Ռեալը դարձել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային բրենդը
ՍՊՈՐՏArmsport.am-ը գրում է.
«Ռեալը» դարձել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային բրենդը: Այս մասին հաղորդում է Brand Finance-ը:
Մադրիդյան ակումբի գինն աճել է 27 տոկոսով և այժմ կազմում է մոտ 1.646 միլիարդ եվրո: «Արքայական ակումբը» շրջանցել է «Մանչեսթեր Յունայթեդին», որի արժեքն ընկել է 5.8 տոկոսով (1.472 միլիարդ եվրո):
Հաշվետվություն կազմելիս Brand Finance-ը, որն աշխարհում բրենդների գնահատման խոշորագույն մատակարար է, հաշվի է առնում տարբեր գործոններ. սպորտային արդյունքներ, կոմերցիոն գործունեության արդյունավետություն, օնլայն-նախագծեր, ենթակառուցվածքների վիճակ, խաղերի հաճախելիություն և այլն
1
Նոր արշավ Խնայողության օրվան ընդառաջ․ IDBank
2
Մինչև 6 տարեկան երեխաներին տրամադրվող աջակցության ծրագիրը կդառնա մշտական նպաստ
3
Հայտնաբերվել է հինգ տարեկան աղջկա դիակ․ մայրը գլխավոր կասկածյալն է
4
Ավտոբուսի վարորդը թոշակառու կնոջը «դուրս է շպրտել» ՝ հրաժարվելով նրան անվճար տեղափոխել. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
5
Վթար է. նոյեմբերի 5-ին, 6-ին, 7-ին ջուր չի լինելու



