Yerevan, 04.November.2025,
00
:
00
BREAKING


Ամերիկայի հետ կապ չունեցող «ամերիկյան» բրենդ. «Փաստ»

ՀԱՆՐԱՀԱՅՏ ՄՈԼՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Խորհրդային Միության գոյության վերջին տարիներին առաջին ջինսերի զանգվածային մուտքը հեղեղեց շուկան, այդ թվում՝ Հայաստանում: Միջին սերնդի ներկայացուցիչները հիանալի կհիշեն, որ ամենահայտնի ջինսերից մեկն, իհարկե, Montana-ն էր, թեև կարելի էր հանդիպել նաև դասական ամերիկյան արտադրողների՝ ի դեմս Wrangler-ի, Lee-ի և Levis-ի։

Մոնտանա ապրանքանիշը համարվում էր բյուջետային, բայց, միևնույն ժամանակ, մոդայիկ։ Շատերին դա դուր է գալիս, քանի որ ամերիկյան նահանգներից մեկի անունն էր կրում, պիտակի վրա կար արծիվ, իսկ տաբատն ուներ եռակի կարման գիծ։ Այս ամենի մեջ ամենահետաքրքիրն այն է, որ այդ ապրանքանիշը երբեք էլ չի վաճառվել Ամերիկայում և չի արտադրվել այնտեղ։ Ի սկզբանե Montana ապրանքանիշը վերագրվել է Իտալիային, քանի որ հետևի գրպանին կարելի էր տեսնել այդ երկրի դրոշին նմանվող կտորից փոքրիկ ներդիր:

Ինչևէ։ Նշենք, որ, բացի վերը նշվածը, բրենդի տարբերակիչ հատկանիշներ են համարվել արույրե գամային կցամասերը և միագլուխ արծվի պատկերով մեծ անվանական թիթեղները: Առաջին մոդելները համալրված էին հետևի գրպանների մետաղական կողպեքներով, որոնցով կարելի էր անմիջապես նույնականացնել Մոնտանա ապրանքանիշը։

Առաջին օրիգինալ ջինսը ուներ մուգ կապույտ գույն, նյութը հաստ էր, որակյալ և մաշադիմացկուն։ Բայց, միևնույնն է, որոշ ժամանակ անց այն մաշվում էր, ի հայտ էին գալիս բաց գծեր, որոնք էլ յուրահատկություն էին հաղորդում այդ մոդելին։ Իհարկե, Մոնտանայի առաջին մոդելները մինչև 80-ականների կեսերը միայն օրիգինալ էին, այսինքն՝ կեղծված չէին։ Բայց կարճ ժամանակ անց հայտնվեցին առաջին կրկնօրինակները, որոնք ունեին այլ որակի կտոր, աքսեսուարներ և կարվածք: Սակայն իրական որակը կարող էր ապահովել միայն բնօրինակը։

Փորձելով գտնել Montana ապրանքանիշի մասին գոնե ինչ-որ հիշատակում՝ դուք, ամենայն հավանականությամբ, չեք գտնի այն: Համացանցում բացակայում են Մոնտանա ապրանքանիշի վերաբերյալ տվյալները, այդ ջինսի ապրանքանիշի հիշատակում կարելի է գտնել միայն համացանցի ռուսական հատվածում, որից էլ հնարավոր է տեղեկություն ստանալ ապրանքանիշի իրական ծագման մասին։

Պատմության մեջ ավելի խոր փորփրելով՝ կարելի է գտնել, որ ապրանքանիշն առաջին անգամ հայտնվել է ոչ թե Ամերիկայում, ինչ- պես կարծում են շատերը, այլ Արևմտյան Գերմանիայում 60-70-ականների սկզբին: Բայց առաջին հավաքածուի ստեղծումը շատ թանկ է ստացվել, ուստի Montana ջինսերի համար դժվար էր մրցակցել հագուստի նմանատիպ ապրանքանիշների հետ: Օրիգինալ Մոնտանան մետաղյա օվալի փոխարեն կաշվե արծվով ներդիրով էր և կրկնակի կարով։ Այն ժամանակ վաճառքը ձախողվել է, և արտադրությունը փակվել է: Արտադրանքի մի մասը վաճառվել է արտասահմանում, իսկ մի մասը մտել է սպեկուլյանտների կողմից գրավված խորհրդային շուկաներ: ԽՍՀՄ-ում ջինսերը ժողովրդականություն են ձեռք բերել ոչ թե որպես աշխատանքային արտահագուստ, այլ հագուստ շրջապատում երևալու համար։ Ջինսով կարելի էր գնալ պարի, կինոթատրոն կամ նույնիսկ ռեստորան: Բայց ոչ բոլորը կարող էին գնել դրանից, քանի որ առաջին մոդելների գները հասնում էին մինչև 60 ռուբլու: Չնայած դրան, պահանջարկը մեծ էր: Արտարժույթի խանութները կամ սև շուկայի վաճառողները հիմնականում վաճառում էին Մոնտանա, քանի որ դրանք մատչելի էին, ի տարբերություն այլ հայտնի ապրանքանիշերի: Արդյունքում էլ հենց Մոնտանա անունն է մնացել մարդկանց հիշողության մեջ։

Գերմանիայում «բնօրինակ Մոնտանայի» արտադրության ավարտից հետո այն անցել է Լեհաստան, որտեղ էլ ձեռներեց մարդիկ վերցրել են այդ գաղափարը և սկսել արտադրել մի փոքր փոփոխված մոդել։ Մոնտանա ջինսե տաբատի լեհական մոդելում արդեն կար եռակի կար, մետաղական կցամասեր և կողպեքներ հետևի գրպաններին։ Հենց այդ ջինսերն էլ դարձել են մեզ հայտնի «Մոնտանան»: Ջինսեր սկսել են ԽՍՀՄ բերել նավաստիները և այն հազվագյուտ երջանիկները, ովքեր իրավունք ունեին ճանապարհորդել արտասահման։ Ժամանակի ընթացքում ջինսի որակը ընկել է, կցամասերը փոխվել են, և հետևի գրպաններից կողպեքներն են անհետացել։ Նման կերպ էլ օրիգինալ Մոնտանայի դարաշրջանն ավարտվել է դեռևս 80-ականներին:

ԿԱՄՈ ԽԱՉԻԿՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

AraratBank and Théâtron Festival Bring Smiles to Little OnesOpportunities and Prospects for Cooperation Between Business and the Banking System in Syunik Region – IDBankThe Largest 5G Coverage in Armenia: Ucom’s Network Now Reaches More Than 94% of the Population Young Musician from the “Born in Artsakh” Program, Arsen Safaryan, Performed at the Anniversary Concert of the “Artis Futura” Foundation with the Moscow “Russian Philharmonia” Symphony OrchestraNew Campaign Ahead of Savings Day: IDBank Think beyond today. Why save?Ucom General Director Ralph Yirikian Presented His Vision for Telecommunications in the Era of AI The Armenian UBPay system partners with iSend remittance global service Connected, Convenient, Converse: Andranik Grigoryan Presents Converse Bank’s Digital Transformation Journey at the BACEE Conference IDBank - Silver Sponsor of BACEE’s 50th Jubilee International Banking Conference With the support of IDBank and Idram, the “Symphonic Forest” project was launched Ucom Supports the Development of a Safe and Trusted Digital Environment in Armenia Young Musicians of the “Born in Artsakh” Program Bring the Voice of Artsakh to MoscowSuren Parsyan to Represent Armenia at “Sagarmanthan: The Great Oceans Dialogue 2025” International ForumPay at cafés and bars with Idram&IDBank and earn lots of idcoinsUnibank Launches Online Queue Booking SystemWith Unibank’s Sponsorship Armenia Hosts Open Rock Climbing ChampionshipAraratBank Serves as Title Sponsor of "What? Where? When?" Intellectual GameConverse Bank’s CFO Highlights the Bank’s Resilient Growth and Management Practices at the BACEE Conference Idram Announces Partnership with the World’s Leading Crypto Exchange Bybit in the Field of Innovative Payments IDsalary Package – A Convenient and Beneficial Tool Ucom Reopens Its Sales and Service Center on 8 Komitas Avenue AraratBank: Financial Partner of Théâtron FestivalThe Sound of Artsakh in the USA Converse Bank and Asia Alliance Bank Launch Strategic Partnership Educational Trip and First U.S. Concert of the Music for Future Foundation’s Young MusiciansUcom General Director Ralph Yirikian Speaks on Digital Security JOIN US: Transfer Your Real Estate-Secured Loan to AraratBank on Favorable Terms Converse Bank Receives BACEE Award for International Banking Cooperation at 50th Jubilee Conference Unibank to Issue Cards Featuring Designs Created by KidsConverse Bank Becomes the Diamond Sponsor of the 50th BACEE Jubilee ConferenceFinancial Literacy Lesson with Idram Junior Silicon Mountains 2025 Tech Summit Concludes with the Support of Ucom IDBank issued the 6th tranche of bonds of 2025 200 Scholarships for the Best Students. Ameriabank Announces a Contest for the Second Year in a Row Ucom Supports the Development of a Digital Security Culture in Armenia AraratBank Modernizes Matenadaran's Security SystemThe Power of One Dram, My Forest Armenia, and the Armenian State Symphony Orchestra Sign a Memorandum of CooperationUcom and Nokia։ Autonomous Networks and AI Applications for 6GAraratBank and Teach For Armenia Sign Memorandum of CooperationThe Aylagir Coding Contest sponsored by AraratBank concludesIDBank Sponsors YSU International Conference on “Transforming Economy”Solar Solutions in Areni: Ucom and FPWC Support Environmental Protection Silicon Mountains 2025 Tech Summit Speakers Met with Media Representatives Financial Literacy with Idram and IDBank: A Meeting with the Students of the Republican Center for Children and YouthSIA 2025 Award Ceremony Held under AraratBank SponsorshipRenovation Loans, Fast and Affordable with IDBankAraratBank Joins ArcaQRNature in the Language of Music: IDBank as Main Partner of the “Symphonic Forest” ConcertUcom Is the Platinum Partner of the Silicon Mountains 2025 Summit