Էկոնոմիկայի նախարարությունը կհրատարակի սոցփաթեթի հանգստի ծառայությունից օգտվողի ուղեցույց
SOCIETYՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունը նախաձեռնել է սոցիալական փաթեթի հանգստի ապահովման ծառայությունից օգտվողի ուղեցույցի հրատարակումը. ուղեցույցում կներառվեն ծառայությունից օգտվելու կարգը, օգտվողի իրավունքներն ու պարտականությունները, ծառայությունը մատուցող զբոսաշրջային օպերատորների իրավունքներն ու պարտականությունները, ինչպես նաև այլ օգտակար տեղեկություններ: Այս մասին «Արմենպրես»-ի թղթակցի հետ հարցազրույցում տեղեկացրեց ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությանզբոսաշրջության զարգացման քաղաքականության վարչության պետՄեխակ Ապրեսյանը:
Պատասխանելով սոցիալական փաթեթի հանգստի ապահովման ծառայությունների որակի վերաբերյալ հարցին` նա նշեց. «Հյուրանոցային տնտեսությանորակավորված օբյեկտների մասին տեղեկատվություն կա ՀՀ էկոնոմիկայինախարարության պաշտոնական կայքում: Նախարարությունը հաշվառում էզբոսաշրջային օպերատորներին, և կառավարության` սոցիալական փաթեթիծառայությունների մատուցումը կանոնակարգող որոշման համաձայն,դրանք պետք է մատուցվեն հաշվառված զÕ �ոսաշրջային օպերատորներիմիջոցով: Ըստ գործող կարգի`տուրօպերատորներն իրենց կայքում պետք էունենան սոցիալական փաթեթի հանգստի ապահովման ծառայության էջ,որտեղ պետք է տեղադրված լինեն օպերատորի առաջարկները, այդ թվում`հյուրանոցային տնտեսության օբյեկտների, որոնք մատուցում ենծառայություններ այդ փաթեթի շրջանակում»:
Հայտնելով, որ ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունում հաշվառված են 50-ից ավելի տուրօպերատորներ` Մեխակ Ապրեսյանը հավելեց, որ զբոսաշրջային օպերատորները սոցիալական փաթեթի շրջանակում շահառուին ծառայություն վաճառելիս, ըստ «Զբոսաշրջության ևզբոսաշրջային գործունեության մասին» օրենքի և ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի հրամանով սահմանված` սոցիալական փաթեթի ծառայությունների մատուցման կարգի, պայմանագրում պետք է պարտադիր նշեն ծառայության մատուցման ժամկետները, հյուրանոցային ծառայության մատուցման ժամկետները: Բացի այդ, պայմանագրում պետք է նկարագրվաÕ ® լինի հյուրանոցային ծառայությունը մատուցող հյուրանոցային տնտեսության օբյեկտը (ՀՏՕ), ներառյալ` դրա որակավորման կարգը:
Վարչության պետը սոցիալական փաթեթի հանգստի ապահովման ծառայության շահառուներին խորհուրդ տվեց օպերատորի ընտրությունը կատարելիս մանրամասն ուսումնասիրել տուրօպերատորի առաջարկած ծառայությունների ցանկը, մասնավորապես, տրանսպորտային ծառայությունների մասով, ինչպես նաև առաջարկվող պայմանագիրը, քանի որ «տուրօպերատորի դեմքը նախևառաջ սպառողին առաջարկվող պայմանագիրն է, որի օրինակելի ձևն օպերատորը, ՀՀէկոնոմիկայի նախարարի հրամանի համաձայն, պարտավոր է տեղադրել իր կայքում»:
«Փաթեթը գնելիս սպառողն ունի ճշգրտող հարցեր և դրանց պատասխաններն ստանալու և պայմանագրում լրացուցիչ` տուրօպերատորի և ՀՏՕ-իկողմից իրագործելի կետեր ներառելու իրավունք, որոնք սպառողին անհրաժեշտ են հատկապես որակավորման կարգ չունեցող ՀՏՕ-ներիպարագայում»,- ընդգծեց նա:
Մեխակ Ապրեսյանը նաև խոհուրդ տվեց անպայման ուշադրություն դարձնել հանգստի ապահովման ծառայության պայմանագրի չեղարկման պայմաններին. «Նորկարգով նոր պահանջներ ենք ներդրել, որոնց համաձայն` եթե սպառողը ծառայության փաթեթի գործողության սկզբից առնվազն երկու օր առաջմիակողմանի հրաժարվում է պայմանագրից, նրա նկատմամբ օպերատորի կողմից կիրառվելիք տուգանքի (չվերադարձվող գումարի) չափը չպետք էգերազանցի պայմանագրի գնի 25 տոկոսը, իսկ ավելի ուշ հրաժարվելու դեպքում` պայմանագրի գնի 50 տոկոսը: Ընդ որում, հետ վերադարձվածգումարը չպետք է առձեռն տրամադրվի շահառուին, այլ պետք է փոխանցվի շահառուի սոցիալական փաթեթի բանկային հաշվին: Այս դրույթները ևսպետք է պայմանագրում ներառված լինեն»: Բացի այդ, իրենց հերթին, ՀՏՕ-ները չպետք է նշված պայմանները գերազանցող չափերով տուգանք սահմանեն տուրօպերատորների նկ ատմամբ:



