից ենք նկատել պատրաստակամություն, բայց որքան էլ քննարկումների ավարտին մեզ թվացել է, թե դրանք արդյունավետ են ու պայմանավորվածություններ ենք ձեռք բերել, արդյունքում որևէ խոստում, պայմանավորվածություն կյանքի չի կոչվել»,-ասում է Պեդանյանը:

Նա նշում է՝ կա հասարակական տրանսպորտ, էկոլոգիա, խցանումներ և այլ խնդիրներ կոնցեպտը: «Պետությունն ամեն կերպ «խոչընդոտում է», որ մարդիկ չօգտվեն սեփական տրանսպորտային միջոցներից կամ էլ օգտվեն ծայրահեղ անհրաժեշտության դեպքում: Պետք է իրականացվեն նաև միջոցառումներ ապակենտրոնացման հետ կապված, օրինակ՝ Կենտրոնից շատ հաճախելիություն ունեցող օբյեկտները տեղափոխվեն ծայրամասեր կամ քաղաքից դուրս: 

Պետք են նաև շրջանցիկ ճանապարհներ, որպեսզի քաղաքացիները մի կետից մյուսը հասնելու համար ստիպված չլինեն կենտրոնով անցնել: Վստահ եմ, որ կան այլ կարևոր խնդիրներ ևս, որոնք պետք է լուծել: 

Մոդելն այս կերպ է աշխատում, այսինքն՝ պետք է լինի այլընտրանք, հետո պետությունը քաղաքացուն ասի՝ մեքենայով մի գնա քաղաք, քանի որ խցանում ես ստեղծում, օդի աղտոտվածության մակարդակը բարձր է: Հիմա դա չկա: 

Ավելի տրամաբանական ու ճիշտ կլինի, եթե կայանման համար վճարները հանվեն: Այժմ ներկայացվում է նախագիծ, որը միտված է թեթևացնել վարչական մարմնի հոգսերը, որտեղ մեկ-երկու կետ վերաբերում է քաղաքացիներին: Լավագույն լուծումն այն կլիներ, որ մինչև հասարակական տրանսպորտի նորմալ գործունեությունն ընդհանրապես վերացվեր «կարմիր գծերի» վճարը: 

Բացի դա, հուսով եմ, որ նախագծի մեջ կլինի կետ, թե ինչպես է կարգավորվելու անօրինական զավթած կայանատեղիների հարցը: Հիմա հայտնվելու են մարդիկ, որոնք զավթելու են այդ կայանատեղիները»,-եզրափակում է Դավիթ Պեդանյանը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Unibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders