Երևան, 01.Նոյեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


«Ցանկանում եմ հանդիսատեսի մեջ ափսոսանք արթնացնել, թույլ չտանք կործանվի այն լավագույնը, որ կա». «Փաստ»

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Անահիտ Կարապետյանը սովորում է Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի դրամատիկական թատրոնի ռեժիսուրա բաժնում՝ երրորդ կուրսում: Մայիսի 26-ին Ուսանողական թատրոնում (Ամիրյան 26) տեղի կունենա նրա բեմադրած՝ «Տեսարան կամրջից» ներկայացման պրեմիերան՝ հիմնված Արթուր Միլլերի համանուն պիեսի վրա: Կուրսի ղեկավարը ՀՀ ժողովրդական արտիստ Հրաչյա Գասպարյանն է, բեմանկարիչը՝ Արեգ Միրիջանյանը, խորեոգրաֆը՝ Նաիրա Սեդրակյանը, գրաֆիկական դիզայնը կատարել է Արմինե Թանգյանը:

Դերասանական կազմում ընդգրկված են Անահիտ Խաչատրյանը, Մարատ Մարտիրոսյանը, Ելենա Կասիմյանը, Կարեն Անտոնյանը, Սմբատ Հովհաննիսյանը: Անահիտն ասում է՝ բեմադրության հիմքում իր ապրումներն են, զգացողությունները, ազատության մասին իր վերաբերմունքն ու կարծիքը: «Իրադարձությունները տեղի են ունենում 1950-ական թթ. հետպատերազմյան Ամերիկայում: Փորձել ենք պահպանել իրենց ժամանակաշրջանի ոճային առանձնահատկությունները՝ իհարկե, տալով մեր օրերի լուծումներ: Երկրորդ համաշխարհային պատերազմից հետո կյանքն Ամերիկայում բավականին դժվար է եղել, միգրանտների մեծ հոսք:Ինչ-որ առումով ասոցացնում եմ մեր երկրի հետ՝ հետպատերազմյան ժամանակաշրջան է, մեր շուրջբոլորը բազում զբոսաշրջիկներ են և մի ժողովուրդ, որը փորձում է գոյատևել, ուղղակի ապրել՝ պաշտպանելով իր ընտանիքը: Մեր գլխավոր հերոսն էլ է փորձում, անկախ ամեն ինչից, պաշտպանել իր կնոջն ու աղջկան: Իրեն սխալ են հասկանում, չեն կարողանում ընդունել այն արգելքները, որոնք նա դնում է իր ընտանիքի առջև: Այն ազատությունը, որ ուզում են երիտասարդները, չեն հասկանում մեծերը: Բայց իրականում այդ ազատությունը տանում է ոչ թե հենց ազատություն փնտրողի կործանմանը, այլ նրա կործանմանը, ով չի համակերպվում ազատության հետ: Մարդիկ, որոնք կարծում են, թե բացարձակ ազատ են, հենց նրանք են ամենաանազատը, առաջին սահմանափակումն իրենք են դնում իրենց առաջ: Այս գործը, միտքը շատ այժմեական է»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է ներկայացման բեմադրող ռեժիսորը:

Ներկայացնելով սյուժեն՝ նշում է՝ բեմադրության կերպարը սիրահարվում է իր խորթ աղջկան, բայց կան օրենքներ, հասարակական կարծիք, ինչը թույլ չի տալիս նրան խոսել իր զգացմունքների մասին: «Նա հասկանում է, որ չի կարել ի: Այդ «ես»-ի սահմանափակումն էլ իրեն ինչ-որ տեղ տանում է այդ կործանմանը: Կան նաև երկու երիտասարդներ, որոնք դուրս են կեղտոտ հասարակությունից, իրենք լույս են: Անկախ ամեն ինչից՝ միշտ դրական են, նպատակներ ու երազանքներ ունեն, չեն խորտակվում ճահճի մեջ, բայց ներկայացման վերջում իրենք էլ մնում են ճահճի մեջ, որովհետև եթե ընդհանուր հասարակությունն այդպիսին է, որքան էլ ձգտես վերև, միևնույն է՝ ճահիճը կլանում է»,-նշում է մեր զրուցակիցը:

Անահիտը վստահ է, որ յուրաքանչյուր ոք, ով կդիտի ներկայացումը, այն կընկալի յուրովի: «Ցանկանում եմ հանդիսատեսի մեջ ափսոսանք արթնացնել, թույլ չտանք կործանվի այն լավագույնն ու դրականը, որ կա: Ներկայացումը շատ լուսավոր է սկսվում, սիրով լի, հանդիսատեսի աչքի առջև ամեն ինչ կործանվում է: Երբ հանդիսատեսը տեսնում է, որ լավն է քանդվում, նրա ներաշխարհը փոխվում է, բայց երբ տեսնում է, որ վատն է գնում դեպի կործանման, մտածում է՝ այդպես էլ պետք է լիներ: Ընտանիքը, որում այնքան ջերմություն, սեր և հոգատարություն կար, ցանկությունների, կրքի, իրար սխալ հասկանալու պատճառով կործանվում է: Հետպատերազմյան իրականության մեջ, որտեղ աշխատանք չկա, ուտելիք չկա, իրենք ավելի շատ կենցաղի մեջ են կործանվում: Ի դեպ, մենք էլ ենք այսօր կենցաղի մեջ կործանվում, որքան էլ փորձենք լույս տեսնել, դրականը տեսնել, մեր աչքի առաջ մարդիկ են կործանվում»,-զրույցը շարունակում է Անահիտը, իսկ ես աչքի եմ անցկացնում ներկայացման համար պատրաստված զգեստները, փորձասենյակը, որտեղ էլ որոշեցինք զրուցել:

Հարցնում եմ՝ իսկ ինչո՞ւ այս պիեսը:

«Շատ էին հարցնում՝ ինչի՞ մասին ես ցանկանում խոսել: Նշում էի՝ մարդկային ազատության, երիտասարդների ու իրենց ձգտումների մասին: Շատ տարբեր պիեսներ եմ ընթերցել: Երկար փնտրտուքից հետո ընտրությունս հենց այս գործի վրա կանգ առավ: Փորձել եմ համարձակ լինել ներկայացումը բեմադրելիս, որպեսզի այն իրականին մոտ լինի, նաև մեր կենցաղն եմ ներկայացրել: Հանդիսատեսն իրեն պետք է ներկայացման մի մասնիկը զգա, մտածի՝ ինքն ինչպես կվարվեր այս կամ այն իրավիճակում: Եթե հանդիսատեսի մոտ էմոցիաներ առաջանան, դա կլինի իմ հաղթանակը: Եթե նա ափսոսի, չցանկանա, որ իմ կերպարները մահանան կամ կործանվեն, դա կլինի իմ հաղթանակը: Որպես բեմադրիչ դա է իմ հիմնական խնդիրը: Իմ այս ներկայացման մեջ կոնկրետ լուծում չկա, հանդիսատեսն ինքը պետք է եզրակացություններ անի»,-հավելում է ներկայացման բեմադրող-ռեժիսորը:

Նպատակներ ունեն ներկայացումը «տանել» մարզեր: «Մարզային թատրոններում մեզ շատ ջերմ են ընդունում, տպավորություն է, որ ոչ թե ուղղակի հյուրախաղերի ես գնացել, այլ յուրային ես այդ թատրոններում: Բայց նշեմ, որ հանդիսատեսը շատ խստապահանջ է, իսկ դա ավելի պարտավորեցնող է»,-եզրափակում է Անահիտ Կարապետյանը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

35-ամյա տղամարդը ներկայացվել է վարչություն Հայաստանը Գերմանիայից կստանա 152 մլն եվրո ընդհանուր ծավալով գրանտ և վարկ Տիեզերքում կարող է ստեղծվել ջերմամիջուկային էլեկտրակայան Սրբուհի Գալյանի գլխավորությամբ տեղի է ունեցել Սահմանադրական բարեփոխումների խորհրդի հերթական նիստ Սուրբ Էջմիածնում հավատացելոց երկրպագության համար դուրս կբերվի Սկևռայի սրբոց մասանց պահարանը Մեկնարկեց Կիբեռանվտանգության իրազեկման արշավը Յամալի առողջական վիճակը դեռ անորոշ է․ նա հրաժարվել է վիրահատական միջամտությունից Լա Լիգա․ Մբապեն՝ ամսվա լավագույն խաղացող Պատմական անցում՝ Սևանի կղզուց դեպի թերակղզի՝ 90 տարվա ընթացքում Ադրբեջանի իշխանությունները պարզաբանել են Ալիևի՝ Երևան այցելելուց հրաժարվելու պատճառները Չլիներ ավերիչ պատերազմը՝ Հայկազը կյանքը կկառուցեր, երկրին կծառայեր Արաղչին Թրամփին անվանել է «միջուկային չարաճճի» Հայաստանյան 4 թանգարան ներկայացրին յուրահատուկ նախաձեռնություններ Երևանի նորաձևության շաբաթվա շրջանակում «Բարսելոնայի» ֆուտբոլիստները երկար ժամանակ անց առաջին անգամ կմարզվեն «Կամպ Նոու» մարզադաշտում Եկեղեցու դեմ արշավը ՀՀ թուրքացման պրոցեսի մաս է, Ստամբուլի հայ համայնք ենք դառնալու․ Հուսիկ Արա (տեսանյութ) Արմեն Գրիգորյանը հանդիպել է Լիբանանի պետական անվտանգության գլխավոր տնօրենի հետ Բաքվում ավարտվել է ապօրինաբար պահվող Արցախի ռազմաքաղաքական ղեկավարների դեմ դատական ֆարսը Հայաստանի առեղծվածային պատմություններն ու լեգենդները Ալիևը չի մասնակցի Երևանում կայանալիք Եվրոպական քաղաքական համայնքի գագաթնաժողովին․ Հաջիև ՌԴ օդանավակայաններում սահմանափակումներ են մտցվել. ո՞րն է պատճառը Օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա․ ի՞նչ եղանակ սպասել նոյեմբերի առաջին շաբաթը Ուկրաինան հայտնում է Ռուսաստանի գաղտնի «Օրեշնիկ» հրթիռային կայանը ոչնչացնելու մասին Ռուսաստանը մտադիր է մեծացնել Ադրբեջանի հետ սահմանին տեղակայված անցակետի թողունակությունը Ջուր հավաքեք․ ջուր չի լինելու Շտապօգնության բժիշկների հերթապահ խումբը տանը հայտնաբերել է 1-ամյա տղայի մարմին Երևանի գլխավոր տոնածառի ճյուղերի ու լուսավորության փոխարինման համար կծախսվի 50 մլն դրամ. Սպուտնիկ Հայաստանի ազգային սեյսմիկ ցանցը միացել է Թվային սեյսմոգրաֆների ցանցերի միջազգային ֆեդերացիայի հարթակին Վահե Աղասյանը հռչակվել է ձյուդոյի Եվրոպայի առաջնության չեմպիոն Եվս մեկ կամուրջ երկու ժողովուրդների միջև Այսուհետ այս ձևաչափում պարբերաբար կներկայացնեմ մեր մեծ թիմի ընթացիկ գործունեությունն ու առաջիկա անելիքները․ Իվետա ՏոնոյանԱրևմուտք թե գոյություն. Մհեր Ավետիսյան Հրդեհ Փարպի գյուղում. այրվել է անասնակեր Համատարած բոյկոտ՝ եկամուտների հայտարարագրման համակարգի դեմ․ Նաիրի Սարգսյան ՀՀ պաշտպանության նախարարը չի մասնակցել ԱՊՀ մակարդակի միջոցառմանը Լուկաշենկոն ասաց, որ կարող են կիրառել «Օրեշնիկ» հրթիռային համալիրով հարված Ադրբեջանի հետ հաղորդակցությունների բացման հարցերով հանձնաժողովի անդամ է նաև Արարատ Միրզոյանի կինը Եվրոպան իր կեղծ արժեքներով մոտենում է իր վախճանին․ Շոյգու Ցմաh ազատազրկում․ դատարանը վճիռներ է կայացրել Թուրքիայի լեռնադահուկային հանգստավայրում հրդեհի պատասխանատուների համար Հայաստանի Մ-17 հավաքականը պարտվեց Ֆինլանդիայի թիմին Անհետ կորածի հարազատ Արսեն Ղուկասյանի խափանման միջոց կալանքը փոխարինվեց տնային կալանքով Մետաղական լարանում արգելափակված արջի քոթոթը տեղափոխվել է Ուրցաձորի կենսաբազմազանության ապաստարան «Օվերտոնի պատուհանը». մանիպուլյացիայի տեխնոլոգիան՝ ընդդեմ սրբություններիՓրկարարները Գետիկ գյուղում կանխել են հրդեհի տարածումը դեպի տուն Վթար Աշտարակ-Գյումրի ճանապարհին․ վիրավnր կա Վթար «Արծվի թևեր»-ի հարևանությամբ, բախվել են «Toyota» և «Opel», 5 վիրավոր կա․ Shamshyan Անհետ կորածի հարազատ Արսեն Ղուկասյանի խափանման միջոց կալանքը փոխարինվեց տնային կալանքով Կես միլիոն թոշակառու Հայաստանում դատապարտված է սովամահության. Հրայր Կամենդատյան«Ծնվել եմ Արցախում» ծրագրի շեփորահար, «Դիալոգ» կազմակերպության կրթաթոշակառու Արսեն Սաֆարյանը ելույթ ունեցավ «Արտիս Ֆուտուրա» հիմնադրամի հոբելյանական համերգին` Մոսկվայի «Ռուսական ֆիլհարմոնիա» սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ«Ձայնագրություն՝ ինչպես է ՀԾԿՀ-ն դեմ արտահայտվում հոսանքի սակագանի իջեցմանը»․ Վահե ՄակարյանՆոր արշավ Խնայողության օրվան ընդառաջ․ IDBank