Ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել Inecobank CJSC-ին՝ իմ շահերը բարձր մակարդակով սպասարկելու համար. Կարո Ղուկասյան
BLOGԿարո Ղուկասյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է․
Մոտավորապես 4 ամիս առաջ Չինաստանից ապրանք եմ պատվիրում ու երբ ապրանքը հասնումա ինձ տեսնում եմ, որ ուրիշ բան են ինձ ուղարկել։ Կապնվում եմ խանութի հետ, բացատրում եմ, որ կամ սխալմունք է տեղի ունեցել, կամ ինձ խաբել են՝ խանութը ինձ բլոկում է, ոչ մի ձև չեմ կարողանում կապնվել խանութի հետ։ Վերջը հասկանում եմ, որ ինձ խաբել են, փորձում եմ տարբեր միջոցներ ձեռնարկել, որպեսզի ապրանքս ինձ հասնի, կամ գոնե գումարը ետ տան ( մոտավորապես 200$)։
Էդ ժամանակ Chargeback-ի և նախարբիտրաժային փոուլ անցնելու խնդրանքով դիմում եմ Inecobank CJSC-ին և ներկայացնում բոլոր փաստերը, բանկը սկսում է վարույթ ընդունել։ Այսօր համաձայն ******** զեկուցագրի նախաարբիտրաժում, տանում ենք հաղթանակ և գումարը ետ են վերադարձնում ինձ։
հ․գ Ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել Inecobank CJSC-ին մասնավորապես քարտային բաժնին՝ իմ շահերը բարձր մակարդակով սպասարկելու համար, չեմ փոշմանում որ 5 տարուց ավել Ձեր հաճախորդն եմ։
հ․գ․ Ու հատուկ շնորհակալություն իմ շատ լավ ընկեր Հասմիկ-ին, որ էդքան նստեցինք ու փորձեցինք ելք գտնենք այս իրավիճակից։
1
Widest 5G Coverage, the Launch of the Uplay Platform, and the Integration of Cerillion: Ucom Summari...
2
Ucom and SunChild Launch the “Smart Birdwatching” Educational Program
3
Ucom and Armflix Present “13 Seconds” at KinoPark
4
Welcome to the ID booth: Big Christmas Market
5
AraratBank Supports Digitization of "Karin" Scientific Center Archive



