Երևան, 28.Նոյեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


Խո­սուն տվյալ­ներ, կամ՝ ինչ­պե՞ս պա­կա­սեց վա­րոր­դա­կան վկա­յա­կան­նե­րի թի­վը

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Վարորդական վկայական ստանալու գործընթացի և ներկայիս իրավիճակի շուրջ մեր նախորդ համարում «Վարորդի ընկեր» հ/կ համահիմնադիր, ՀՀ ոստիկանության պետին կից հասարակական խորհրդի անդամ Սերգեյ Ղահրամանյանի հետ մի շարք հարցեր էինք քննարկել: Նշենք, որ հ/կ համահիմնադիրը նաև ուսումնասիրություն է կատարել: Տվյալներն առավել խոսուն կարող են լինել հենց այն համատեքստում, ըստ որի՝ տարիներ շարունակ վարորդական վկայականների ձեռքբերման գործընթացում որոշակի զարտուղի մեխանիզմներ են գործել: Քանի որ տվյալները հետաքրքրական էին, որոշեցինք դրանք առանձին ներկայացնել:

Ս. Ղահրամանյանը դիտարկումներ սկսել է դեռ 2015-2016 թվականներից:

Խոսելով նախ 2016թ. տվյալների մասին՝ մեր զրուցակիցը նշեց. «2016թ. ամբողջ Հայաստանում տրամադրվել է շուրջ 35 հազար վարորդական վկայական: Նախ՝ նկատենք, որ Հայաստանի բնակչության մոտ կեսը կամ գոնե կեսին մոտ բնակչությունը հենց Երևանում է: Բայց, այդուհանդերձ, նշված տարվա ընթացքում Երևանում տրամադրվել է մոտ 5000 վարորդական վկայական: Միևնույն ժամանակ, Կոտայքի մարզում, որտեղ Երևանի բնակչությունից 4 անգամ քիչ բնակչություն կա, տրամադրվել է 6300 վարորդական վկայական: Ընդ որում, այնտեղ քննությունների քանակն ավելի քիչ է եղել, քան Երևանում եղած քննությունների քանակը: Այստեղ հարկ է նշել նաև վարորդական վկայական-գործնական քննություններ հարաբերակցությունը, ինչը որոշ առումներով չափորոշիչ է, թե քանի գործնական քննությունից հետո քանի վկայական է տրվել: Երևանում այդ գործակիցը 71 տոկոս է եղել, այսինքն, ընդհանուր գործնական քննություն տվողների 71 տոկոսը ստացել է վարորդական վկայական: Սա նաև նշանակում է, որ մեկ մարդը մեկից ավելի անգամ է քննություն հանձնել, ինչը նորմալ է նշված ժամանակահատվածի համար, քանի որ ավտոդպրոցներն այդ ժամանակահատվածում այդքան էլ զարգացած չէին: Միևնույն ժամանակ, Երևանից դուրս՝ մարզային ՃՈ ՀՔԲ-ներում, այդ գործակիցը 90-ից բարձր է եղել, այսինքն, 100 քննություն տվողից 90-ից ավելին վարորդական վկայական էր ստանում»,-ընդգծեց նա:

2017թ. տարվա ուսումնասիրության համաձայն՝ այդ տարվա տոկոսային հարաբերակցությունը գրեթե չի տարբերվել 2016թ.-ից: «2017թ. մոտ 44 հազար վարորդական վկայական է տրվել: Ընդ որում, Երևանում՝ 6300, իսկ Կոտայքում՝ 7200: Սա այն դեպքում, երբ բնակչության թվաքանակն ինչ-որ լուրջ փոփոխությունների չէր ենթարկվել: Այստեղ Երևանից հետո գալիս են Արտաշատ, Արմավիր քաղաքները: Թեև այս քաղաքներում ևս բնակչությունը շատ ավելի քիչ է, բայց տրամադրված վարորդական վկայականների թվերը շատ քիչ էին տարբերվում Երևանում տրամադրված թվից: 2017թ. ևս մի քանի մարզային բնակավայրերի տվյալներ չնչին են տարբերվել Երևանի տվյալներից, այն դեպքում, երբ բնակչության թվի մեջ մեծ տարբերություն կա»:

Անդրադառնալով արդեն 2018թ.՝ նա ներկայացրեց ուսումնասիրություն՝ ըստ ամիսների: «Մինչև 2018թ.ապրիլ վերոնշյալ գործակիցները տոկոսային հարաբերակցությամբ պահպանվել էին, բայց մայիսից հետո թվային տեսանկյունից կտրուկ փոփոխություններ ենք տեսել: Նախորդ տարի 23 հազար վարորդական վկայական է տրվել: Ընդ որում, պետք է ասեմ, որ 2018թ. մոտավորապես այնքան քննություն են հանձնել, որքան 2016թ.-ին: Եվ սա այն դեպքում, երբ 2016թ. 35 հազար վկայական էր տրամադրվել: 2018թ. տվյալներով արդեն իսկապես իրական պատկեր ենք տեսնում: Ընդգծեմ նաև, որ 2018թ. Երևանում քննություն տվողների քանակն ավելի շատ է եղել, քան դրան նախորդած երկու տարիների գումարը: Այսպես՝ 2018թ. Երևանում 7000 վկայական է տրամադրվել, իսկ մյուս մարզերում ամենաշատը եղել է 2200, 2100, 2000, այնուհետև ավելի ցածր: Սա նշանակում է, որ ունենք հստակ պատկեր այն մասին, որ Երևանում քննություն տվողներն ավելի շատ են»,-ասաց Ս. Ղահրամանյանը՝ նշելով, որ մարզերում նաև քննությունների թիվն է պակասել:

Որպես պատճառ, նա չբացառեց այն հավանական հանգամանքը, որ մարդիկ, միգուցե, գիտեին, որ մարզերում ինչ-ինչ մեխանիզմներ շատ ավելի հեշտ էին աշխատում. «Ըստ այդմ՝ Երևանից գնում էին մարզեր: Բայց հիմա, քանի որ նման բան չկա, այլևս չեն գնում մարզեր»:

Միևնույն ժամանակ Ս. Ղահրամանյանը նշեց, որ թեև մասնակցության թիվը մարզերում պակասել է, այդուհանդերձ, մարզերում վերոնշյալ գործակցի տոկոսայնությունը շարունակում է բարձր մնալ. «Դա պայմանավորում եմ հետևյալ հանգամանքով: Գաղտնիք չէ, որ մարզերում երեխաները դեռ մանկուց վարում են իրենց ծնողների մեքենաները, ընդ որում՝ հիմնականում մեխանիկական փոխանցմամբ, ինչն ավելի բարդ է»:

Նա ընդգծեց, որ, բացի այդ, ի տարբերություն Երևանի, մարզերում հիմնականում քննություն տվողները տղամարդիկ են. «Երևանում տեսական քննության մասնակիցների մոտ կեսը դրական է ստանում, գործնականը՝ 2-րդ, 3-րդ անգամից: Իսկ մարզերում էլ տեսական քննության հետ կապված հարցեր կան, իսկ գործնականին ով մասնակցում է, գրեթե բոլորը դրական են ստանում»:

ԱՆՆԱ ԲԱԴԱԼՅԱՆ

ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են Օրվա աղոթքՏերևներն այրողները կտուգանվեն․ նախարարը խոստանում է՝ դեկտեմբերի 1-ից օդը կբացվիՂրիմի կամրջի պայթեցման մեջ մեղադրվող հայերը դատապարտվել են ցմահ ազատազրկման Աշակերտները ծեծի են ենթարկել և նվաստացրել Նոյեմբերյանի պետական քոլեջում սովորող տղային. նրանք ձերբակալվել են Հրդեհ Հովտուն գյուղում․ հաջողվել է կանխել հրդեհի տարածումը Վրաստանը հայտնել է Ադրբեջանի հետ սահմանին վարակված ծաղիկներ տեղափոխող բեռնատարի ձերբակալման մասին Սուրբծննդյան տոներից առաջ ԵՄ-ում առգրավվել է ավելի քան 8 միլիոն վնասակար խաղալիք «Գուչի»-ի հայ մոդել Արմինե Հարությունյանը նոր ֆոտոշարք է հրապարակել Հրդեհների հետևանքով բազմաթիվ վայրի կենդանիներ լքել են իրենց բնական միջավայրը և կարող են հայտնվել համայնքներին կամ բնակելի հատվածներին մոտ. Շրջակա միջավայրի նախարար Բաքվում շինծու գործերով «դատավարությանը» փաստաբանները խնդրել են արդարացման «վճիռներ» կայացնել «Խոսում են բոլորը, ես սիրում եմ գործով ցույց տալ». Խորեն Լևոնյան ՊԵԿ նախագահը կգործուղվի Հնդկաստան 12-օրյա պատերազմում Իրանի ժողովուրդը հաղթեց և՛ Ամերիկային, և՛ սիnնիստներին, դրանում կասկած չկա․ Ալի Խամենեի Հայ կարատեիստներն Ասիայի առաջնությունում մեդալներ են նվաճել Եվրախորհրդարանը Ռուսաստանի նոր տարածաշրջանների վերաբերյալ բանաձև է ընդունել Կոնֆերենցիաների լիգա․ «Նոայի» մեկնարկային կազմը Կցրտի՞․ ի՞նչ եղանակ սպասել ձմռան առաջին օրը Ձեռք են բերվել մեծաքանակ փրկարարական միջոցներ․ ՆԳՆ Խաբեություն Հաագայի Միջազգային քրեական դատարանի անդամակցության վերաբերյալ․ Էդմոն ՄարուքյանՊատգամավորները Մոսկվա կգործուղվեն «Աֆիշում գրված է, որ այսօր երեկոյան պիտի խրխնջաս կամ լաց լինես, ուրեմն՝ պիտի խրխնջաս կամ լաց լինես». Դավիթ Հակոբյան Հայ ժողովուրդը միշտ զորակցել է պաղեստինյան արդար դատին․ Արամ Ա Վեհափառ Ջուր հավաքեք․ ջուր չի լինելու Անդրեն հեռացել է Հայաստանից (լուսանկարներ) Դավթաշեն կամրջի՝ Վաղարշյան փողոցից դեպի Սասնա Ծռերի փողոցի ուղղությամբ փակ են լինելու երթևեկելի երկու ուղղության 1-ին գոտիները Ավտովթար՝ Երևանում․ բախվել են մի քանի մեքենաներ, կա վիրավոր Տրանսպորտային կապերի ապաշրջափակումը կդառնա տարածաշրջանում խաղաղության հաստատման առանցքային գործոններից մեկը. Խուդաթյան Էստոնիան 2026 թվականին Հայաստանում դեսպանություն կբացի Շրի Լանկայում ավելի քան 40 մարդ է զոհվել սողանքների և ջրհեղեղների հետևանքով Հրդեհների բոլոր օջախները մարվել են. ՆԳՆ նոր հորդորը ՆԳՆ–ից հաստատում են՝ ոստիկանության ծառայողը վերջ է դրել կյանքին «ԿԽՄԿ-ն Բաքվի հետ երկխոսությունը վերականգնելու ուղի է փնտրում». Զառա Ամատունի Փաշինյանը հանդիպել է Հայաստանյայց Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու մի խումբ եպիսկոպոսների հետ «Մատչելի բնակարան՝ երիտասարդ ընտանիքներին» պետական նպատակային ծրագրի իրականացման համար գումար կհատկացվի Հոնկոնգի ողբերգական հրդեհը դառնում է Չինաստանի իշխանության ամենախոշոր փորձությունը Պուտինը հայտարարել է, թե չէր սպասում, որ ԱՄՆ-ն պատժամիջոցներ կկիրառի ԼՈՒԿՕՅԼ-ի և Ռոսնեֆտի դեմ Չարենցի փողոցում 32-ամյա վարորդը Cadillac-ով վրաերթի է ենթարկել հետիոտնին. վերջինս տեղափոխվել է հիվանդանոց Պարեկային ծառայության աշխատակիցն ինքնասպանություն է գործել Փաշինյանին հնարավոր է հաղթել․ Նաիրի Սարգսյան ՀԱՊԿ երկրները հարգանքով են վերաբերվում Հայաստանի դիրքորոշմանը. Պուտին Մեր մրցակցային առավելություններից մեկն էլ այն է, որ մենք մեծամիտ չենք․ Նաիրի ՍարգսյանԻսրայելը հարվածներ է հասցրել Լիբանանին Մամիկոնյանց փողոցում բախվել են «Changan»-ը և «Nissan Rogue»-ը, այնուհետև «Changan»-ը բախվել է կայանված «BMW»-ին․ կա վիրավոր Սպանության փորձի մեղադրանքով հետախուզվող է հայտնաբերվել Բագրատաշենի սահմանային անցակետում Տարածված վիրուսի ֆոնին դպրոցները փակելու անհրաժեշտություն կա՞ Ժիրայր Լիպարիտյանի մանիպուլյացիաները Պետրոսի եթերում․ Ադրբեջանականացումը արդեն հիմա է Առեղծվածային ու nղբերգական դեպք՝ Երևանում, ավտոշուկայի հարևանությամբ հայտնաբերվել է hրազենային վնասվածքով տղամարդ Ճիշտը «ցո՞ւլն» է. ինչպես ձախողվեց նախկին օմբուդսմենը Ինչպես են արևային վահանակները լույսը վերածում էլեկտրաէներգիայի