Yerevan, 07.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


35 դոլարանոց լոգոն, «էժան» Մայքլ Ջորդանն ու սպորտային կոշիկների ահռելի հաջողությունները. «Փաստ»

ՀԱՆՐԱՀԱՅՏ ՄՈԼՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

 

Nike ընկերությունը հիմնադրվել է ոչ այնքան վաղուց՝ ընդամենը մի քանի տասնամյակ առաջ՝ Ֆիլ Նայթի կողմից: Սկզբնապես ընկերության անվանումը հնչում էր որպես «Blue ribbon» (կապույտ ժապավեն), իսկ ուղղվածությունը ճապոնական սպորտային կոշիկների` «վագրերի» վաճառքն էր: Որոշ ժամանակ անց Նայթի ընկերությունը սկսել է արտադրել մարզակոշիկների իր սեփական մոդելները: Իր գործընկերներից մեկի առաջարկով Նայթը որոշում է իր արտադրանքը անվանակոչել հաղթանակի հունական աստվածուհի Նիկեի անունով: Պորտլանդի գեղարվեստի դպրոցում սովորող մի ուսանողի կողմից ստեղծվել է Nike-ի լոգոտիպը (ընդամենը՝ չորս տառ) և թևերով նշանը, որի համար ընկերությունը ուսանողին վճարել է 35 դոլար:

Ընկերությունը կարողացել է մուտք գործել բիզնեսի լայն ասպարեզ մի քանի տարի անց՝ շուկայի համար համառ պայքարում հաղթելուց հետո: Քանի որ ինքը՝ Նայթը, սիրողական վազորդ էր, արագորեն է հասկացել, որ օդում սավառնում է առողջ ապրելակերպի, առաջին հերթին՝ հենց առողջարար վազքի բումը, և շուտով հատուկ վազքի համար նախատեսված սպորտային կոշիկների մեծ պահանջարկ կառաջանա: Եվ նա որոշում է իր սովորական առավոտյան վազքի ժամանակ փորձարկել Ռուդիի օդային կոշիկները (օդային տակդիրով կոշիկ, որը ամորտիզացնում է ոտքի կոշտ հարվածները գետնին, և որը Ֆրանկ Ռուդին ստեղծել էր Բոբ Բոգերտի հետ միասին հատուկ վազքի համար): Այդ կոշիկի օդային ներդիրը իրենից ներկայացնում էր բարակ պատերով պոլիուրեթանային օդային պարկ:

Նայթը անմիջապես գնահատել է այդ կոշիկների հնարավորությունները: Նրա եզրակացությունն այն էր, որ քանի դեռ սպորտային կոշիկների մեջ օդ կա, զգացողությունը հիանալի է: Այս գաղափարի եկամտաբերությունը ստուգելու համար Նայթը Ռուդիի հետ կնքել է վեց ամսվա պայմանագիր, սակայն իր մտքում Նայթը եկել էր եզրակացության, որ օդային բարձիկներով սպորտային կոշիկները անիրագործելի են: Իհարկե, դրանք ոտքը պահպանում են գետնի հետ շփումից, բայց երբ շփվում է, տեղի է ունենում նաև օդի տաքացում, ինչն էլ սպորտային կոշիկները անհարմար է դարձնում, և արդյունքում ոտքերի վրա կոշտուկներ են հայտնվում: Նայթը առաջարկել է փչովի ներդիր պատրաստել և այն տեղադրել ոտքի և սովորական ներդիրի միջև: Արդյունքը որոշակիորեն ավելի լավ էր, և նրանք սկսել են դրանց սերիական արտադրությունը: Նոր սպորտային կոշիկներին տրվել է «Tailwind» անվանումը (համընթաց քամի), և դրանք մտել են Nike-ի պատմության մեջ:

Երբ «Tailwind»-ը հայտնվել է վաճառքում, գնի հետ կապված խնդիր է առաջացել, քանի որ մեկ զույգ սպորտային կոշիկի գինը կազմել է 50 դոլար, որը ավելի թանկ էր, քան մրցակիցների սպորտային կոշիկները: Բացի այդ, չափազանց թանկ ներդիրները արագորեն դուրս էին գալիս շարքից, և դա բարկացնում էր գնորդներին: Այնուամենայնիվ, այդ սպորտային կոշիկների առավելությունները անմիջապես գնահատվել են մասնագետների կողմից: Ժամանակի ընթացքում հաջողվել է նաև ազատվել կոշիկների շատ թերություններից: 1984 թվականի օգոստոսին սպորտային կոշիկների գովազդի նպատակով պայմանագիր է ստորագրվել Մայքլ Ջորդանի հետ: Ճիշտն ասած, Նայթը այդ երիտասարդ բասկետբոլիստի հետ պայմանագիր կնքել էր ուղղակի գումար խնայելու համար, քանի որ հայտնիների հետ պայմանագիրը թանկ կնստեր ընկերության վրա: Ընկերությունը սպորտային կոշիկների գովազդային արշավի համար ընտրել էր գունային հատուկ սխեմա՝ սևի և կարմիրի համադրություն:

Նման ակնհայտ և աչք ծակող ձևավորումը դժգոհություն էր առաջացրել NBA-ի խոսնակ Դևիդ Շտերնի մոտ, որը սպառնում էր Ջորդանին տուգանել 1000 ԱՄՆ դոլարով, եթե նա չդադարեցնի այնպիսի սպորտային կոշիկներ հագնել, որոնք խախտում էին թիմի ընդունված հանդերձանքի ձևը: Այնուամենայնիվ, դա չէր վախեցնում Ջորդանին, քանի որ խաղի ընթացքում նրա ոտքերին Nike սպորտային կոշիկներ էին: Ջորդանի հանրահայտությանը զուգընթաց ավելացել է Nike սպորտային կոշիկների վաճառքը: Իհարկե, Nike սպորտային կոշիկների պատմությունը դրանով չի ավարտվել, և ներկայումս էլ կարելի է տեսնել, թե ինչպես է Nike-ը մշակում և ստեղծում սպորտային կոշիկների նորանոր մոդելներ:

ԿԱՄՈ ԽԱՉԻԿՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Ucom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders IDBank and Henley & Partners Successfully Held the “Invest Beyond Borders: Global Mobility & Private Banking” Event in YerevanMoody's upgrades long-term deposit ratings of Unibank to B1, outlook stableKapan International Music Festival to Take Place Third Time, Welcomes World-Class Artists and Debuts in Armenia Ucom Launches Special Promotion for Armenian Football Fans Ahead of FIFA Club World Cup 2025Idram is now available on TemuConverse Bank Partners with IFC to Boost Trade Finance Capabilities Side by Side: IDBank Launches New Program for women forcibly displaced from ArtsakhWatch Euromedia 24 TV’s 24-hour broadcast on Ucom channel 289 and OVIO (Rostelecom) channel 46