Հայեցակարգային մեքենա՝ տիեզերական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ. «Փաստ»
ՀԱՆՐԱՀԱՅՏ ՄՈԼՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
«Փաստ» օրաթերթը գրում է
Aston Martin DB 9- ը հայեցակարգային մեքենա է, որն ի սկզբանե պատկերացվել է որպես հետագա մի շարք սերունդների մեքենաների «նախահայր»: Դրա նախագծման և ստեղծման ընթացքում ակտիվորեն օգտագործվել են տիեզերական տեխնոլոգիաների ոլորտի վերջին ձեռքբերումները, լավագույն նյութերը և նորարարական դիզայնը: Այս ամենը հնարավորություն է տվել ստեղծել գերմաքուր անգլիական սպորտային մեքենա, որը հարմարավետության տեսանկյունից GT մակարդակի վրա է: Aston Martin DB 9– ի պատմությունը սկսվել է 2000 թվականին, երբ Ուլրիխ Բեցը ստանձնել է Aston Martin ընկերության ղեկավարությունը:
Այն ժամանակ նրան արմատապես նոր ռազմավարություն էր պետք: Դրա համար Բեցը ներկայացրել է հետևի քաշող անիվով բազմաֆունկցիոնալ հենք, որի հիման վրա կարելի է միաժամանակ արտադրել մի քանի տարբեր մոդելներ: Այդ գաղափարի հիմքում ընկած է եղել տարածական ալ յումինե շրջանակը, որի հիմնական առանձնահատկությունը ցանկալի չափին համապատասխանելու կարողությունն է: Դրա շնորհիվ հնարավոր է դարձել փոխել հավաքվող մոդելների չափերը: Բացի այդ, մեծ ուշադրություն է դարձվել մեքենայի մնացած բաղադրիչների միավորմանը: Հենքը անվանվել է VH (ուղղահայաց /հորիզոնական) պլատֆորմ: Ուղղահայաց բաղադրիչը նշանակել է, որ Aston Martin մոդելները կարող են տարբեր լինել բարձրությամբ, իսկ հորիզոնականը որոշվել է Ford Motor Company- ին պատկանող ընկերությունների տեխնիկական ներուժի ներգրավմամբ: Մեկ տարի անց մեքենան պատրաստ է եղել, բայց, որպես գլխավոր կոնստրուկտոր, Յան Կալումի փոխարեն Հենրիկ Ֆիսկերի նշանակումը հետաձգել է այդ թողարկումը:
Ֆիսքերի ղեկավարությամբ կոնստրուկտորները ստիպված փոխել են գրեթե ամբողջությամբ ավարտված DB 9- ի թափքը՝ այն ավելի քիչ ագրեսիվ դարձնելու նպատակով: «Հորիզոնական ինտեգրման» շրջանակներում Volvo- ի ինժեներներն են ձեռնարկել ավտոմեքենայի պասիվ անվտանգության ու աերոդինամիկայի հաշվարկման աշխատանքները: Նրանք կարողացել են օպտիմալացնել օդային հոսքերի բաշխումը և նվազեցնել բարձր արագության դեպքում ավտոմեքենայի վրա ազդող բարձրացնող ուժը: Ինժեներները փոփոխել են նաև հենքի առջևում տեղադրված տարրերի պարամետրերը, որոնք իրենց վրա են վերցնում ճակատային բախման բեռը: Aston Martin DB9- ը հագեցվել է վեց լիտրանոց V- աձև Ford շարժիչով, որի հզորությունը 450 ձիաուժ է: Մեքենան զարգացրել է 100 կմ/ժամ արագություն 4,7 վայրկյանում:
Նաև DB 9- ի վրա արգելակներն են ուժեղացվել: Միաժամանակ մեքենայի վրա տեղադրվել են կայունացուցիչներ (ABS, DSC) և արտակարգ արգելակման համակարգ (EBA): Տիեզերական տեխնոլոգիաների օգտագործման շնորհիվ հնարավոր է դարձել նվազեցնել մեքենայի քաշը և բարձրացնել թափքի կոշտությունը: Դա ձեռք է բերվել հենքը ալ յումինի և մագնեզիումի համաձուլվածքներից պատրաստելու շնորհիվ և միևնույն փոխանակիչ լիսեռը երկաթից ածխածնայինով փոխարինելով: Բնականաբար, այս դասի մեքենան պետք է ունենար համապատասխան սարքավորումներ: Ներքին ձևավորման մեջ գերակշռել է կաշին՝ ալ յումինե կամ փայտե ներդիրներով: Այդ ամենը եղել է միայն ձեռքի աշխատանք: Հաշվարկված է, որ մեկ ավտոմեքենայի վրա ծախսվում է մինչև յոթ տավարի կաշի, որոնք հատուկ բերվում են Սկանդինավիայից:
Ղեկը սովորաբար սև է ՝ անկախ ներքին հարդարման գունային սխեմաներից: Կենտրոնական վահանակը կարող է պատված լինել հղկված մետաղով, ածխածնային մանրաթելով կամ սև լաքապատ փայտով: Վահանակում տեղադրված է երկու լայն LCD էկրան: Aston Martin DB 9- ի վարորդի և ուղևորի նստարանները շատ հարմարավետ են և հագեցած ճշգրտումների էլեկտրական շարժիչով: Դռների դիզայնը իրականացված է ըստ կարապի թևի սկզբունքի. բացվելիս դրանք տեղափոխվում են կողք և բարձրանում վեր:
ԿԱՄՈ ԽԱՉԻԿՅԱՆ
Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում




















































