«Նկարահանման յուրաքանչյուր օրը նոր պատմություն է՝ նոր վայր, նոր մարդիկ, նոր խնդիրներ ու նոր լուծումներ». զրույց՝ օպերատոր Աշոտ Ավետիսյանի հետ
ԼԱՅՖ
Սեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին
«Նկարահանման յուրաքանչյուր օրը նոր պատմություն է՝ նոր վայր, նոր մարդիկ, նոր խնդիրներ ու նոր լուծումներ։ Դա երբեք չի ձանձրացնում»,- ասում է օպերատոր Աշոտ Ավետիսյանն, ով շուրջ 16 տարի իր մասնագիտական ճանապարհն անցել է հազարավոր կադրերով:
Իր մասնագիտության մեջ ամենից շատ նրան գրավում է ստեղծագործելու ազատությունը:
Tert.am Life-ի հետ զրույցում Աշոտ Ավետիսյանը պատմել է, որ սիրում է խորը կադրեր ու ձգտում, որ ամեն մի կադրը լինի կենդանի:
Մասնագիտական ուղին սկսել է Արմենիա TV-ում, հասցրել է լինել աշխարհի տարբեր երկրներում, աշխատել ոլորտի լավագույն մասնագետների հետ, շփվել համաշխարհային աստղերի՝ Շառլ Ազնավուրի, Անդրեա Բոչելիի, Խուլյո Իգլեսիասի, Պատրիսիա Կասի և այլ հայտնիների հետ:
Տեխնիկական գիտելիքներ, կոմպոզիցիոն զգացողություն, լույսի ու ստվերի ընկալում, ստեղծագործ մոտեցում, թիմային մտածողություն. Աշոտ Ավետիսյանի կարծիքով՝ սրանք այն կարևոր հատկանիշներն են, որոնցով պետք է օժտված լինի հաջողակ ու պահանջված օպերատորը:
Մասնագիտական ճանապարհ. 16 տարվա պատմություն, որն անցել է հազարավոր կադրերով
– Ե՞րբ եք առաջին անգամ շփվել տեսանկարչական աշխարհի հետ, և ինչպե՞ս սկսվեց ձեր մասնագիտական ուղին։
Իմ առաջին փորձառությունը սկսվեց 2007-ին՝ Արմենիա TV-ում ուսումնառությամբ։ Երկու տարի անց արդեն աշխատում էի՝ որպես օպերատոր։ Բայց իրական ազդակն ստացա՝ ներկա լինելով «Դժբախտ երջանկություն» հեռուստանովելի նկարահանումներին։ Այնտեղ առաջին անգամ տեսա օպերատորի գործը գործողության մեջ և հասկացա, որ հենց այդ է այն, ինչ ուզում եմ անել։
–Իսկ ո՞րն էր առաջին լուրջ նախագիծը:
«Բարի լույս» ծրագիրն էր, որի շրջանակում սկսեցի աշխատել ուղիղ եթերում։ Այդ ժամանակահատվածում ձևավորվեց իմ պատկերացումները ինչպես տեխնիկական, այնպես էլ թիմային աշխատանքի մասին։
Արմենիա TV-ում ձևավորված վարպետություն
– Դուք ավելի քան տասնհինգ տարի աշխատել եք Արմենիա հեռուստաընկերությունում։ Ինչպիսի՞ փորձ եք կուտակել։
2009-ից սկսած՝ նկարահանել եմ Արմենիայի եթերում հեռարձակված գրեթե բոլոր հաղորդումները՝ տարբեր ժանրերում՝ տեսահոլովակներ, ֆիլմեր, հեղինակային նախագծեր, ուղիղ եթերներ, համերգներ, նույնիսկ քաղաքական ու սպորտային լուսաբանումներ։
Առանձնացնեմ «Հայաստանի ձայնը, «Ամենախելացին» ու «Միմինոն»՝ ոչ միայն բովանդակային, այլ նաև պրոֆեսիոնալ զարգացումների տեսանկյունից։ Այս նախագծերում ներգրավված էին արտասահմանից ժամանած մասնագետներ, որոնց հետ կիսվել ենք փորձով ու սովորել միմյանցից։
– Ո՞վքեր են եղել ձեր գլխավոր ուսուցիչները այս տարիների ընթացքում։
Ունեցել եմ մեծ պատիվ աշխատելու ոլորտի լավագույն մասնագետների հետ։ Առանձնահատուկ շնորհակալություն եմ հայտնում Աշոտ Հովհաննիսյանին, Վազգեն Մուրադյանին ու Վազգեն Մանվելյանին, ովքեր միշտ իմ կողքին են եղել ու ձևավորել են ինձ՝ որպես պրոֆեսիոնալ։
Աշխարհով մեկ՝ կադրի հետևից
– Ձեր նկարահանման աշխարհագրությունը բավական մեծ է։ Որտե՞ղ եք եղել։
Մասնակցել եմ բազմաթիվ նախագծերի, որոնց շնորհիվ այցելել եմ ավելի քան 20 երկիր՝ Եթովպիայից ու Մադագասկարից մինչև Ճապոնիա ու Բրազիլիա։ Առանձնահատուկ նշեմ «Աշխարհը համերով» ու «Տանից հեռու» նախագծերը, որոնք ինձ հասցրին նաև Հնդկաստան, Լաոս, Ֆիլիպիններ, Պերու և այլ երկրներ։ Յուրահատուկ էր Ճապոնիան՝ իր մշակույթով ու կարգապահությամբ։
– Իսկ ամենաբարդ նկարահանումները որո՞նք են եղել։
Բարդություններ միշտ են լինում, բայց մեր պրոֆեսիոնալ թիմի շնորհիվ դրանք երբեք չեն հասնում դիտողին։ Պերույում, օրինակ, նկարահանումների ժամանակ պետք է ժայռ մագլցեինք՝ հատուկ պաշտպանիչ սարքավորումներով։ Իսկ Եթովպիայում մի անգամ նկարահանումից ուշացած հասանք ցեղախմբի մոտ, որոնք արդեն հարբած էին և դառնում էին անկառավարելի։ Շնորհիվ զբոսավարի զգուշության՝ ժամանակին հեռացանք։
Մումբայում մեր վրա քարեր էին նետում՝ փորձում էին տեխնիկան խլել։ Այդ դեպքերում կարևոր է խաղաղ պահել վարքագիծը՝ չսրելով իրավիճակը։
Գործ՝ համաշխարհային աստղերի հետ
– Աշխատել եք նաև բազմաթիվ հանրահայտ մարդկանց հետ։ Կպատմե՞ք այդ մասին:
Այո, պատիվ եմ ունեցել նկարահանել Շառլ Ազնավուրի, Անդրեա Բոչելիի, Խուլյո Իգլեսիասի, Պատրիսիա Կասի և Մոնսերատ Կաբալյեի համերգներն ու հարցազրույցները։ Դա շատ առանձնահատուկ փորձ էր։
– Ինչո՞վ է տարբերվում հանրային գործիչների հետ աշխատանքը։
Հանրային դեմքերի հետ աշխատելիս կարևորվում է զսպվածությունը, կազմակերպվածությունը և կադրի ներկայացման բարձր մակարդակը՝ նրանց պատշաճ ձևով ներկայացնելու համար։
Սեփական ոճով պրոֆեսիոնալ
– Ի՞նչ հատկանիշներ են անհրաժեշտ լավ օպերատոր լինելու համար։
Տեխնիկական գիտելիքներ, կոմպոզիցիոն զգացողություն, լույսի ու ստվերի ընկալում, ստեղծագործ մոտեցում, թիմային մտածողություն և իհարկե՝ ֆիզիկական դիմացկունություն։ Սա մասնագիտություն է, որը պահանջում է ամբողջական ներգրավվածություն։
–Ունե՞ք ձևավորված ոճ։
Այո, աշխատում եմ հնարավորինս բնական լույսի հետ, սիրում եմ խորը կադրեր ու ձգտում եմ, որ ամեն մի կադրը խոսի։ Յուրաքանչյուր նախագիծ յուրահատուկ մոտեցում է պահանջում, և դա ինձ ոգեշնչում է։
– Ի՞նչն եք ամենից շատ սիրում ձեր մասնագիտության մեջ։
Ստեղծագործելու ազատությունը։ Նկարահանման յուրաքանչյուր օրը նոր պատմություն է՝ նոր վայր, նոր մարդիկ, նոր խնդիրներ ու նոր լուծումներ։ Դա երբեք չի ձանձրացնում։
Գիտելիքը փոխանցելով նոր սերնդին...
Վերջին տարիներին, զուգահեռ պրոֆեսիոնալ աշխատանքին, նա նաև անցկացնում է դասընթացներ PanArmenian Media դպրոցում՝ օգնելով ուսանողներին ու պրակտիկանտներին առաջին քայլերը կատարել ոլորտում։ Նրա ղեկավարությամբ շատերը հասել են մասնագիտական առաջընթացի՝ հենց նրա շնորհիվ ձեռք բերելով ոլորտի ամենաարժեքավոր հմտությունները։
Հեղինակ՝ Ադրինե Սարգսյան
Հետևեք մեզ՝ այստեղ




















































