Yerevan, 06.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Ինչպե՞ս որոշվեց իրար խառնել խմիչքները․ «Փաստ»

ՀԱՆՐԱՀԱՅՏ ՄՈԼՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Համարվում է, որ կոկտեյլների մշակույթի ստեղծողներն ամերիկացիներն են: Իրոք, մինչև քսաներորդ դարի սկիզբը Հին աշխարհում այնպիսի խմիչքները, ինչպիսիք են վիսկին, ջինը կամ լիկյորները, սպառվում էին հիմնականում իրենց մաքուր տեսքով: Մինչդեռ Ամերիկայի բոլոր խոշոր քաղաքներում շատ բարեր արդեն միախառնում էին այդ խմիչքները՝ ստեղծելով ամենաարտասովոր համադրություններ։

Եվրոպացիներին, որոնք հաճախ էին այցելում Ամերիկա, իսկապես դուր եկավ ինքնուրույն «նոր» ըմպելիքներ ստեղծելու գաղափարը: 1911 թվականին Հին աշխարհում հայտնվեց առաջին կոկտեյլ բարը. Փարիզում բացվեց Sidecar բարը։ Տարբեր խառնուրդների ժողովրդականությունը արագորեն աճեց: Փարիզի բնակիչները, ովքեր սիրում էին կոկտեյլներ, անընդհատ ցանկանում էին ինչ-որ նոր բան փորձել։ Այնուամենայնիվ, այդ օրերին կոկտեյլների բաղադրիչների քանակը սահմանափակ էր։

Հենց այդ փաստից էլ օգտվեց Ժորժ Մոնինը։ Նա գինեգործների շառավիղից էր և, այդ ժամանակ արդեն վաճառելով գինիներ և կոնյակներ, որոշակի հաջողություններ ուներ բիզնեսում։ Այնուամենայնիվ, Ժորժը ավելին էր ուզում։ Մոնինի կոմերցիոն տաղանդը նրան ասում էր, որ կոկտեյլներն ապագա ունեն։ Եվ քանի որ կոկտեյլների ստեղծման սկզբունքներից մեկը «որքան բարդ, այնքան լավ» արտահայտությունն է, նա մտահղացավ լիկյորների մեծ տեսականի ստեղծելու գաղափարը, որը բարմեններին փորձարկումների ավելի շատ հնարավորություններ կտա:

Ժորժ Մոնին իր արտադրությունը բացել է 1912 թվականին Բուրժում։ Այդ քաղաքը պատահական չի ընտրվել: Այն գտնվում է Ֆրանսիայի հենց կենտրոնում և շրջապատված է շրջաններով, որոնք ունեն մրգերի և հատապտուղների արտադրություն։ Բացի այդ, քաղաքը բավականին մոտ է գտնվում լիկյորների հիմնական սպառող Փարիզին։ Հենց սկզբից Մոնինը արտադրանքի որակը դարձրեց ընկերության գլխավոր առաջնահերթությունը։ Ընկերության մեկ այլ սկզբունք էր տեսականու մշտական ընդլայնումը։ Գույների և համերի հսկայական բազմազանության շնորհիվ է, որ Monin լիկյորները արագորեն հայտնի դարձան բարմենների շրջանում:

Իր գոյության առաջին տասնհինգ տարիների ընթացքում Monin ընկերությունը սպառեց ֆրանսիական մրգերի և հատապտուղների հիման վրա նոր համեր ստեղծելու հնարավորությունները։ 1930 թվականին հաստատվեց էկզոտիկ մրգերի մատակարարում Հյուսիսային և Արևմտյան Աֆրիկայի երկրներից և Կարիբյան ավազաններից։ Այդ մոտեցումը թույլ տվեց ընկերությանը դառնալ լիկյորների արտադրության թրենդայիններից մեկը։

Ներկայումս էլ ընկերությունը շարունակում է նոր համային լուծումների որոնումները՝ տարեկան թողարկելով մի քանի նոր ապրանքանիշ։ Այսօր Monin լիկյորների տեսականին ներառում է համային ավելի քան 50 տեսակ, որոնք պատրաստվում են ինչպես լիկյորի, այնպես էլ ոչ ալկոհոլային օշարակի տեսքով։

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Ucom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders IDBank and Henley & Partners Successfully Held the “Invest Beyond Borders: Global Mobility & Private Banking” Event in YerevanMoody's upgrades long-term deposit ratings of Unibank to B1, outlook stableKapan International Music Festival to Take Place Third Time, Welcomes World-Class Artists and Debuts in Armenia Ucom Launches Special Promotion for Armenian Football Fans Ahead of FIFA Club World Cup 2025Idram is now available on TemuConverse Bank Partners with IFC to Boost Trade Finance Capabilities Side by Side: IDBank Launches New Program for women forcibly displaced from ArtsakhWatch Euromedia 24 TV’s 24-hour broadcast on Ucom channel 289 and OVIO (Rostelecom) channel 46