Ինչպես տգեղ չինական խաղալիքը՝ Labubu-ն, «գրավեց» աշխարհը
ՀԱՆՐԱՀԱՅՏ ՄՈԼՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՍեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին
Չինական հայտնի խաղալիքների խանութ Pop Mart-ը վերջին ամիսներին դարձել է ոգևորության օջախ ոչ միայն օֆլայն, այլև առցանց։ Վերջին թողարկման օրը նրանց կայքը խափանվեց ընդամենը մի քանի ժամվա ընթացքում։ Պատճառը Labubu-ի նոր հավաքածուի թողարկումն էր, որը բորբոքեց կրքերը, գրում է Harper's Bazaar-ը։
Ի՞նչ է Labubu-ն
Լաբուբուները հավաքորդական խաղալիքներ են, որոնք նախագծվել են հոնկոնգցի նկարիչ Կասինգ Լանգի կողմից 2015 թվականին՝ որպես Pop Mart-ի «Հրեշներ» շարքի մաս: Նրանց նկարագրում են որպես «փոքրիկ, խորամանկ էլֆեր՝ ինը ատամներով և սուր ականջներով»։ Որպես «կանոն»՝ նրանք էգ են և ապրում են սկանդինավյան անտառներում։ «Նրանք սիրում են խաղալ, երբեմն չարաճճիություններ են անում, բայց ամեն ինչ զվարճանալու մասին է»,-ասում է Էմիլի Բրոուն՝ Pop Mart-ի լիցենզավորման ղեկավարը Հյուսիսային Ամերիկայում:
Հավաքածուն ներառում է գլխավոր հերոսուհի Զիմոմոյին, նրա ընկերուհի Մոկոկոյին և ընկերոջը՝ Տիկոկոյին՝ ամաչկոտ բնավորությամբ կմախքային հրեշին։ Լաբուբուները լինում են արձանիկների, բաժակների, բանալիների կախազարդերի տեսքով, բայց հենց փափուկ կախազարդերն են ամենամեծ իրարանցումը առաջացրել՝ հատկապես նորաձևության սիրահարների շրջանում։ Դրանք ամրացվում են դիզայներական պայուսակներին և գոտիներին, ինչպես 80-ական և 90-ական թվականներին՝ Մոնչիչիի և Տամագոչիի հետ։ Որոշ էնտուզիաստներ նույնիսկ Լաբուբուին հագցնում են մանրանկարչական «բրենդային» հագուստներ։
Ինչո՞ւ Labubu-ն դարձավ պաշտամունքային առարկա
Բրաուի խոսքով՝ ամեն ինչ կախված է ժամանակից. «Հաջողությունը երբեք ճշգրիտ չի կարելի կանխատեսել: Չնայած Labubu-ն սիրված էր 2015 թվականից, դրա ժողովրդականությունը գագաթնակետին հասավ 2024 թվականի գարնանը և ամռանը»: Ապա աստղերը սկսեցին հայտնվել՝ ձեռքերում խաղալիքներ, և ամեն ինչ սկսեց պտտվել։ Նորաձևության դիզայներներն ու ազդեցիկ անձինք ընդունել են գեղեցիկ կախազարդերի միտումը, իսկ Լաբուբուն դարձել է փայլուն անհասունության խորհրդանիշ։
Պակասի պատճառով Labubu-ն ակտիվորեն վերավաճառվում է Pop Mart-ի պաշտոնական կայքում։ StockX-ի Ռեյչել Մակարի խոսքերով՝ Labubu-ի վերջին թողարկումը հարթակի պատմության մեջ ամենահաջողակ հավաքածուի թողարկումն էր՝ ավելի քան 8000 վաճառքով։ Նոր Labubu-ի գաղտնի տարբերակն այժմ արժե մոտ 400 դոլար, մինչդեռ սովորականները սկսվում են գրեթե կրկնակի ավելի մեծ գնից (27 դոլար):
Աստղերը՝ խաղի մեջ
Լաբուբուի հետ նկատված առաջին հայտնիների շարքում էր BLACKPINK-ի Լիզան, ով խաղալիքը կցել էր իր Chanel պայուսակին, և նրա երկրպագուները շտապեցին գնել ցանկալի խաղալիքները։ Կիմորա Լի Սիմոնսը Instagram-ում ցուցադրել է Լաբուբուին իր Hermès Birkin-ի վրա, իսկ Ռիհաննայի խաղալիքը նկատել են նրա Louis Vuitton-ի պայուսակի վրա (երկրպագուները այն անվանում են «լիչի հատապտուղ»։
Ի՞նչ են ասում ոճաբաններն ու ազդեցիկ անձինք
Ոճաբան Ռազ Մարտինեսն ասում է, որ Լաբուբուի հանդեպ իր սերը դանդաղ է սկսվել. «TikTok-ի ալգորիթմը տեսանյութ նետեց, և ես մտածեցի՝ գուցե փորձեմ»։ Նրան գրավում էր խաղալիքների խաղայինությունը և գունային պալիտրան։ Լոս Անջելեսում բնակվող բլոգեր Սեմի Սփայսը Լաբուբուն համարում է ոճային փորձի մի մաս. «Ես նախկինում Fendi Monster բանալիօղակների երկրպագու էի. այն նման է, նոստալգիկ է և պարզապես ուրախացնում է ինձ»։
Շատ մեծահասակների համար Լաբուբուն մանկության հիշողություններին դիպչելու միջոց է։ Դժվար ժամանակներում նման «փոքրիկ ուրախությունները» հատկապես արժեքավոր են։ Հավաքորդությունը նորություն չէ՝ Beanie Babies-ից մինչև Funko Pop: Պարզապես հիմա միտումը ամրապնդվում է սոցիալական ցանցերի կողմից։
Հետևեք մեզ՝ այստեղ




















































