Yerevan, 11.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Իրազեկման արշավից և հետազոտությունից հետո Լոռու մարզում պատվաստումների ընդհանուր թիվն ավելացել է. «Փաստ»

ANALYSIS

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

«Պատվ/րաստվիր» ծրագիրը «COVID-19»-ի դեմ պատվաստանյութերի կարևորության մասին իրազեկման արշավ է, որն իրականացվել է Լոռու մարզում 2022 թ.-ի հունվար-ապրիլ ժամանակահատվածում: Հետազոտության նպատակն է եղել պարզել, թե Լոռու մարզում տնտեսվարողներից քանիսն ունի ամբողջությամբ պատվաստված անձնակազմ, ընդհանուր առմամբ ինչպիսին են ընկալումները պատվաստանյութերի մասին, իրազեկման արշավի և հետազոտության արդյունքներով առաջարկել առավել մատչելի տարբերակներ՝ «COVID-19»-ի դեմ պատվաստանյութերի կարևորությունն ընդգծելու և մարդկանց շրջանում պատվաստումը խրախուսելու համար։

Արդյունքում իրականացվել են շրջայցեր Լոռու մարզի բոլոր համայնքներ և բնակավայրեր։ Հետազոտության արդյունքները ցույց են տվել, որ ընդհանուր թվով 340 տնտեսվարողներից 264-ն ունեցել են ամբողջովին պատվաստված անձնակազմ, ինչը տնտեսվարողների մոտավորապես 77 տոկոսն է կազմում։ Չպատվաստված անձնակազմ ունեցող տնտեսվարողները 22-ն են եղել, որոնք կազմել են ընդհանուր թվի մոտավորապես 6 տոկոսը։ Ընդհանուր թվով 44 տնտեսվարող հրաժարվել է ներկայացնել իրենց անձնակազմի պատվաստված լինել-չլինելու մասին տեղեկություն, ինչը կազմում է մշտադիտարկված տնտեսվարողների 17 տոկոսը։

«2021 թ.-ի վերջին պատվաստվելը, կարելի է ասել, պարտադիր դարձավ: Մեր հասարակության մեջ շատ տարբեր կարծիքներ առաջացան, և դրանք ծայրահեղությունից ծայրահեղության էին հասնում: Որոշեցինք նախ իրազեկման արշավ անցկացնել և զուգահեռաբար մոնիտորինգ անել, դրա արդյունքում, այսպես ասած, «պարգևատրել» այն տնտեսվարողներին, որոնց անձնակազմը պատվաստված է: Ովքեր պատվաստված են եղել, ապակիների վրա եռալեզու սթիկերներ (ինքնակպչուն ծանուցումներ-խմբ.) ենք փակցրել, որոնք տեղեկացնում էին, որ անձնակազմը պատվաստված է: Հաճախորդը միանգամից տեսնում է սթիկերը, ավելի հանգիստ է լինում, օրինակ ՝ այդ խանութից կամ գեղեցկության սրահից օգտվելիս, նույնն էլ՝ զբոսաշրջիկների պարագայում:

Ունեցել ենք նաև տնտեսվարողներ, որոնք նույնիսկ մեզ ներս չեն թողել, ոմանք կարծում էին, որ տուգանող կամ ստուգող մարմին ենք, բայց պարզապես իրազեկող ենք եղել այդ պարագայում: Մարզում աշխատել է հինգ իրազեկող»,«Փաստի» հետ զրույցում ասում է ծրագրի ղեկավար Վարդուհի Անանյանը: Հավելում է ՝ բացի այն, որ բանավոր իրազեկումներ են իրականացրել, նաև ինֆորմացիոն պաստառներ են փակցրել և՛ հանրամատչելի վայրերում, և՛ տնտեսվարողների մոտ, փողոցներում շրջելիս բաժանել են բուկլետներ, թողել դրանք նաև խանութներում: «Զրույցների ընթացքում նկատում էինք, որ պատվաստումային գործընթացի վերաբերյալ ինֆորմացիայի պակաս կա, նրանք, ովքեր ավելի քիչ ինֆորմացիա ունեին, խուսափում էին պատվաստանյութերից, ինչպես նաև դրանց մասին խոսելուց:

Մտածում էին, որ իրենց ունեցած ինֆորմացիան կարող է ապատեղեկատվություն լինել, բայց, միևնույն ժամանակ, խուսափում էին խոսել այդ մասին: Ամեն դեպքում ապատեղեկատվության փաստն իրենք էլ էին երբեմն շեշտում, նշում ՝ հնարավոր է, որ մեր իմացածը սխալ է, բայց ասում են, որ պատվաստանյութը չբերություն է առաջացնում և այլն: Միևնույն ժամանակ այն մարդիկ, որոնց հետ առնչվել ենք այս ծրագրի շրջանակում և ովքեր պատվաստված են եղել, որևէ դժգոհություն չեն ունեցել, որևէ բողոք հետագայում չեն արձանագրել»,-նշում է մեր զրուցակիցը: Իրազեկման արշավն իրականացրել են ամբողջ մարզում:

«Մինչ ծրագրի շրջանակներում իրազեկման արշավի մեկնարկը, ծրագրի ազդեցությունը գնահատելու համար գրավոր հարցմամբ դիմել էինք առողջապահության նախարարությանը՝ պատվաստված քաղաքացիների թվի, պատվաստանյութերի տեսակների և քանակների մասին տեղեկություն ստանալու նպատակով։ Նույն հարցադրումները նախարարություն ուղարկել ենք նաև ծրագրի իրազեկման և մշտադիտարկման փուլի ավարտից հետո։ Այսպիսով՝ իրազեկման արշավի և հետազոտությունից հետո Լոռու մարզում իրականացված պատվաստումների ընդհանուր թիվն ավելացել է 14782 դեղաչափով, որոնցից 1-ին դեղաչափով՝ 5504 պատվաստում, 8336-ով ավելացել է 2-րդ դեղաչափ ստացածների թիվը, և 3-րդ՝ խթանիչ դեղաչափը՝ 1392-ով»,-եզրափակում է «Սինեմարթ» երիտասարդական ՀԿ նախագահ Վարդուհի Անանյանը:

Հ. Գ. Հետազոտությունն իրականացվել է «COVID-19. Քաղաքացիական հասարակության ճկունություն և կայունություն» ծրագրի շրջանակներում ՝ «Սինեմարթ» երիտասարդական ՀԿ-ի կողմից՝ «Պատվ/րաստվի՛ր» ծրագրի շրջանակներում։ «COVID-19. Քաղաքացիական հասարակության ճկունություն և կայունություն»-ը 48 ամսյա ծրագիր է, որն իրականացվում է «Հավասար իրավունքներ և անկախ մեդիա» ֆրանսիական ոչ առևտրային կազմակերպության և «Մարդու իրավունքների տուն Երևան»-ի կողմից՝ Եվրոպական միության ֆինանսավորմամբ։ Ծրագրի նպատակն է խթանել քաղաքացիական հասարակության կայունությունը Արևելյան գործընկերության երկրներում՝ նրանց հնարավորություն տալով մեղմացնել COVID-19-ի անմիջական և երկարաժամկետ ազդեցությունը։

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders IDBank and Henley & Partners Successfully Held the “Invest Beyond Borders: Global Mobility & Private Banking” Event in YerevanMoody's upgrades long-term deposit ratings of Unibank to B1, outlook stableKapan International Music Festival to Take Place Third Time, Welcomes World-Class Artists and Debuts in Armenia Ucom Launches Special Promotion for Armenian Football Fans Ahead of FIFA Club World Cup 2025Idram is now available on TemuConverse Bank Partners with IFC to Boost Trade Finance Capabilities Side by Side: IDBank Launches New Program for women forcibly displaced from Artsakh