Երևան, 02.Դեկտեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


Բացված է Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածների երկկողմ երթևեկը

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

 «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի» ներդրումային ծրագրի առաջին տրանշի Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ հատվածները երկկողմանի երթևեկելի են։ Այս մասին «Արմենպրես»-ին տեղեկացրին ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության լրատվական ծառայությունից:

2015թ. դեկտեմբերի 29-ին երթևեկության համար երկկողմանի բացված ճանապարհահատվածը ժամանակավորապես փակվել էր՝ դառնալով միակողմանի, քանի որ ըստ պայմանագրի՝ ճանապարհի կառուցման աշխատանքների ավարտից հետո պետք է կատարվեին ավարտական թեստավորման աշխատանքներ: Դրանց արդյունքներով պետք է ստորագրվեր ավարտական ակտը և ուժի մեջ մտներ մեկ տարվա երաշխիքային սպասարկման ժամկետը։ Շինարարական կազմակերպությանը հանձնարարվել էր վերացնել այդ ճանապարհահատվածում հայտնաբերված թեկուզ չնչին թերությունները։

«Այժմ մենք գտնվում ենք Երևան-Արտաշատ ճանապարհահատվածի սկզբնամասում, որտեղ, ինչպես տեսնում եք, արդեն պատրաստվում է բացվել երկկողմանի երթևեկությունը: Երկկողմանի երթևեկությունը ժամանակավոր կարգավորում էր ստացել այն պատճառով, որ պայմանագրային հարաբերություններում կա շինարարի պարտավորություն: Յուրաքանչյուր հայտնաբերված թեկուզ չնչին թերություն պետք է շտկվի աշխատանքներն իրականացնող կազմակերպության միջոցներով մինչև հանձնման-ընդունման վերջնական ակտի ստորագրումը: Դրա համար իրենց տրվում է եղանակային բարենպաստ պայմաններով 42 աշխատա նքային օր: Դրանք տեխնիկական աշխատանքներ են, այսինքն՝ աշխատում է տեխնիկա, անձնակազմ: Գործընթացն ավելի արագացնելու համար իսպանական կազմակերպությունը խնդրեց երթևեկությունը ժամանակավոր դարձնել միակողմանի: Դրանով մենք ժամանակ շահեցինք, ինչպես նաև պահպանվեց անվտանգությունը: Ինձ թվում է՝ դա ավելի ճիշտ է, քան շարժի տակ աշխատանքներ իրականացնելը»,- նշեց «Հյուսիս-հարավ ԾԻԳ» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Արթուր Սարգսյանը:

«Հյուսիս-հարավ ԾԻԳ» ՊՈԱԿ-ի ներկայացուցիչները` տնօրեն Արթուր Սարգսյանի գլխավորությամբ, «Կորսան Կորվիամ Կոնստրուկսյոն Էս Ա» կապալառու ընկերության, տեխհսկողությունը և ծրագրի կառավարումն իրականացնող կազմակերպության, հատուկ ճանապարհահատվածների հանձնման-ընդունման համար ստեղծված գերատեսչական հանձնաժողովի ներկայացուցիչների հետ կատարեցին վերջնական ավարտական թեստավորման աշխատանքները, որից հետո վերաբացվեց այդ ճանապարհահատվածի երկկողմ երթևեկը: Խնայված միջոցների շրջանակներում «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդր ումային ծրագրի» Տրանշ 1-ի Երևան-Արտաշատ ճանապարհի 15+435կմ (Մարմարաշեն համայնք), 24+145կմ (Բուրաստան համայնք) և 27+630կմ (Մրգավան, Դալար համայնքներ) հատվածներում կիրականացվեն վերգետնյա նոր ուղեանցերի շինարարական աշխատանքներ: Նաև նախատեսվում է գոյություն ունեցող 6 վերգետնյա ուղեանցերի վերակառուցում։ Նման աշխատանքներ կկատարվեն նաև Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածում: Ուստի այստեղ ևս սահմանվելու է ժամանակավոր երթևեկության կազմակերպման պլան՝ ապահովելու այդ հատվածներում շինարարական աշխատանքների անվտանգության պահպանումը, ինչպես նաև ճանապարհն հարակից համայնքներին պատկանող գյուղատնտեսական տեխնիկայի և կենդանիների ժամանակավոր տեղաշարժը:

«Նոր ծրագիր է մշակվել կառավարության կողմից: Տնտեսված ֆինանսական միջոցների հաշվին, ինչպես նաև Եվրասիական զարգացման բանկի Տրանշ 3-ի ֆինանսավորման շրջանակներում պատրաստվել են նախագծեր, հայտարարվել է մրցույթ՝ 10 վերգետնյա անցումներ և կամուրջներ վերանորոգելու և նորերը կառուցելու համար: Դրանից բացի, հիմնանորոգվելու են առկա 6 կամուրջները, համապատասխանեցվելու են միջազգային չափորոշիչներին: Այդ հատվածներում ևս կազմակերպվելու է երթևեկության կարգավորում»,- ընգծեց Արթուր Սարգսյանը: Հատկանշական է, որ այդ աշխատանքներն իրականացնելու համաÖ € հայտարարված միջազգային մրցույթներում մրցակցելով իտալական և չինական կազմակերպությունների հետ՝ հաղթող են ճանաչվել հայկական կազմակերպությունները: «Մասնակցելով միջազգային մրցույթին` մեր ընկերությունը հաղթել է: Պետք է կամուրջը դեմոնտաժենք և բարձրացնենք 70սմ-ով, հիմա բարձրությունը 4,50 մ է և չի համապատասխանում միջազգային չափորոշիչներին: Աշխատանքների ավարտից հետո այն կդառնա 5.20: Աշխատանքները տևելու են 540 օր»,- ասաց «Մոնտաժ տրանշին» ՓԲԸ-ի տնօրեն Գագիկ Սեդրակյանը:

Երևան-Արտաշատ ճանապարհի հենց այս հատվածում է կառուցվելու 3 նոր վերգետնյա ուղեանցերից մեկը: Շինարարական աշխատանքներն իրականացնելու է «Սահակյանշին» կազմակերպությունը: - Մարմարաշեն գյուղի ծայրամասում, կառուցելու ենք դեպի Մասիս գնացող կամուրջը, որի թռիչքը 72 մետր է, իսկ լայնությունը` 14,5: Իրականացնելու ենք սկզբից հողային աշխատանքներ, նախապատրաստական աշխատանքներ, հետո կսկսենք հենարանների տեղադրումը, ապա հողայիններով կգնանք-կլծորդվենք ճանապարհին: Կառուցապատման աշխատանքները տևելու են 18 ամիս,- նշեց «Սահակյանշին» կազմակերպությն աշխղեկ Լևոն Ղազարյանը: Երևան-Արտաշատ ճանապարհի վերջնական դիտարկումն ավարտելուց և այդ հատվածի երկկողմ երթևեկն ապահովելուց հետո մասնագետներն ուղևորվում են Երևան-Աշտարակ ավտոճանապարհ: Հերթն այդ հատվածի երկկողմ երթևեկի ապահովմանն է: Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածում աշխատաքներն կատարված են միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան: Տեղադրված են «ՖԻԼԻՊՍ» կազմակերպության արտադրության լեդ լուսատուներ, բետոնե ծածկն ամբողջությամբ համապատասխանեցված է միջազգային չափորոշիչներին,- շեշտեց «Հյուսիս-հարավ ԾԻԳ» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն ԱրթուÖ € Սարգսյանը: «Կորսան Կորվիամ Կոնստրուկսյոն Էս Ա» ընկերության Հայաստանի գրասենյակի աշխատախմբի ղեկավար Սանտիագո Ռոդրիգեսը վստահեցնում է, որ կատարված լրացուցիչ աշխատանքների ընթացքում շտկվել են բոլոր թերությունները: - Վերջին երեք ամսվա ընթացքում հիմնականում եղել են կահավորման աշխատանքներ, եթե եղել են թերություններ, վերացրել ենք: Կարող եմ վստահորեն ասել, որ սա լավ ճանապարհ է։ Այս որակի ճանապարհ դուք կտեսնեք Իսպանիայում, Գերմանիայում և այլ զարգացած երկրներում,- փաստեց Սանտիագո Ռոդրիգեսը:

Որակի հսկողությունն իրականացնող «Սաֆեժ» կազմակերպության աշխատախմբի ղեկավար Բրոնիսլավ Դիմիտրիևիչը բավարար գնահատեց կատարված աշխատանքների որակը. «Աշխատանքների որակը բավարար եմ գնահատում: Համաձայն տեխնիկական մասնագրերի՝ ամեն ինչ չափանիշներին համապատասխան է կատարվել: Պետք է հասկանանք, որ սա Հայաստանի մասշտաբներով առաջին լայնածավալ ծրագիր է: Շատ բարձր էին դրված պահանջները, թե՛ տեխնիկական, թե՛ իրավական և թե՛ նախագծային տեսանկյունից»: Օրերս կստորագրվի հանձնման-ընդունման վերջնական ակտը, որից հետո կմեկնարկի նաև մեկ տարի երա շխիքային ժամկետը: Այդ ընթացքում, եթե նորից հայտնաբերվեն թերություններ, շինարարն առանց երթևեկության բնականոն ընթացքը խաթարելու պարտավոր է շտկել դրանք: Նշենք, որ Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային խոշոր ենթակառուցվածքային ծրագրի նպատակն է միջազգային բարձր չափորոշիչներին բավարարող 556 կմ ընդհանուր երկարությամբ Մեղրի-Երևան-Բավրա ավտոճանապարհի միջոցով երկրի հարավը կապել հյուսիսի հետ ՝ կրճատելով այն շուրջ 90 կմ-ով և հասցնելով մինչև 470 կմ-ի:

 

ՌԴ ՊՆ-ն հաղորդագրություն է տարածել ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են Իմ դարի չափ տխրությունն Անին վերցրեց իր փխրուն ուսերին ու տարավ․ Նազենի Հովհաննիսյան Արագածոտնի թեմի հոգևորականաց դասը հայտարարություն է տարածել՝ իր հավատարմությունը հայտնելով Վեհափառին Թուրքիան սպառնալիք է ներկայացնում Հունաստանի համար․ Հունաստանի ՊՆ նախարար Ուկրաինական զորքերը Լիմանի անտառներում հասնում են ռուսական դիրքերին․ Euromaidan Հրաձիգ Էլմիրա Կարապետյանը՝ Polish Օպեն Կալիբեր 2025 հրաձգության մրցաշարի հաղթող Իրանում ոսկու խոշոր հանքավայրեր են հայտնաբերվել․ Fars Չեռնոբիլում կյանքի նոր ձև է հայտնաբերվել Օդի ջերմաստիճանը կնվազի․ ի՞նչ եղանակ է սպասվում դեկտեմբերի 2-ից 6-ը ԱՄՆ-ի կողմից Ուկրաինայի վրա ճնշումը չի համապատասխանում ԵՄ շահերին․ Կալաս Դեկտեմբերի 4-ի լույս 5-ի գիշերը Երկրի բնակիչները կտեսնեն այս տարվա վերջին գերլուսինը․ Լևոն Ազիզյան Ուկրաինայի վերաբերյալ դեռևս վերջնական ծրագիր չկա․ Մակրոն Սև ծովում նավերի վրա հարձակումները վկայում են իրավիճակի վատթարացման մասին․ Էրդողան Ռուսաստանը բախվում է Հարավային Կորեայի K9 արագ աճող հրետանային զինանոցին Արման Ծառուկյանը դեկտեմբերին կմենամարտի Հայաստանում (տեսանյութ) ՃՏՊ Ախուրյան-Կառնուտ ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ Ֆորմուլա 1-ի նախկին մրցարշավորդը ձերբակալվել է Շղթայական ավտովթար՝ Կոտայքի մարզում, վիրավոր կա Նախագահ Վահագն Խաչատուրյանն ընդունել է Հայաստանում Ռումինիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Կորնել Իոնեսկուին Խոշոր ավտովթար է տեղի ունեցել․ վիրավորներին դուրս են բերել հատուկ տեխնիկայով Սպերցյանը ռեկորդ է սահմանել Փաշիկ Ալավերդյանը հեռացվել է Հայաստանի ծանրամարտի հավաքականի գլխավոր մարզչի պաշտոնից Արտակարգ դեպք․ պայթյունի հետևանքով բժիշկները պայքարում են 22-ամյա երիտասարդի կյանքի համար Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի հրավերով կգումարվի եպիսկոպոսաց ժողով Լիբանանը տարածաշրջանում Հայաստանի կարևոր գործընկերներից է․ ՀՀ նախագահը՝ Լիբանանի դեսպանին Հետախուզվում էր խուլիգանության մեղադրանքով Մոսկվայում գիտնականի մեքենա է պայթեցվել (տեսանյութ) Ովքեր առաջիկա օրերին կարիք կունենան կատարելու մկրտություն, հոգեհանգիստ և այլ արարողություններ, դիմեն միայն այն հոգևորականներին, որոնք չեն խախտել հնազանդության ուխտը Վեհափառ Հայրապետի հանդեպ․ Մենուա ՍողոմոնյանՀանքարդյունաբերության և մետալուրգիայի ասոցիացիան պատրաստ է աջակցել Հայաստանի՝ CRIRSCO-ին միանալու գործընթացին․ Վարդան ՋհանյանՊետությանն անհրաժեշտ է իրական քաղաքացիական հասարակություն. Մենուա ՍողոմոնյանԲացարձակ իրավական քաոս է, գործադիրը չպետք է միջամտի եկեղեցու գործերին. Ավետիք ՉալաբյանԺաննա Անդրեասյանը հանդիպել է մարզական ֆեդերացիաների ներկայացուցիչների հետ S&P Global Ratings վարկանիշային գործակալությունը ԱյԴԻ Բանկ ՓԲԸ-ին տրամադրել է` «BB-» երկարաժամկետ և «B» կարճաժամկետ վարկանիշ «կայուն» հեռանկարովՊատգամավոր Արթուր Սարգսյանն ազատ կարձակվի Հայաստանի մի շարք շրջաններում ձյուն է տեղում Տերևների այրման արգելք՝ առանց վերահսկման. հարցերը շատ են, պատասխանները՝ ոչ Վթար․ ջուր չի լինելու դեկտեմբերի 2-ին և 3-ին Ավազակության մեղադրանքով հետախուզվող է հայտնաբերվել Ադրբեջանի նախագահի աշխատակազմի կալանավորված նախկին ղեկավարի որդին ազատվել է փոխնախարարի պաշտոնից Մի շարք տարածաշրջաններում թույլ անձրև է տեղում Հարբած վարորդը վրաերթի է ենթարկել ընկերուհուն, տեսախցիկները ֆիքսել են պատահարը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԴուբայում գործարկվել են նոր արևային հզորություններ Լիլիթ Կիրակոսյանը չի առաջադրվել խորհրդարանական ընտրություններում Զարուհի Փոստանջյանի նկատմամբ նախաձեռնվել է վարույթ. ՔԿԾ «Եկեղեցին մեր հոգևոր ամրոցն է, և մենք մեր ձևով պաշտպանելու ենք այն»․ Նարեկ Կարապետյան Մի շարք փոփոխություններ նպաստների տրամադրման գործընթացումՌԴ-ի դեմ կանխարգելիչ հարվшծների մասին հայտարարությունը անպատասխանատու քայլ է. Զախարովան՝ ՆԱՏՕ-ի հայտարարության մասին Դպրոցական աղջկան թմրանյութ են տվել, սեռական բռնություն գործադրել և 12 օր պահել՝ իր կամքին հակառակՎերջին յոթ տարում Հայաստանում ուսանողների թիվը պակասել է 25 տոկոսով. Ատոմ Մխիթարյան