Yerevan, 15.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


«Իբր ներդրումներ ու բարեփոխումներ են անում, բայց սպառողը փոփոխություն չի զգում». «Փաստ»

INTERVIEW

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Ծառայություններ մատուցող ընկերությունների աշխատանքից վերջին շրջանում հասարակական դժգոհությունները չեն դադարում: Անկախ բողոքներից` սպառողը զգալի փոփոխություններ չի արձանագրում: «Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» հ/կ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանի հետ խոսել ենք ստեղծված իրավիճակի պատճառների և հնարավոր լուծումների մասին: 

«Ջրամատակարարում, գազամատակարարում, էլեկտրաէներգիա, հեռահաղորդակցություն, աղբահանություն: Նշված ծառայությունների դեպքում մինչ այս էլ են բողոքներ ու խնդիրներ եղել: Նախկինում մարդիկ բարձրաձայնում էին, բայց ոչ մի արդյունքի չէին հասնում: Բացի այդ` նախկինում սպառողն այդքան էլ հետևողական չէր: Իշխանափոխությունից հետո բոլորի մոտ հույսեր են առաջացել նաև վերոնշյալ ծառայությունների առումով: Պետք է ինչ–որ բաներ փոխվեն դեպի դրականը, բայց միանգամից ակնկալելն անհնար է: Պետք է սպասենք, տեսնենք` ինչ է լինում: Դրական տեղաշարժ պետք է լինի, որովհետև նույն ջրանջատումները, հոսանքազրկումները շարունակվում են: Նույն վիճակը շարունակվում է, ոչ մի փոփոխություն չի եղել, մինչդեռ` մեծ ներդրումներ են ներկայացնում ՀԾԿՀ: Ներդրումներ են անում, իբր բարեփոխումներ են անում, բայց սպառողը փոփոխություն չի նկատում»,–ասաց Կ. Չիլինգարյանը: Իսկ թե ի՞նչ քայլեր պետք է ձեռնարկի նոր իշխանությունն այդ խնդիրները բացառելու համար, հ/կ նախագահը նշեց. «Պետք է ստուգումներ և աուդիտ անցկացվի` պարզելու, թե ինչպես են օգտագործվում այն գումարները, որոնք հատկացվում են ներդրումների ձևով: Մենք գիտենք, որ տարիներ շարունակ ներդրումներ են եղել, մեծ գումարներ են հատկացվում, բայց ինչ–որ ձևով պետք է վերահսկվի: Պետք է պարզեն` այդ գումարները իրենց նպատակին են ծառայո՞ւմ, թե՞ ուղղակի ձևական բնույթ են կրում: Միայն այդ դեպքում կարելի է դրական փոփոխության սպասել: Եթե ընկերությունների` ծառայություն մատուցելու ներկայիս մոտեցումը չփոխվի, իրավիճակը, երևի, կհանգեցնի որոշ բացահայտումների»:

Կարեն Չիլինգարյանը խոսեց հատկապես ջրամատակարարման և աղբահանության մասին:

«Նախ` մինչև օրս չգիտենք, թե նախկին կառավարությունը «Վեոլիա ջրի» հետ ինչ պայմաններով և ինչպես պայմանագիր կնքեց: Ընկերությանը չեմ կարող մեղադրել` բիզնես շահեր է հետապնդում, բայց կառավարությունը պետք է այնպիսի պայմանագիր կնքեր, որ սպառողի համար ամեն ինչ ավելի մատչելի և դյուրին լիներ: Բայց սպառողը միայն պայմանագիրը կնքելուց հետո իմացավ, որ 2017թ. հունվարի 1–ից սակագինը բարձրանալու է: Մեծ հաշվով` կասկածելի ձևով պայմանագիր են կնքել: Ինչ վերաբերում է կոնկրետ խնդրին. հիմա ամառվա սեզոն է, ջրի սպառումը շատացել է: Ի դեպ` խնդիրներ կան նաև սպառողների առումով: Շրջանցելով ջրաչափերը` շատերն անխնա օգտագործում են ջուրը: Դեպքեր են եղել, որ ջրաչափերը հանել են սեփականատիրոջ վերահսկողության գոտուց, որ կարողանան հսկել նրան: Մեծ ընտանիք է, բայց ցուցմունքում սպառած ջուրը 1–2 խորանարդ մետր է: Դա նաև այն դեպքում, երբ այգի են ջրում և այլ աշխատանքներ անում: Բացի այդ, պետք է հաշվի առնել, որ պոմպակայանների ջրագծերի վթարներ եղան: Այնուամենայնիվ, մինչև անխնա ջրօգտագործումը չվերացվի, 

խնդիրը չի լուծվի: Ջրաչափը շրջանցելով` այգիներում գիշեր–ցերեկ ջուրը բաց են թողնում: Այդքանից հետո ջուրն ինչպե՞ս բավականացնի: Հետո ջրագծերը մաշված են ու հին: Աշխատանքներ կատարվում են, բայց բոլոր ջրագծերը փոխելն անհնար է: Դրանք հիմնականում 50–70 տարվա ջրագծեր են, մեծ մասը նաև վնասված է: Ամբողջ ջրագծերը փոխելու համար մեծ ներդրումներ են պետք»,–նկատեց մեր զրուցակիցը` հավելելով, որ իր հաշվարկներով մոտ 1 միլիարդ դոլարի ներդրում է պետք: 

«Իսկ աղբահանությունը բարձիթողի վիճակում է, թեև տարիներ շարունակ բարձրաձայնել ենք այդ մասին: Սպառողը պարտավոր է վճարել, ուշացումների դեպքում էլ` տույժ–տուգանքների կենթարկվի, բայց ծառայություն մատուցող կազմակերպությունը ոչ մի պարտավորություն չունի սպառողի հանդեպ: Դա է պատճառը, որ նման վիճակ է ստեղծվել հատկապես մայրաքաղաքում: Եթե նշված խնդիրները վերահսկվեն, շատ հարցեր լուծում կստանան»:

Հ/կ նախագահի դիտարկմամբ` միանգամից ասել, որ Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի ղեկավարությանը ևս պետք է փոխել, անլուրջ կլինի. «Դա այն կառույցն է, որը պետք է կարգավորում իրականացնի: Պետք է կարգավորի սպառողի և մատակարարի միջև առկա հարաբերությունները: Երևի այդ կառույցում էլ աուդիտ և ստուգումներ պետք է իրականացվեն»:

Շարունակությունը՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

Customer Appreciation Day at "Baghramyan" branch: IDBankUnibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia