Yerevan, 06.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Ամերիկայի հետ կապ չունեցող «ամերիկյան» բրենդ. «Փաստ»

ՀԱՆՐԱՀԱՅՏ ՄՈԼՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Խորհրդային Միության գոյության վերջին տարիներին առաջին ջինսերի զանգվածային մուտքը հեղեղեց շուկան, այդ թվում՝ Հայաստանում: Միջին սերնդի ներկայացուցիչները հիանալի կհիշեն, որ ամենահայտնի ջինսերից մեկն, իհարկե, Montana-ն էր, թեև կարելի էր հանդիպել նաև դասական ամերիկյան արտադրողների՝ ի դեմս Wrangler-ի, Lee-ի և Levis-ի։

Մոնտանա ապրանքանիշը համարվում էր բյուջետային, բայց, միևնույն ժամանակ, մոդայիկ։ Շատերին դա դուր է գալիս, քանի որ ամերիկյան նահանգներից մեկի անունն էր կրում, պիտակի վրա կար արծիվ, իսկ տաբատն ուներ եռակի կարման գիծ։ Այս ամենի մեջ ամենահետաքրքիրն այն է, որ այդ ապրանքանիշը երբեք էլ չի վաճառվել Ամերիկայում և չի արտադրվել այնտեղ։ Ի սկզբանե Montana ապրանքանիշը վերագրվել է Իտալիային, քանի որ հետևի գրպանին կարելի էր տեսնել այդ երկրի դրոշին նմանվող կտորից փոքրիկ ներդիր:

Ինչևէ։ Նշենք, որ, բացի վերը նշվածը, բրենդի տարբերակիչ հատկանիշներ են համարվել արույրե գամային կցամասերը և միագլուխ արծվի պատկերով մեծ անվանական թիթեղները: Առաջին մոդելները համալրված էին հետևի գրպանների մետաղական կողպեքներով, որոնցով կարելի էր անմիջապես նույնականացնել Մոնտանա ապրանքանիշը։

Առաջին օրիգինալ ջինսը ուներ մուգ կապույտ գույն, նյութը հաստ էր, որակյալ և մաշադիմացկուն։ Բայց, միևնույնն է, որոշ ժամանակ անց այն մաշվում էր, ի հայտ էին գալիս բաց գծեր, որոնք էլ յուրահատկություն էին հաղորդում այդ մոդելին։ Իհարկե, Մոնտանայի առաջին մոդելները մինչև 80-ականների կեսերը միայն օրիգինալ էին, այսինքն՝ կեղծված չէին։ Բայց կարճ ժամանակ անց հայտնվեցին առաջին կրկնօրինակները, որոնք ունեին այլ որակի կտոր, աքսեսուարներ և կարվածք: Սակայն իրական որակը կարող էր ապահովել միայն բնօրինակը։

Փորձելով գտնել Montana ապրանքանիշի մասին գոնե ինչ-որ հիշատակում՝ դուք, ամենայն հավանականությամբ, չեք գտնի այն: Համացանցում բացակայում են Մոնտանա ապրանքանիշի վերաբերյալ տվյալները, այդ ջինսի ապրանքանիշի հիշատակում կարելի է գտնել միայն համացանցի ռուսական հատվածում, որից էլ հնարավոր է տեղեկություն ստանալ ապրանքանիշի իրական ծագման մասին։

Պատմության մեջ ավելի խոր փորփրելով՝ կարելի է գտնել, որ ապրանքանիշն առաջին անգամ հայտնվել է ոչ թե Ամերիկայում, ինչ- պես կարծում են շատերը, այլ Արևմտյան Գերմանիայում 60-70-ականների սկզբին: Բայց առաջին հավաքածուի ստեղծումը շատ թանկ է ստացվել, ուստի Montana ջինսերի համար դժվար էր մրցակցել հագուստի նմանատիպ ապրանքանիշների հետ: Օրիգինալ Մոնտանան մետաղյա օվալի փոխարեն կաշվե արծվով ներդիրով էր և կրկնակի կարով։ Այն ժամանակ վաճառքը ձախողվել է, և արտադրությունը փակվել է: Արտադրանքի մի մասը վաճառվել է արտասահմանում, իսկ մի մասը մտել է սպեկուլյանտների կողմից գրավված խորհրդային շուկաներ: ԽՍՀՄ-ում ջինսերը ժողովրդականություն են ձեռք բերել ոչ թե որպես աշխատանքային արտահագուստ, այլ հագուստ շրջապատում երևալու համար։ Ջինսով կարելի էր գնալ պարի, կինոթատրոն կամ նույնիսկ ռեստորան: Բայց ոչ բոլորը կարող էին գնել դրանից, քանի որ առաջին մոդելների գները հասնում էին մինչև 60 ռուբլու: Չնայած դրան, պահանջարկը մեծ էր: Արտարժույթի խանութները կամ սև շուկայի վաճառողները հիմնականում վաճառում էին Մոնտանա, քանի որ դրանք մատչելի էին, ի տարբերություն այլ հայտնի ապրանքանիշերի: Արդյունքում էլ հենց Մոնտանա անունն է մնացել մարդկանց հիշողության մեջ։

Գերմանիայում «բնօրինակ Մոնտանայի» արտադրության ավարտից հետո այն անցել է Լեհաստան, որտեղ էլ ձեռներեց մարդիկ վերցրել են այդ գաղափարը և սկսել արտադրել մի փոքր փոփոխված մոդել։ Մոնտանա ջինսե տաբատի լեհական մոդելում արդեն կար եռակի կար, մետաղական կցամասեր և կողպեքներ հետևի գրպաններին։ Հենց այդ ջինսերն էլ դարձել են մեզ հայտնի «Մոնտանան»: Ջինսեր սկսել են ԽՍՀՄ բերել նավաստիները և այն հազվագյուտ երջանիկները, ովքեր իրավունք ունեին ճանապարհորդել արտասահման։ Ժամանակի ընթացքում ջինսի որակը ընկել է, կցամասերը փոխվել են, և հետևի գրպաններից կողպեքներն են անհետացել։ Նման կերպ էլ օրիգինալ Մոնտանայի դարաշրջանն ավարտվել է դեռևս 80-ականներին:

ԿԱՄՈ ԽԱՉԻԿՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders IDBank and Henley & Partners Successfully Held the “Invest Beyond Borders: Global Mobility & Private Banking” Event in YerevanMoody's upgrades long-term deposit ratings of Unibank to B1, outlook stableKapan International Music Festival to Take Place Third Time, Welcomes World-Class Artists and Debuts in Armenia Ucom Launches Special Promotion for Armenian Football Fans Ahead of FIFA Club World Cup 2025Idram is now available on TemuConverse Bank Partners with IFC to Boost Trade Finance Capabilities Side by Side: IDBank Launches New Program for women forcibly displaced from ArtsakhWatch Euromedia 24 TV’s 24-hour broadcast on Ucom channel 289 and OVIO (Rostelecom) channel 46How to Enjoy Summer to the Fullest