Yerevan, 19.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


ՊՆ խոսնակի հետևորդների թիվն աճել է 599.5%-ով, Սամվել Մարտիրոսյանինը՝ 234.5 %-ով

ANALYSIS

Ապրիլի 1-ի, լույս 2-ի գիշերը շփման գծի հարավային, հարավարևելյան և հյուսիսարևելյան ուղղություններով հակառակորդը ձեռնարկել էր բացահայտ հարձակողական գործողություններ: Մի քանի օր շարունակ իրավիճակը շարունակում էր լարված մնալ Լեռնային Ղարաբաղում:

Պատերազմական իրավիճակներում, բացի մարտական ու ռազմական գործողություններից, չափազանց կարևոր է նաև տեղեկատվական հարթակում բարձր պատրաստվածությունն ու ճկուն ռազմավարությունը: Այստեղ պայքարը նույնպես թեժ էր: Բացի այդ, բավականին ակտիվ էր սոցիալական ցանցերի հայկական տիրույթը: Օգտատերերը թե՛ քննարկումների, թե՛ տեղեկատվության արագ տարածման, թե՛ վիրտուալ կռիվների հարցում ցուցաբերում էին բավականին մեծ ակտիվություն և կարելի է ասել` ֆեյք էջերի կարիք, որպես այդպիսին, չէր զգացվում:

Ինչևէ, ոչ պակաս կարևոր էր նաև տեղեկատվության փոխանցման օպերատիվությունը: Բացի պաշտոնական կայքերից, որպես ինֆորմացիոն առաջնային խողովակ օգտագործվում էին Facebook և Twitter սոցիալական ցանցերը: Շատ էին օգտատերերը, ովքեր իրենց ֆեյսբուքյան էջերն օգտագործելով, բավականին օպերատիվ տեղեկատվություն էին տրամադրում հանրությանը սահմանային դրության վերաբերյալ (շատերն աշխատում էին հենց ԼՂՀ տարածքից): Հաշվի առնելով մի շարք գործոններ` այնուամենայնիվ, առանձնացրել եմ երկու օգտատիրոջ և կատարել մի փոքր ուսումնասիրություն նրանց ֆեյսբուքյան էջերի զարգացման, լրատվական կայքերում նրանց վերաբերյալ հոդվածների և մի շարք այլ քանակական և որակական ցուցանիշների վերաբերյալ: Առաջինը ՀՀ ՊՆ մամուլի խոսնակ Արծրուն Հովհաննիսյանն է, երկրորդը՝ տեղեկատվական անվտանգության մասնագետ Սամվել Մարտիրոսյանը:

Այս օրերին թե՛ Սամվել Մարտիրոսյանը , թե՛ Արծրուն Հովհաննիսյանը դարձել էին Facebook-ի հայկական տիրույթի «ամենապահանջված» օգտատերերը: Հասկանալի պատճառներով օգտատերերը, որպես առաջնային տեղեկատվական աղբյուր, սահմանի իրադրության մասին փորձում էին տեղեկանալ Արծրուն Հովհաննիսյանի, իսկ տեղեկատվական հարցերի վերաբերյալ՝ Սամվել Մարտիրոսյանի «ֆեյսբուքյան» էջերից:

Դե ինչ, ներկայացնեմ մի քանի թիվ: Սկսենք «ֆեյսբուքյան» հետևորդների ցուցանիշներից: Տվյալներն ապրիլի 6-ի՝ ժամը 20:44-ի դրությամբ են (ժամը նշվում է, քանի որ ամեն վայրկյան թիվ է փոխվում):

Կայծակնային արագությամբ ավելանում էին Արծրուն Հովհաննիսյանի հետևորդների թիվը: Ապրիլի 6-ի՝ ժամը 20:44-ի դրությամբ, ՀՀ ՊՆ մամուլի խոսնակի հետևորդների թիվը կազմում էր 84 725: Եթե համեմատական կարգով նայենք և ավելի պատկերավոր լինի աճի տեմպերը, նշեմ, որ 2015 թվականի հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ Արծրուն Հովհաննիսյանն ուներ ընդամենը 6403 հետևորդ: 2016 թվականի փետրվարի 6-ի դրությամբ Հովհաննիսյանի «ֆեյսբուքյան» էջն ուներ արդեն 7978 հետևորդ, այսինքն՝ 2015-ի հոկտեմբերի համեմատ հետևորդների թիվն ավելացել էր ընդամենը 1575-ով:

Ղարաբաղա-ադրբեջանական սահմանին իրադրությունը սրվել էր ապրիլի 1-ի, լույս 2-ի գիշերը: Ապրիլի 4-ին արդեն Արծրուն Հովհաննիսյանի հետևորդների թիվը կազմում էր 47834, այսինքն՝ այս տարվա փետրվար ամսվա համեմատ աճը կազմել էր 599.5% (ավելացել էր 39856-ով): Հաջորդ օրը՝ ապրիլի 5-ին, ՀՀ ՊՆ մամուլի խոսնակի «ֆեյսբուքյան» էջն ուներ 80300 հետևորդ, այսինքն՝ նախորդ օրվա համեմատ աճել էր 167.8%-ով (կամ 32466-ով): Այսինքն՝ 1 օրում հետևորդների թիվն ավելացել էր այնքանով, որքանով փետրվարից ապրիլն ընկած ժամանակահատվածում: Հետևորդների թվի նմանատիպ աճը չէր դադարում նաև հաջորդ օրը: Ապրիլի 6-ին՝ ժամը 16:21-ին, Հովհաննիսյանն ուներ 83737 հետևորդ, իսկ մոտավորապես 4 ժամ անց նրա հետևորդները կազմում էին 84725՝ 4 ժամում ավելացան 988-ով: Կարելի է ասել, որ 4 ժամվա ընթացքում աճի տեմպը գրեթե հավասար է եղել 4 ամիսների աճի տեմպին (2015-ի հոկտեմբերից 2016 թվականի փետրվար ամիսն ավելացել է 124,5%-ով, իսկ 4 ժամում՝ 101,1%-ով): Այո, ՊՆ մամուլի խոսնակի «ֆեյսբուքյան» էջին հետևում էին շատերը: Սա, բնականաբար, պայմանավորված է նրանով, որ առաջին պաշտոնական տեղեկատվության աղբյուրը Արծրուն Հովհաննիսյանի «ֆեյսբուքյան» էջն է: Վերջում նշեմ, որ Facebook-ի հայկական տիրույթում հետևորդների քանակի վարկանիշային աղյուսակն այս պահին 84725-ով գլխավորում է ՊՆ մամուլի խոսնակը (ոչ թե հավանումով էջերի, այլ հաշիվների թոփ տասնյակում):

Բավականին «պահանջված» օգտատեր էր նաև տեղեկատվական անվտանգության մասնագետ Սամվել Մարտիրոսյանը: Այս օրերին ինտենսիվ կերպով աճում էր նաև Մարտիրոսյանի «ֆեյսբուքյան» էջը: Հիմա նայենք կոնկրետ թվերով, որպեսզի ավելի պատկերավոր լինի աճի տեմպերը: Ապրիլի 6-ի՝ ժամը 20:44-ի դրությամբ, Սամվել Մարտիրոսյանն ուներ 30126 հետևորդ:

2015 թվականի հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ Մարտիրոսյանի հետևորդների թիվը կազմում էր 6216: Արդեն 2016-ի փետրվարի 6-ի դրությամբ այդ թիվը կազմում էր 12843 (աճել էր 206.6%-ով): Ապրիլի 5-ին Մարտիրոսյանն ուներ 28043 հետևորդ, այսինքն՝ փետրվարի համեմատ հետևորդների թիվն ավելացել է 15200-ով: Ապրիլի 6-ի՝ ժամը 16:21-ի դրությամբ, վերջինիս հետևորդների թիվը կազմում էր 29955, իսկ մոտավորապես 4 ժամ անց կազմում էր 30126: Այսինքն՝ 4 ժամվա ընթացքում հետևորդների թիվն ավելացել էր 177-ով: Եթե 1 օրվա կտրվածքով վերցնենք, ապա ապրիլի 5-6-ը հետևորդների թվի աճը կազմել է 107.4%: Ամփոփելով նշեմ, որ այս փետրվարի համեմատ ապրիլի 6-ին հետևորդների աճը կազմել է 234.5 %: 3 ամսում այս ցուցանիշն աճել է գրեթե այնքան, որքանով 4 ամսվա ընթացքում (2015-ի հոկտեմբերից 2016 թվականի փետրվար): Կարծում եմ՝ «ֆեյսբուքյան» տիրույթում նման ցուցանիշներ գրանցելը, մեղմ ասած, բարդ է:

Հիմա անցնենք «ֆեյսբուքյան» ակտիվության մեկ այլ ցուցանիշի՝ միավոր ժամանակահատվածում կատարած հրապարակումների քանակի և այդ ժամանակահատվածում հավանումների միջինացված ցուցանիշի: Այլ կերպ ասած՝ քանի հրապարակում է եղել, և օգտատերերը միջինը որքան են հավանել դրանք: Քանի որ ղարաբաղա-ադրբեջանական սահմանի շփման գծում իրադրությունը սրվել էր ապրիլի 1-ի, լույս 2-ի գիշերը, ուստի այս թեմայով ակտիվությունը սոցիալական ցանցերում սկսվել էր ապրիլի 2-ի առավոտյան: Ուսումնասիրությունը կատարվել է ապրիլի 2-ից մինչև ապրիլի 6-ը՝ ժամը 20:44-ը:

Սկսենք Արծրուն Հովհաննիսյանի «ֆեյսբուքյան» էջից: ՊՆ մամուլի խոսնակը նշված ժամանակահատվածում (5 օրում) իր էջում կատարել է 143 գրառում: Սա եթե միջինացված ցուցանիշով տեսնենք, ապա ստացվում է օրական մոտավորապես 29 գրառում: Սակայն եկեք կոնկրետ օրերով ու հստակ տեսնենք գրառումների քանակը.

Կոնֆլիկտի առաջին օրը՝ ապրիլի 2-ին, Հովհաննիսյանն ունեցել է 29 գրառում

Ապրիլի 3-ին ՝ 19 հրապարակում

Ամենաշատն Արծրուն Հովհաննիսյանն իր «ֆեյսբուքյան» էջում հրապարակումներ է կատարել ապրիլի 4-ին՝ թվով 42

Ապրիլի 5-ին ՝ 27 հրապարակում

Ապրիլի 6-ին ՝ 26 հրապարակում:

Հիմա անցնենք Արծրուն Հովհաննիսյանի հրապարակումների միջինացված հավանումների ցուցանիշին: Նշված ժամանակահատվածում (ապրիլի 2-6-ը) Արծրուն Հովհաննիսյանի կատարած հրապարակումների հավանումների միջինացված ցուցանիշը կազմում է 2606,6 հավանում: Օրվա կտրվածքով ունենք հետևյալ պատկերը.

Ապրիլի 2-ին ՊՆ խոսնակը միջինով ունեցել է մոտավորապես 875 հավանում

Ապրիլի 3-ին միջինացված ցուցանիշը կազմում է 1426,6

Ապրիլի 4-ին` 4380,2 հավանում

Ապրիլի 5-ին՝ 3087,7 հավանում

Ապրիլի 6-ին՝ 2035,8 հավանում

Նշենք, որ ՊՆ խոսնակն այս ժամանակահատվածում ունեցել է 143 հրապարակում, որոնց միջինացված հավանումների ցուցանիշը կազմում է 2606,6 հավանում:

Սամվել Մարտիրոսյանը նշված ժամանակահատվածում (ապրիլի 2-6-ը) իր «ֆեյսբուքյան» էջում կատարել է 140 գրառում: Միջինը ստացվում է, որ տեղեկատվական անվտանգության մասնագետը 1 օրում կատարել է 28 գրառում: Ամենօրյա հրապարակումների թվերը, սակայն, իրարից զգալի տարբերվում են:

Եվ այսպես.

Ապրիլի 2-ին Մարտիրոսյանը իր «ֆեյսբուքյան» էջում կատարել է 23 հրապարակում

Ապրիլի 3- ին՝ 28 հրապարակում

Ապրիլի 4-ին՝ 34 հրապարակում Սամվել Մարտիրոսյանն ամենաշատ հրապարակումներն արել է ապրիլի 5-ին՝ 35 հրապարակում

Ապրիլի 6-ին՝ 20 հրապարակում Սամվել Մարտիրոսյանի՝ նշված ժամանակահատվածում (ապրիլի 2-6-ը) կատարած հրապարակումների միջինացված հավանումների ցուցանիշը կազմում է 992,1 հավանում:

Վերլուծության արդյունքում ստացվել է հետևյալ պատկերը.

Ապրիլի 2-ին Սամվել Մարտիրոսյանը միջինն ունեցել է մոտավորապես 787 հավանում

Ապրիլի 3-ին հավանումների միջինացված ցուցանիշը կազմում է 815,6

Ապրիլի 4-ին՝ 954,4 հավանում

Ապրիլի 5-ին՝ 1074,7 հավանում

Ապրիլի 6-ին՝ 1394,8 հավանում

Թե՛ Արծրուն Հովհաննիսյանի, թե՛ Սամվել Մարտիրոսյանի ցուցանիշները, որոնք գրանցված են կարճ ժամանակահատվածում, բավականին բարձր են: Ընդհանուր առմամբ, երկուսն էլ կատարել են գրեթե նույնաքանակ հրապարակումներ (140 և 143) և օրվա կտրվածքով էլ նրանց ունեցած հրապարակումների թվերը գրեթե հավասար են, սակայն տրամաբանական էր, որ Հովհաննիսյանը կունենար միջինն ավելի շատ հավանումներ: Այն պայմանավորված է մի շարք գործոններով, սակայն գլխավորն այն է, որ ՊՆ մամուլի խոսնակի էջին հետևում էին ավելի շատ թվով օգտատերեր, քանի որ սահմանային իրադրության մասին` որպես տեղեկատվության տարածման պաշտոնական խողովակ, հանդիսանում էր Արծրուն Հովհաննիսյանի ֆեյսբուքյան էջը:

Բացի սոցկայքերում ունեցած ակտիվությունից, վերոնշյալ մարդկանց կարելի էր շատ հաճախ հանդիպել լրատվական կայքերում: Այս օրերին լրատվական կայքերը բավականին հաճախ հարցազրույց էին ունենում թե՛ Հովհաննիսյանի, թե՛ Մարտիրոսյանի հետ: Բացի այդ, քանի որ պաշտոնական տեղեկատվությունը հաղորդվում էր ֆեյսբուքի միջոցով, լրատվական կայքերը վերցնում էին ՊՆ խոսնակի և տեղեկատվական անվտանգության մասնագետի «ֆեյսբուքյան» գրառումներն ու դրանք տեղադրում իրենց կայքերում: Ուստի ճիշտ կլինի, որպեսզի տեսնենք, թե որքան է խոսվել այս մարդկանց մասին լրատվական կայքերում (քանակական ցուցանիշ):

Տեսնենք թե «Արծրուն Հովհաննիսյան» և «Սամվել Մարտիրոսյան» բառերով քանի հիշատակում է եղել: Actual monitoring-ի միջոցով շուրջ 102 լրատվական կայքերով կատարված ուսումնասիրության արդյունքները ցույց են տալիս.

Հայկական լրատվական կայքերում ապրիլի 2-6-ն ընկած ժամանակահատվածում 102 լրատվական կայքերում ընդհանուր առմամբ եղել է 31313 հոդված, որոնցից 1872-ը «Արծրուն Հովհաննիսյան» բանալի բառով:

«Սամվել Մարտիրոսյան» բանալի բառով եղել է 143 հոդված: Արծրուն Հովհաննիսյանի մասին հոդվածների քանակն ավելի շատ է, քանի որ լրատվական կայքերը նրա գրառումները տեղադրում էին որպես պաշտոնական տեղեկատվություն:

Ահա այսպիսին էին այս մի քանի օրերին ՀՀ ՊՆ մամուլի խոսնակ Արծրուն Հովհաննիսյանի և տեղեկատվական անվտանգության մասնագետ Սամվել Մարտիրոսյանի ակտիվության ցուցանիշները «ֆեյսբուքյան» տիրույթում և լրատվական կայքերում: Բնական է, որ այս թվերը միայն մի մասն են, կան ակտիվության մի քանի չափելի ցուցանիշներ, որոնց մասին այս անգամ չխոսեցի:

Ուսումնասիրությունը կատարեց Ռուբեն Խաչատրյանը

Over the clouds with AraratBank's Mastercard World Travel CardCustomer Appreciation Day at "Baghramyan" branch: IDBankUnibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading System