Որոնք են եղել ամենադիտվող հայկական հեռուստաալիքներն ու հաղորդումները մարտ ամսին. հեռուստավարկանիշ
ОБЩЕСТВОBlognews.am-ը գրում է.
Ամփոփելով մարտ ամիսը ներկայացնում ենք հեռուստալսարանի չափում իրականացնող աշխարհում հեղինակավոր երեք ընկերություններից «Նիլսեն Ատմոսֆեր» ընկերության հայաստանյան ներկայացուցչության «Ատմոսֆեր Արմենիայի» տրամարդրած տվյալները, որտեղ տոկոսային տվյալներով արտացոլված են հայաստանյան ամենադիտվող հեռուստաալիքներն ու հաղորդումները։
Գրաֆիկներում ներկայացված են միայն մայրաքաղաքի տվյալները, իսկ մոնիտորինգի առական եթեր հեռարձակվող հաղորդումների հիմնական թողարկումներն են։
Եվ այսպես 2016 թվականի մարտ ամսի ամենադիտվող հեռուստաալիքը եղել է «Արմենիան»՝ 3% ռեյտինգով: Երկրորդ տեղում «ԱԹՎ»-ն է, երրորդում՝ Շանթը:
Որոնք են եղել ամենադիտվող հայկական հեռուստաալիքներն ու հաղորդումները մարտ ամսին. հեռուստավարկանիշ
Լրատվական հաղորդումներից ամենադիտվողը մարտ ամսին եղել է «Ժամը» լրատվականը, որը հեռարձակվում է «Արմենիա» հեռուստաընկերությամբ։ Երկրորդ տեղում «Շանթի» «Հորիզոնն է»՝ 5.19 տոկոս ռեյտինգով: Երրորդ ամենադիտվող լրատվական հաղորդումը «ԱԹՎ»-ի «Այսօր» լրատվականն է:

Հեռուստասերիալների աշխարհում մարտ ամսին առաջատարը եղել է «Արմենիան»։ «Արմենիայով» հեռարձակվող «Առաջնորդները» և «Գեղեցկության գինը» հեռուստասերիալները համապատասխանաբար առաջին և երկրորդ հորիզոնականներում են: Երրորդ հորիզոնականում «Կենտրոնի» «Երանի» հեռուստասերիալն է 9.2 տոկոս ռեյտինգով:

Մարտ ամսին ամենադիտվող սիթքոմները եղել են «Ֆուլ հաուսն» ու «Դոմինոն»:

1
Очередной митинг: чем недовольны сотрудники государственных структур? «Паст»
2
Почему власти «паникуют»? «Паст»
3
Тупик одностороннего мира: когда Армения говорит о будущем, а Азербайджан формирует поколение, полно...
4
Генеральный директор Ucom Ральф Йирикян вручил сертификаты участникам курса по кибербезопасности
5
Уступки превращаются в капитуляцию, но мир так и не устанавливается: «Паст»




