Balenciaga-ի եւ Lamborghini-ի ֆուտուրիստական համագործակցությունը. բարձր նորաձեւության եւ սուպերմեքենաների միաձուլում
ՖՈՏՈՍեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին
Շքեղ նորաձևության և բարձր արագությամբ մեքենաների աշխարհները միաձուլվեցին մեկ հոսքի մեջ, երբ Balenciaga-ն ներկայացրեց Automobili Lamborghini-ի հետ համագործակցությունը, որը դարձավ 2025 թվականի աշնանային հավաքածուի մաս։ Սա պարզապես պարկուճային գիծ չէ, այլ ապագայի դիզայնի իրական մանիֆեստ, հաղորդում է Hypebeast-ը։
Հավաքածուն ներառում է հագուստ, կաշվե իրեր, զարդեր և աքսեսուարներ՝ համատեղելով Lamborghini-ի բնորոշ առանձնահատկությունները Balenciaga-ի տեսողական կոդի հետ։ Շարքը ներառում է մեծ չափսի բոմբերներ, մոտոսպորտային կաշվե բաճկոններ, մարզաշապիկներ, հուդիներ և շերտավոր վերնաշապիկներ՝ 2025 թվականի նոր Lamborghini Temerario սուպերմեքենայի նկարազարդումներով։
Rodeo, Hourglass, Explorer և Carrie պայուսակները թարմացվել են՝ ներառելով Automobili Lamborghini-ի հայտնի ապրանքանշանը, իսկ նոր մոդելների թվում են Dashboard Clutch-ը և Temerario բանալիկապերը։
Հավաքածուն թողարկելու համար Balenciaga-ն մեկնարկելու է գլոբալ արշավ՝ աշխարհի առաջատար բուտիկներում ներառական ակտիվություններով։ Փարիզի, Շանհայի, Նյու Յորքի, Մայամիի, Տոկիոյի, Դուբայի և Սեուլի խանութներում կլինեն յուրօրինակ Lamborghini Revuelto-ներ՝ Balenciaga-ի գրաֆիտի դեկորով։
Բացի այդ, ընտրված խանութներում կներկայացվի գերմանացի նկարիչ Ինգվե Հոլենի բացառիկ աշխատանքը, ով իր «Դասակարգող դեմքի կմախք» շարքի շրջանակում Lamborghini-ի մասերը վերաիմաստավորել է որպես արվեստի առարկաներ։ Փարիզում, Լոնդոնում և Շանհայում Balenciaga-ի խանութներում կներկայացվեն Vesaro-ի Lamborghini վարորդական սիմուլյատորներ, որոնք կօգտագործեն սպորտային մեքենաների իսկական տարրերը։
Գովազդային արշավը նկարահանել է լուսանկարիչ Ստեֆ Միտչելը, իսկ մոդելները կեցվածք են ընդունել Lamborghini Revuelto հիպերմեքենայի կողքին՝ ընդգծելով բարձր նորաձևության և ճարտարագիտական գերազանցության հանդիպման գաղափարը։
Այս համագործակցությունը խոստանում է դառնալ 2025 թվականի նորաձևության գլխավոր իրադարձություններից մեկը։
Հետևեք մեզ՝ այստեղ




















































