Ռեալը դարձել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային բրենդը
SPORTArmsport.am-ը գրում է.
«Ռեալը» դարձել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային բրենդը: Այս մասին հաղորդում է Brand Finance-ը:
Մադրիդյան ակումբի գինն աճել է 27 տոկոսով և այժմ կազմում է մոտ 1.646 միլիարդ եվրո: «Արքայական ակումբը» շրջանցել է «Մանչեսթեր Յունայթեդին», որի արժեքն ընկել է 5.8 տոկոսով (1.472 միլիարդ եվրո):
Հաշվետվություն կազմելիս Brand Finance-ը, որն աշխարհում բրենդների գնահատման խոշորագույն մատակարար է, հաշվի է առնում տարբեր գործոններ. սպորտային արդյունքներ, կոմերցիոն գործունեության արդյունավետություն, օնլայն-նախագծեր, ենթակառուցվածքների վիճակ, խաղերի հաճախելիություն և այլն
1
Widest 5G Coverage, the Launch of the Uplay Platform, and the Integration of Cerillion: Ucom Summari...
2
Ucom and SunChild Launch the “Smart Birdwatching” Educational Program
3
Ucom and Armflix Present “13 Seconds” at KinoPark
4
Welcome to the ID booth: Big Christmas Market
5
AraratBank Supports Digitization of "Karin" Scientific Center Archive



