Yerevan, 06.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Գողության դեմ պաշտպանիչ աքսեսուարներ, միջատների խայթոցների դեմ միջոցներ և արտաքին մարտկոցներ. ի՞նչ են հայերն ամռանը գնել Ozon-ում

SOCIETY

Ամառը Հայաստանում սկսվել է արձակուրդի ակտիվ նախապատրաստությամբ. Ozon-ի պատվերները ցույց են տալիս, որ հանրապետության ավելի ու ավելի շատ բնակիչներ նախապես պլանավորում են ուղևորությունները և մտահոգված են անվտանգությամբ ճանապարհորդության ընթացքում։ Մայիսից հունիս ընկած ժամանակահատվածում կտրուկ աճել է զբոսաշրջության և լողափնյա հանգստի համար նախատեսված ապրանքների կատեգորիաների պահանջարկը։ Ավելի մանրամասն՝ Ozon Հայաստանի վերլուծություններում։

Ռեկորդային աճի տեմպեր. ո՞ր ապրանքների վաճառքն է կտրուկ աճել այս ամռանը

2025 թվականի ամառային սեզոնը նշանավորվեց am.ozon.com կայքում անսովոր միտումով. Հայաստանի բնակիչները սկսեցին զանգվածաբար գնել պաշտպանիչ գոտիներ և գողության դեմ պաշտպանիչ աքսեսուարներ: Մայիս-հունիս ամիսներին նման ապրանքների պահանջարկը գարնանային ամիսների համեմատ աճել է 31 անգամ մեկ հատի հաշվարկով, իսկ դրամով՝ 4.5 անգամ: Նման աննախադեպ աճը ոչ միայն այս կատեգորիան դարձրեց վաճառքի աճի բացարձակ առաջատար, այլ ակնհայտորեն ցույց տվեց սպառողական վարքագծի նոր միտումները: Ժամանակակից ճանապարհորդները գնալով ավելի շատ են նախընտրում այնպիսի աքսեսուարներ, որոնք ապահովում են անձնական իրերի անվտանգությունը ճանապարհորդությունների ընթացքում:

Զբոսաշրջային ակտիվության ևս մեկ ցուցիչ էին դարձել թռիչքների համար նախատեսված սեղմող գուլպաները (+88%): Այս կատեգորիայի վաճառքի աճը հաստատում է, որ հայերը հատուկ ուշադրություն են դարձնում հարմարավետությանն ու առողջությանը ճանապարհորդության ընթացքում: Ամառային շոգը և հանգստի շրջանն էական ազդեցություն են ունեցել նաև ապրանքային այլ կատեգորիաների վրա։ Բնության գրկում ակտիվ հանգիստը հանգեցրել է միջատների խայթոցի դեմ պաշտպանիչ միջոցների պահանջարկի 14 անգամ աճին՝ թե՛ մեկ հատի հաշվարկով, և թե՛ դրամական արտահայտությամբ։ Զուգահեռաբար, նկատվում էր ավանդական լողափնյա ապրանքների պահանջարկի կայուն աճ. արևային հովանոցների, շեզլոնգների և լողափնյա սրբիչների վաճառքը կրկնապատկվեց, իսկ արևապաշտպան քսուքների վաճառքն աճեց 88%-ով։

Ամառային բեսթսելլերներ. ի՞նչ են Հայաստանի բնակիչներն ամենից հաճախ գնել

Am.ozon.com կայքի 2025 թվականի մայիս-հունիս ամիսների տվյալների վերլուծությունը ցույց է տվել, որ Հայաստանի բնակիչներն արձակուրդի նախապատրաստական աշխատանքներին մոտենում են առանձնահատուկ պրագմատիզմով։ Սպասումներին հակառակ, սեզոնի սկզբում ամենատարածված ապրանքները ոչ թե լողափնյա պարագաներն էին, այլ թաց անձեռոցիկներն ու հակասեպտիկները։

Այս միտումն արտացոլում է վերջին տարիներին ձևավորված «մաքուր զբոսաշրջության» մշակույթը, երբ ախտահանող նյութերը դառնում են ճանապարհորդական փաթեթների նույնքան անբաժանելի մաս, որքան փաստաթղթերը։

Երաժշտական ​​սարքավորումները զբաղեցրել են երկրորդ տեղը նախընտրելիների վարկանիշում: Ավելին, շարժական բարձրախոսներն ու ականջակալները գրանցել են վաճառքի գրեթե եռակի աճ՝ նախորդ տարվա մայիս-հունիս ամիսների համեմատ:

Առաջատարների եռյակը եզրափակում են բնության գրկում հանգստի համար նախատեսված պրակտիկ լուծումները: Ծալովի բաժակները, բազմաֆունկցիոնալ գործիքները և այլ արշավային պարագաները 5 ամենատարածված ապրանքների շարքում էին, ավելին, այս ապրանքների կատեգորիայի  պահանջարկը տարեցտարի աճել է ավելի քան երկու անգամ։ Այս գնումները վառ կերպով վկայում են, որ ժամանակակից հայ զբոսաշրջիկները գնահատում են ոչ միայն հարմարավետությունը, այլև իրենց ուղեբեռի յուրաքանչյուր իրի ֆունկցիոնալությունը։

Այս սեզոնի իրական հայտնագործությունը դարձավ շարժական լիցքավորիչների աննախադեպ պահանջարկը։ Հայաստանի բնակիչները սկսեցին անհավանական արագությամբ գնել արտաքին մարտկոցներ. վաճառքը 2024 թվականի համեմատ աճել է 24 անգամ։ Նման ոգևորությունը բացատրվում է երկու պատճառով՝ մի կողմից, գաջեթներից կախվածության աճը նույնիսկ արձակուրդի ժամանակ, մյուս կողմից՝ երկրի հեռավոր անկյուններում քաղաքակրթությունից կրտրված ճամբարային վայրերի տարածվածությունը:

Արձակուրդի համար նախատեսված ապրանքների միջին կտրոն. ինչպե՞ս են փոխվել գնումների վրա ծախսերը

Տարվա ընթացքում միջին կտրոնների փոփոխությունների վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ Հայաստանի գնորդները ճանապարհորդությունների ժամանակ ակտիվորեն ներդրումներ են կատարում հարմարավետության, հարմարության և կարգուկանոնի մեջ: Տարվա ընթացքում ամենաշատն աճել է հեռախոսների համար նախատեսված ջրակայուն պատյանների միջին կտրոնը ՝ +179%, ինչն արտացոլում է գաջեթների պաշտպանության նկատմամբ մեծ ուշադրությունն արձակուրդի և ջրային սպորտաձևերով զբաղվելու ժամանակ, որոնք վերջերս ավելի ու ավելի տարածված են դառնում:

Աճել է նաև ամառային կոշիկների տարեկան միջին կտրոնը (+81%), որոնք ընտրվում են ինչպես քաղաքում երկար զբոսանքների, այնպես էլ ակտիվ հանգստի համար։

Ճամպրուկում կարգուկանոն հաստատելու և իրեր փնտրելու վրա  ավելորդ ժամանակ չվատնելու համար օգնում են օրգանայզերները. այս աքսեսուարների կտրոնն աճել է 66%-ով։

Սեզոնային դինամիկան ցույց է տալիս, որ լողավազաններում և բնության մեջ հանգստի նկատմամբ հետաքրքրությունն աճում է։

Ընթացիկ տարվա գարնանային ժամանակահատվածի համեմատ ջրի մաքրման համար նախատեսված հաբերի միջին կտրոնն աճել է 74%-ով: Բացի այդ, 49%-ով աճել է արևային հովանոցների, շեզլոնգների և լողափնյա սրբիչների կտրոնը, 42%-ով էլ վրանների, քնապարկերի և թերմոսների կտրոնները:

2025 թվականի ամառվա միտումները վկայում են սպառողական վարքագծի որակական վերափոխման մասին. հայերը am.ozon.com կայքում ընտրում են ոչ թե հանգստի համար նախատեսված առանձին ապրանքներ, այլ համալիր լուծումներ՝ առողջության պաշտպանությունից մինչև իդեալական արձակուրդային մթնոլորտի ստեղծում: Այս միտումները մատնանշում են Հայաստանի թվային սպառողական շուկայի հասունությունը. գնորդները գնալով ավելի են վստահում մարքեթփլեյսերին, որտեղ կարող են մեկ սեղմումով կազմակերպել իրենց ամբողջ արձակուրդը՝ ամառային կոշիկներից մինչև ճամբարային վրան։

Ozon-ը բազմաբնույթ մարքեթփլեյս է՝ զարգացած լոգիստիկ ցանցով։ Ընկերությունը գործունեություն է ծավալում Ղազախստանում, Հայաստանում, Բելառուսում, Ռուսաստանում, Ղրղզստանում, Ուզբեկստանում, Ադրբեջանում, Վրաստանում, ինչպես նաև Չինաստանում և Թուրքիայում։ Հարթակն առաջարկում է շուրջ 370 միլիոն անուն ապրանքներ ավելի քան 20 կատեգորիաներում՝ գրքերից և հագուստից մինչև սննդամթերք և առողջապահական ապրանքներ: 56.5 միլիոն ակտիվ գնորդներ արդեն իսկ պատվերներ են ստանում Ozon-ի զարգացած լոգիստիկ ենթակառուցվածքի միջոցով, որը նաև թույլ է տալիս ավելի քան 600 հազար ձեռնարկատերերի վաճառել իրենց ապրանքները Ռուսաստանում և ԱՊՀ երկրներում:

Ucom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders IDBank and Henley & Partners Successfully Held the “Invest Beyond Borders: Global Mobility & Private Banking” Event in YerevanMoody's upgrades long-term deposit ratings of Unibank to B1, outlook stableKapan International Music Festival to Take Place Third Time, Welcomes World-Class Artists and Debuts in Armenia Ucom Launches Special Promotion for Armenian Football Fans Ahead of FIFA Club World Cup 2025Idram is now available on TemuConverse Bank Partners with IFC to Boost Trade Finance Capabilities Side by Side: IDBank Launches New Program for women forcibly displaced from ArtsakhWatch Euromedia 24 TV’s 24-hour broadcast on Ucom channel 289 and OVIO (Rostelecom) channel 46