Yerevan, 10.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


«Միացիր արևին» SolarOn-ի հետ

ECONOMICS

Որքան խորթ էր և անհասանելի տարիներ առաջ մեր ականջներին հնչում «արևային էներգիա» բառակապակցությունը: Իսկ հիմա տարբեր շենքերի տանիքներին արևային վահանակներ տեսնելիս երբեմն մտածում ես, թե ինչո՞ւ մինչև հիմա չես «միացել արևին»: Բայց հաջորդիվ մյուս հարցն ես տալիս ինքդ քեզ` ո՞ւմ դիմել, ինչի՞ց սկսել և ո՞վ է վստահելի:

SolarOn ընկերությունը կարող է լավագույն ընտրությունը դառնալ, քանզի առաջինն է շուկայում, վստահելի է, փորձառու, նորարարական: Համառոտ ընկերության պատմությունից: Պրոֆպանել ընկերությունը (SolarOn ապրանքանիշ) հիմնադրվել է 2012 թվականին, իսկ արևային վահանակների արտադրության ոլորտում իր գործունեությունը սկսել է ծավալել 2016 թվականից: 


Ընկերության Մարքեթինգի Բաժնի ղեկավար Արթուր Արզումանյանը Past.am-ի հետ զրույցում ասում է` ընկերությունը տան սեփականատերերին և ձեռնարկություններին մատակարարում է արևային էներգիայի նորարարական, բարձրորակ և արդյունավետ լուծումներ. «SolarOn-ը արևային վահանակներ արտադրող հայկական առաջին ընկերությունն է: Մշտապես շեշտադրում ենք սա: Ինչո՞ւ, որովհետև շուկայում, օրինակ` կան նաև վերավաճառող մի շարք ընկերություններ»,-նշում է Արզումանյանը:

Ընկերությունն արտադրության յոթ տարվա փորձ ունի, օգտագործում է ժամանակակից տեխնոլոգիաներ, խստագույնս պահպանում է իր արտադրության և որակի վերահսկողությունը: Սա առաջնահերթություն է ընկերության համար: SolarOn-ի արտադրական պրոցեսը համապատասխանում է միջազգային ընդունված բարձր չափանիշներին, ինչը թույլ է տալիս բավարարել հաճախորդների յուրահատուկ պահանջները` առաջարկելով բարձրորակ արտադրանք: Տեսականին բաղկացած է մոնոկրիստալ, պոլիկրիստալև perc տեսակի մոդուլներից, որոնք առանձնանում են իրենց որակով, հուսալիությամբ և երկարատև երաշխիքային սպասարկումով:

Մարքեթինգի Բաժնի ղեկավարն ասում է` մարդկանց մոտ կա ձևավորված երկու կարծիք. «Մի կողմից հաճախորդն ասում է` ինչ լավ է, հայկական արտադրություն է, մյուս կողմից` կարող են կարծել, որ եթե Հայաստանում է արտադրվում, կարող է այնքան էլ լավ որակ չունենալ: Մինչդեռ մենք ոչ միայն բացատրում ենք, այլ նաև հրավիրում ենք մեր տեղական արտադրություն, որպեսզի համոզվեն, որ օգտագործում ենք լավագույն միջազգային սարքավորումներ ինչպես արտադրման, այնպես էլ որակի վերահսկման համար, որպեսզի մեր վահանակները բարձրորակ լինեն, ապահովում ենք արդյունավետ և նորարարական լուծումներ»:

SolarOn ընկերության առաքելությունն է նպաստել էկոլոգիապես մաքուր միջավայրի ստեղծմանը և մատչելի վերականգնվող էներգիան հասանելի դարձնել մեր բնակչությանն ու բիզնեսին: «Ձգտում ենք մեր ներդրումն ունենալ Հայաստանի կայուն զարգացման գործում։ Կարող ենք ասել նաև, որ սա մեր ընկերության պատվաբեր առաքելությունն է»,-շեշտում է Արզումանյանը:

«Արևային շուկայում» այսօր կան այլ ընկերություններ ևս: Մեր զրուցակցին խնդրում ենք անդրադառնալ շուկայի զարգացմանը և մրցակցության բաղադրիչին: «Բիզնեսում կարևոր պայման է` հարգել մյուս ընկերությունների աշխատանքը: Պետք է հիշել, որ առաջին հերթին գործընկերներ ենք: Իհարկե, կան բարեխիղճ մրցակիցներ, մյուս կողմից` ունենք տարբեր օրինակներ, երբ որոշ ընկերություններ փորձում են նմանվել SolarOn-ին որոշ հարցերում: Այդ է պատճառը, որ ցանկացած առիթով շեշտում ենք, թե ով ենք և որոնք են մեր նպատակները և առավելությունները, իսկ ընտրողը հաճախորդն է: Արևային վահանակներ արտադրող առաջին ընկերությունն ենք, իսկ դա նշանակում է, որ առաջնորդող ենք, որոշակի իմաստով ռիսկի ենք դիմել առաջին քայլն անելով, նաև պատասխանատվություն ենք ստանձնել ոլորտի զարգացման համար: Մեր գործընկեր կազմակերպությունները ևս կարող են շուկան զարգացնել իրենց կողմից ընդունված ռազմավարությամբ։ Առողջ մրցակցությունից շահում են բոլորը»,-նշում է մեր զրուցակիցը։

Ընկերությունը շատ է կարևորում նաև հաճախորդների հետ աշխատանքն ու մշտական կապը, քանի որ սա արևային էներգիայի զարգացող շուկայում լավագույն լուծումներ գտնելու և առաջացող ընթացիկ խնդիրներին հնարավորինս արագ լուծում տալու առաջնային նախապայմանն է: «Հաճախորդների հետ շփվող մեր մենեջերների հետ պարբերական քննարկումների ընթացքում փորձում ենք հասկանալ, թե ինչ են սպասում հաճախորդները մեր ընկերությունից, ամեն կերպ փորձելու ենք էլ ավելի հասանելի լինել նրանց, ընդառաջ գնալ նրանց պահանջմունքներին: Ի վերջո, հայտնի կանոն է` գոհ հաճախորդն իր կարծիքը տարածում է մոտ 5, իսկ դժգոհ հաճախորդը`մոտ 10 անձի մոտ: Այնպես որ, հաճախորդների հետ կապը պետք է մշտական լինի:

Մյուս կողմից` պետք է աշխատանք տանենք այն մարդկանց հետ, որոնք դեռ երկմտում են արևային վահանակների տեղադրման հարցում, քանի որ ուղղակիորեն չունեն վստահելի ու լայն տեղեկատվություն արևային էներգիայի փոխակերպման մասին: Շատերը հստակ պատկերացում ունեն, որ սա լավ բան է, բայց գրեթե չունեն ինֆորմացիա, թե ինչ է պետք անել «արևին միանալու համար»: Սա, ի դեպ, SolarOn-ի կարգախոսն է` «Միացիր արևին»: Ընկերության լոգոն, որը մեր ապրանքանիշի ամենաարժեքավոր ակտիվներից մեկն է, հետաքրքիր լուծում ունի` դեղին արևն է, որը, կարծես թե, նմանվում է միացման կոճակի: Նշեմ նաև, որ մեր ապրանքանիշը պաշտոնապես գրանցված է Հայաստանում։ Մեր բրենդի ճանաչելիությունն այսօր հանգեցրել է հետաքրքիր ֆենոմենի, որ արևային կայան տեղադրելիս շատերն ասում են՝ «տեղադրեցի Solaron»»,-եզրափակում է Արթուր Արզումանյանը` հավելելով.

Нет описания.«Տարիների ընթացքում գյուղական ու քաղաքային համայնքներում, ինչպես բազմաբնակարան շենքերում, այնպես էլ սեփական տներում, մարդիկ սկսեցին օգտվել արևային էներգիայից, հիմա արդեն բիզնեսի տարբեր ճյուղեր ևս «միանում են արևին»: Ներկայումս արևային կայաններ օգտագործում են արտադրության, հյուրանոցների և հյուրատների, գյուղատնտեսության, ՏՏ, կրթություն, առողջապահության և այլ ոլորտներում: Այս գործընթացը պետք է շարունակական լինի»:

                          Միացիր Արևին SolarՕn-ի օգնությամբ:


Կոնտակտային տվյալներ
Ք.Երևան, Արշակունյաց պողոտա 25/1
Հեռ.+374 10 44 00 55,8757
Կայք՝ www.solaron.am
Էլհասցե՝ [email protected]
SolarOn-ին կարելի է գտնել նաև սոցիալական մեդիայում՝ FaceBook, LinkedIn, Youtube, Pinterest:

 

 

Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders IDBank and Henley & Partners Successfully Held the “Invest Beyond Borders: Global Mobility & Private Banking” Event in YerevanMoody's upgrades long-term deposit ratings of Unibank to B1, outlook stableKapan International Music Festival to Take Place Third Time, Welcomes World-Class Artists and Debuts in Armenia Ucom Launches Special Promotion for Armenian Football Fans Ahead of FIFA Club World Cup 2025Idram is now available on TemuConverse Bank Partners with IFC to Boost Trade Finance Capabilities Side by Side: IDBank Launches New Program for women forcibly displaced from Artsakh