Yerevan, 26.November.2025,
00
:
00
BREAKING


Երևանում հաճախակի են դարձել երկարատև հոսանքազրկումները․ պատճառներին ու փոխհատուցման մեխանիզմներին անդրադարձել են ՀԷՑ-ն ու ՀԾԿՀ-ն

SOCIETY

Սեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին

Վերջին օրերին Երևանի տարբեր թաղամասերում պարբերական բնույթ են կրում հոսանքազրկումները, ինչի հետևանքով անհարմարությունների են բախվում բնակիչները։ Երևանի տարբեր վարչական շրջանների բնակիչներ պարբերաբար ահազանգում են իրենց բնակարաններում երկարատև հոսանքազրկումների մասին՝ բողոք արտահայտելով նաև պատկան մարմինների հետ կապվելու և պատշաճ պարզաբանումներ ստանալու անհնարինության վերաբերյալ։ 

 «Արմենպրես»-ը փորձել է հասկանալ հաճախակի դարձած հոսանքազրկումների պատճառները, ինչպես նաև մանրամասներ ճշտել խնդրին լուծում տալու ուղղությամբ իրականացվող աշխատանքների մասին։ «Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր»-ից պարզաբանեցին՝ հոսանքազրկումների պատճառը «Երևանի ՀԷԿ-1»-ում վերջերս տեղի ունեցած հրդեհն է, որի հետևանքով ՀԷԿ-ի  աշխատանքի խափանումներ են եղել։ ՀԷՑ-ի մամուլի ծառայությունից «Արմենպրես»-ին տված մեկնաբանության մեջ նշված է, որ այս օրերին շարունակվում են «Երևանի ՀԷԿ 1»-ում (պատկանում է «Միջազգային էներգետիկ կորպորացիա» ընկերությանը) տեղի ունեցած խոշոր հրդեհի հետևանքների վերացմանն ուղղված աշխատանքները։

«ՀԷԿ-ից սնվում է Երևանի Կենտրոն վարչական շրջանի մոտ 30 և Արաբկիր վարչական շրջանի 20 տոկոսը։ Այսօրվա դրությամբ այդ բեռը տեղաբաշխվել է Ընկերության այլ ենթակայանների միջև, ու էլեկտրասնուցումն ապահովվում է պահուստային մալուխներով հավաքված, այլընտրանքային սխեմայի միջոցով։ Մինչդեռ սովորական պայմաններում պահուստային մալուխները ծառայում են հիմնական մալուխների փոխարինման համար: Այսինքն, եթե սովորական պայմաններում վթարի դեպքում մինչև հիմնական մալուխների նորոգումը դրանք փոխարինվում էին պահուստայինով, այժմ, չունենալով պահուստային սնուցում, բաժանորդները հոսանքազրկվում են, ինչպես նաև վթարների վերացման ժամկետները նախատեսվածից ավելի են տևում։ Հաշվի առնելով վերը նշված վթարի մեծ ծավալները՝ մեր մասնագետներն աշխատում են 24-ժամյա ռեժիմով, անում հնարավորը մեր բաժանորդներին նվազագույն անհարմարություն պատճառելու համար։

Ընկերության բաժանորդների սպասարկման տեղեկատվական ծառայության շուրջօրյա գործող 1-80 զանգերի կենտրոնն աշխատում է խիստ ծանրաբեռնված արտակարգ ռեժիմով, ստանում բազմաթիվ զանգեր, որոնցից բոլորին, ցավոք, հնարավոր չէ պատասխանել։ Հիշեցնենք նաև, որ էլեկտրամատակարարման ընդհատումների վերաբերյալ տեղեկատվությունը հասանելի է ոչ միայն օպերատորի, այլ նաև ավտոմատ ծառայության միջոցով, որի համար անհրաժեշտ է մուտքագրել բաժանորդական քարտի կամ պայմանագրին կցված հեռախոսահամարը»,- ասված է ՀԷՑ-ի պարզաբանման մեջ։

«Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր»-ից նաև հավելել են, որ «Միջազգային էներգետիկ կորպորացիա» ընկերությունը, որին պատկանում է «Երևանի ՀԷԿ-1»-ը, զբաղվում է հրդեհի հետևանքները վերացնելու աշխատանքներով։  «Երբ ընկերությունն ավարտի աշխատանքները, դրանից հետո մենք կվերադառնանք մեր՝ նախկինում գործող էլեկտրամատակարարման հիմնական սխեմային, և նման մասշտաբի խնդիրներ այլևս չեն լինի»,-նշեցին ՀԷՑ-ից՝ առանց մանրամասնելու, թե ինչ ժամկետներում խնդիրը կվերացվի: Խնդրեցինք նաև հստակեցնել, թե ո՞վ ու ի՞նչ եղանակով է փոխհատուցելու այն բաժանորդների կրած վնասները, որոնք տուժել են վերջին օրերին հաճախակի դարձած հոսանքազրկումներից։

ՀԷՑ-ից նշեցին, որ բաշխիչ ցանցի կանոնները երկու տեսակի փոխհատուցում են նախատեսում. «Մի դեպքում, եթե քաղաքային համայնքում էլեկտրամատակարարման ընդհատումը գերազանցում է 4 ժամը, իսկ մարզային համայնքներում ՝ 8 ժամը, ապա այս դեպքում, անկախ բաժանորդի դիմումից, նրանց  տրամադրվում է փոխհատուցում: Երկրորդ դեպքում, եթե հոսանքի լարման շեղման հետևանքով բնակիչ-բաժանորդի մոտ որևէ կենցաղային տեխնիկա է շարքից դուրս եկել, մենք կամ նորոգում ենք, կամ, եթե այն նորոգման ենթակա չէ, տրամադրում ենք ֆինասական փոխհատուցում»: «Արմենպրես»-ը հավելյալ պարզաբանումների, խնդիրների վերացման ժամկետները պարզելու նպատակով փորձեց կապ հաստատել նաև «Միջազգային էներգետիկ կորպորացիա» ընկերության հետ, սակայն մեր զանգերն անպատասխան մնացին։ Գործակալությունն առաջիկա օրերին ևս կփորձի կապ հաստատել ընկերության պատասխանատուների հետ և հավելյալ պարզաբանումներ ստանալ խնդրի վերաբերյալ։ Թեմայի վերաբերյալ «Արմենպրես»-ը մեկնաբանություն է ստացել նաև Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովից։ Հանձնաժողովից նշեցին՝ եթե արձանագրվի, որ վերջին օրերին  էլեկտրաէներգիայի մատակարարման ընդհատումները  գերազանցել են  սահմանված ժամը, տեղի է ունեցել կանոնների խախտում, և բաժանորդներին չի վճարվել փոխհատուցում, ապա հանձնաժողովը հետամուտ կլինի հետագա գործողությունների իրականացմանը:  

 Հանձնաժողովից տեղեկացրեցին, որ ցանկալի է, որպեսզի բողոքներ ունեցող քաղաքացիները գրավոր տեղեկացնեն Հանձնաժողովին՝ հասցեական նշելով այն վայրը, որտեղ գրանցվել է խնդիր, և թե որքան ժամանակ է տևել անջատումը:«Վերջին օրերին տեղի ունեցած անջատումների վերաբերյալ Հանրային ծառայությունների կարգավորման հանձնաժողովը նույնպես ստացել է և՛ բանավոր, և՛ գրավոր բողոքներ։ Դրանց սահմանված կարգով ընթացք է տրվել։ Դիմումներն ու բողոքներն այժմ ուսումնասիրվում»,- նշեցին ՀԾԿՀ-ից:

IDBank: A Pioneer of Digital Banking and Innovation in ArmeniaGRAWE Group and C-Quadrat Investment Group have announced plans to acquire 100% of LIGA Insurance Company in Armenia Ucom Supports the Annual “Capture the Flag 2025” Cybersecurity Competition Financially Literate with Idram and IDBank: Next Stop – Nairi CampIdram received a permit to establish and operate the Armenian payment and settlement QR system IdramNetUcom Completes the Deployment of its 5G Network Across All Cities of Armenia Firebird, Inc. Secures U.S. Export License and Announces Dell Technologies as a Technology Partner, Establishing Major Milestones in Armenia’s AI and Digital FutureIDBank Receives Permission to Open a Representative Office in the United StatesRoboTon 2025 Competition Held with Idram’s Sponsorship“Armenian potential in Spain: Arman Mayilyan as a guest on the ‘Armenian Diaspora Communities’ program.” Final Results of the 20th Annual International Microelectronics Olympiad AnnouncedUnibank's VISA DIGITAL cards are now free Arca National Payment System, Bank of Georgia and Ameriabank Signed a Memorandum of UnderstandingIdram has been awarded the prestigious “Beyond Payments Awards” by Ant InternationalSTEM Acceleration Award 2025 Held with Idram’s SupportSolar Power is Generated in Kechut Community Through the Efforts of Ucom and SunChild Idram Announces Partnership with WeChat PayAraratBank: Transfer Your Mortgage Loan and Repay It on Attractive Terms: JOIN US“The Power of One Dram” as the Main Supporter of the National Hackathon AI4Biodiversity: AI Solutions for NatureSpeed-Mentoring Event Accelerates Green Innovations within the Ucom Fellowship Program Ucom Supports the Development of High-Tech Education in Armenia Dalan Technopark announces its first bond issuance. Placement Partner is Cube InvestIdram Junior Participants Receive Prizes: The First Junius Financial Literacy Competition ConcludesLusine Yeghiazaryan joins the Board of Trustees of the Music for the Future Foundation5,312,038 AMD for “Symphonic Forest”: the November beneficiary is AI4Biodiversity: AI Solutions for Nature, a national hackathonUcom’s Green Initiative Reaches Urtsadzor AraratBank Honoured with STP Award by Commerzbank AG Compelling Business Loan Offer from AraratBank: JOIN US AraratBank – Title Sponsor of Urartu Football Club The interview of Mher Abrahamyan, Chairman of the Board of IDBank, to Khaleej TimesAmeriabank’s Corporate Loan Portfolio Surpasses AMD 1 Trillion Arman Vardanyan, the leader of the «Unity» movement, participated in an event dedicated to Armenia’s Independence Day, held at the Cathedral of Monaco (video, photos) AraratBank and Théâtron Festival Bring Smiles to Little OnesOpportunities and Prospects for Cooperation Between Business and the Banking System in Syunik Region – IDBankThe Largest 5G Coverage in Armenia: Ucom’s Network Now Reaches More Than 94% of the Population "You Choose the Destination": New Promotion for AraratBank Mastercard World Travel CardholdersYoung Musician from the “Born in Artsakh” Program, Arsen Safaryan, Performed at the Anniversary Concert of the “Artis Futura” Foundation with the Moscow “Russian Philharmonia” Symphony OrchestraNew Campaign Ahead of Savings Day: IDBank Think beyond today. Why save?Ucom General Director Ralph Yirikian Presented His Vision for Telecommunications in the Era of AI The Armenian UBPay system partners with iSend remittance global service Connected, Convenient, Converse: Andranik Grigoryan Presents Converse Bank’s Digital Transformation Journey at the BACEE Conference IDBank - Silver Sponsor of BACEE’s 50th Jubilee International Banking Conference With the support of IDBank and Idram, the “Symphonic Forest” project was launched Ucom Supports the Development of a Safe and Trusted Digital Environment in Armenia Young Musicians of the “Born in Artsakh” Program Bring the Voice of Artsakh to MoscowSuren Parsyan to Represent Armenia at “Sagarmanthan: The Great Oceans Dialogue 2025” International ForumPay at cafés and bars with Idram&IDBank and earn lots of idcoinsUnibank Launches Online Queue Booking SystemWith Unibank’s Sponsorship Armenia Hosts Open Rock Climbing Championship