IDBank-ը՝ թվային բանկինգի ու նորարարության առաջամարտիկ Հայաստանում
ОБЩЕСТВОՀայաստանյան բանկային համակարգում վերջին տարիների բեկումնային փոփոխություններում իր տպավորիչ ներդրումն ունի նաև IDBank-ը։ Լինելով թվային բանկինգի առաջատարներից մեկը՝ իր զարգացումը պայմանավորում է նաև վճարային թվային համակարգերի և ֆինթեքների հետ էական ռազմավարական համագործակցությամբ։ Որպես արժեք՝ Բանկի մոտ 750.000 հաճախորդներին ներկայացվում է թվային բանկինգի և վճարային համակարգի բազմաֆունկցիոնալ ու միասնական հարթակը։ Հարթակի օգնությամբ կատարվող գործառնությունները հնարավորություն են տալիս զարգացնելու մի էկոհամակարգ, որը կբարձրացնի հաճախորդի փորձառության մակարդակը՝ անկախ տեղից, ժամանակից և հանգամանքներից։
Սա ընդամենը մի հատված է այն ծավալուն հարցազրույցից, որը Newsweek պարբերականն ունեցել է ID Group-ի Բիզնեսի զարգացման տնօրեն Կարեն Նալբանդյանի հետ։ Մեկնաբանելով հաճախորդների և բիզնես գործընկերների հետ աշխատանքի բնույթը՝ Նալբանդյանը նշում է․
«Մենք ուշադրությամբ ուսումնասիրում ենք մեր հաճախորդների կարիքներն ու ստեղծում և զարգացնում ծառայություններ, որոնք կբավարարեն դրանք։ Կարիքների քարտեզագրումն ու դրանց ապահովումը Հայաստանի մրցակցային շուկայի զարգացման հարցում ունի կենսական նշանակություն»։ Շարունակելով Հայաստանում Idram-ի և IDBank-ի արձանագրած հաջողությունները՝ Կարեն Նալբանդյանը նշում է, որ ընկերությունների ռազմավարական զարգացման ուղղություններից մեկը միջազգային գործունեությունն է՝ այսպիսով ծառայությունները հասանելի դարձնելով նաև Սփյուռքի մեր հայրենակիցներին և ոչ միայն։
Հարցազրույցում նաև առանձին անդրադարձով ներկայացվում են կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության այն առանցքային նախաձեռնությունները, որոնք IDBank-ին և Idram-ին առանձնացնում են ոլորտում։
Այս և այլ թեմաներին առաջարկում ենք ծանոթանալ ամբողջական հարցազրույցում։
ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՎԵՐԱՀՍԿՎՈՒՄ ԵՆ ՀՀ ԿԲ ԿՈՂՄԻՑ



