Քանի՞ տարի եք ապրել Երկրի վրա՝ չիմանալով, թե ինչի համար են երկաթգծերի ռելսերի տակ խճաքարեր լցնում. այսուհետ կիմանաք (լուսանկարներ)
ЛАЙФՉնայած այն հանգամանքին, որ գնացքը ստեղծվել է 200 տարի առաջ, այն այսօր էլ արդիական փոխադրամիջոցներից մեկն է համարվում: Դրանցով հնարավոր է համեմատաբար մատչելի գներով ճանապարհորդել ահռելի տարածությունների վրա (օրինակ Տրանսսիբիրյան երկաթգիծը, որի երկարությունը 9288 կմ է):

Մարդկությունը ավելի քան 2 հարյուրամյակ է ծախսել այդ տրանսպորտային միջոցի մոդերնիզացման, արտաքին տեսքի և հզորացման վրա: Արդյունքում՝ 20-35 կմ/ժ գնացող գնացքն այսօր վերածվել է մինչև 300 կմ/ժ գնացող գերարագ էլեկտրոգնացքի:


Բայց որքան էլ փոփոխվեն գնացքի տեսքն ու հզորությունը, մի բան մնում է անփոփոխ՝ ռելսերի տակի խճաքարերը: Երևի ձեզնից շատերն են գոնե մեկ անգամ մտածել, թե ինչու հենց խճաքար, այլ ոչ ասենք բետոն կամ ասֆալտ: Եվ ինչո՞ւ հենց այդպես, անկանոն գետնին լցրած:
Այդ հարցի պատասխանը կարող եք կարդալ այստեղ
1
Как сыновья Микаэла Арутюняна «заказали» евроамериканские санкции: «Паст»
2
Оппозиционеры «решили» победить в Вагаршапате: «Паст»
3
Аршак Карапетян предупреждает всех: «Паст»
4
Почему наблюдательная миссия борется с другой наблюдательной миссией? «Паст»
5
Какую альтернативу можно предложить исключительным условиям? «Паст»



