Yerevan, 03.November.2025,
00
:
00
BREAKING


«Քաղաքացիների զանգերը մնում են անպատասխան, կամ էլ նրանց չեն տրվում բավարար պատասխաններ»․ «Փաստ»

INTERVIEW

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Մեր երկրում ստեղծված իրավիճակում շատ կարևոր է պետություն-քաղաքացի, մասնավորապես՝ պետական հիմնարկներքաղաքացի գործակցությունը։ Ակնհայտ է, որ այս իրավիճակում անհրաժեշտություն է, օրինակ՝ զոհված, անհետ կորած և վիրավորված ու հաշմանդամություն ձեռք բերած զինծառայողների իրավունքների ճշգրտումն ու որևէ տեսակի սխալների և բյուրոկրատական քաշքշուկի բացառումը։ «Սպառողների ասոցիացիայի» փորձագետ, իրավաբան Սյուզաննա Չիլինգարյանը նշում է, որ արդեն իսկ քաղաքացիներից դժգոհություններ է ստանում, որ պետական մի շարք հիմնարկներ, նախարարություններ, որոնք կոչված են լուծել զինծառայողներին առնչվող խնդիրները, պատճառաբանելով գերզբաղվածությունը, անպատասխան են թողնում զանգերը և նամակները։

«Մենք ունենք մի շարք խնդիրներ, այսօր պատերազմի հետևանքով ունենք բազմաթիվ վիրավորներ, որոնք պետք է ստանան հաշմանդամության կարգ։ Հիմա հարցեր են առաջ գալիս՝ ի՞նչ հանձնաժողով պիտի ստեղծվի, ինչպե՞ս պետք է հաշմանդամության կարգ տրվի, արդյոք ի հայտ չեն գա՞ կոռուպցիոն ռիսկեր, չեն լինի՞ փաստաթղթային քաշքշուկներ։ Բացի դա, պետական բյուջեն ունի՞ բոլոր հնարավորությունները, որ կկարողանա ֆինանսական միջոցներ ուղղել ոչ միայն պետության խնդիրներին, այլ նաև պատերազմի հետևանքների վերացմանը։ Ես այս հարցում վստահություն չունեմ։ Տեսախցիկի առաջ մեկ բան է ասվում, բայց իրականությունն այլ է, այն դաժան է։ Քաղաքացիներն ահազանգում են, որ անպատասխան են մնում իրենց զանգերն՝ ուղղված պաշտպանության և աշխատանքի ու սոցիալական հարցերի նախարարությունների թեժ գծերին։

Պատճառաբանությունն այն է, որ գերծանրաբեռնված են աշխատում։ Բացի դա, այս ընթացքում նաև նախարարությունները հեռավար են աշխատում, քանի որ երկրում շարունակվում է պահպանվել համաճարակային իրավիճակը։ Հիմա հարց՝ այս իրավիճակում ո՞վ է պատասխանելու քաղաքացիների հարցերին։ Ապրում ենք չափազանց բարձիթողի, գաղջ վիճակում»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Չիլինգարյանը։ Ընդգծում է՝ եթե նախարարությունների թեժ գծերը գերծանրաբեռնված են, մասնագետները չեն հասցնում զանգերին պատասխանել, նշանակում է, որ պետք է ավելացնել աշխատողների քանակը, փոխել աշխատելաոճը, քանի որ նույն ՊՆ-ն պարտավոր է 24-ժամյա ռեժիմով հասանելի լինել քաղաքացիներին։ «Մեր երկրում դեռևս ռազմական դրություն է։ Այսինքն՝ իշխանությո՛ւն, դու պարտավոր ես օրը 24 ժամ աշխատել, գործի դնել քո բոլոր լծակները։

Ինձ երբեմն թվում է, որ իրենք ուրախանում են, որ երկրում ցույցեր են, մարդիկ դրանցով, իշխանություններից մեկ րոպե շուտ ազատվելու ցանկությամբ են տարված, պահանջ չեն ներկայացնում թանկացումների վերաբերյալ։ Չեն խոսում այն մասին, որ գործազրկության ցուցանիշը բարձրացել է։ Աղքատությունը, ըստ պաշտոնական տվյալների, աճել է վեց տոկոսով։ Հունվարից բարձրանալու է գույքահարկի դրույքաչափը։ Սրանք հարցեր են, որոնց լուրջ մոտեցում է պետք, ռազմավարական ծրագիր։ Պետական գերատեսչությունները պետք է համագործակցեն, միասին աշխատեն, սակայն մենք դա չենք տեսնում։ Վերջին օրերին տեսանք խայտառակ նշանակումներ, սրա մասին ևս շատ բարձրաձայնվեց»,-նշում է մեր զրուցակիցը։ Շատ է խոսվում այն մասին, որ այսօր պատերազմի հետևանքով հաշմանդամություն ձեռք բերած կամ զոհված ու անհետ կորած զինծառայողների հարազատները ստիպված են լինելու դռնեդուռ ընկնել փաստաթղթեր հավաքելու համար։

Չիլինգարյանը նշում է՝ կա կազմակերպման խնդիր։ «Մենք լուրջ աշխատանքի, բայց ամենակարևորը, կադրերի խնդիր ունենք։ Երբեմն մարդուն մերժում են՝ առանց հստակ նշելու, թե ինչու են մերժել։ Քաղաքացին այդպես էլ չի հասկանում, թե ինչու են իրեն մերժել։ Մինչդեռ, եթե կան փաստաթղթային կամ էլ ինչ-որ այլ թերացումներ, կարելի է քաղաքացուն երեք աշխատանքային օր տրամադրել դրանք շտկելու համար։ Առանց հիմնավորման, ստուգման, պարզաբանման միանգամից մերժում են քաղաքացուն։ Մյուս դեպքում էլ խնդիր կա դիմումների օնլայն ընդունման հետ։ Մենք գիտենք, որ կան բազմաթիվ դեպքեր, երբ այդ օնլայն դիմումները ճիշտ չեն մուտքագրվում, նորմալ չեն քննարկվում և լինում են շատ անհիմն մերժումներ։

Կա՛մ նախարարությունները չեն աշխատում, կա՛մ չեն պատկերացնում իրենց պարտականությունների իրականացման ճիշտ ձևը»,-հավելում է իրավաբանը։ Ասոցիացիայի փորձագետը նշում է՝ այս օրերին հիմնական դժգոհությունները կապված են պաշտպանության, առողջապահության, աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների հետ, դժգոհություններ է ստացել նաև կապված կենտրոնական բանկի հետ։ Հիմնականում խնդիրն այն է, որ քաղաքացիների զանգերը մնում են անպատասխան կամ էլ նրանց չեն տրվում բավարար, գոհացուցիչ պատասխաններ։

Լուսինե Առաքելյան

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Young Musician from the “Born in Artsakh” Program, Arsen Safaryan, Performed at the Anniversary Concert of the “Artis Futura” Foundation with the Moscow “Russian Philharmonia” Symphony OrchestraNew Campaign Ahead of Savings Day: IDBank Think beyond today. Why save?Ucom General Director Ralph Yirikian Presented His Vision for Telecommunications in the Era of AI The Armenian UBPay system partners with iSend remittance global service Connected, Convenient, Converse: Andranik Grigoryan Presents Converse Bank’s Digital Transformation Journey at the BACEE Conference IDBank - Silver Sponsor of BACEE’s 50th Jubilee International Banking Conference With the support of IDBank and Idram, the “Symphonic Forest” project was launched Ucom Supports the Development of a Safe and Trusted Digital Environment in Armenia Young Musicians of the “Born in Artsakh” Program Bring the Voice of Artsakh to MoscowSuren Parsyan to Represent Armenia at “Sagarmanthan: The Great Oceans Dialogue 2025” International ForumPay at cafés and bars with Idram&IDBank and earn lots of idcoinsUnibank Launches Online Queue Booking SystemWith Unibank’s Sponsorship Armenia Hosts Open Rock Climbing ChampionshipAraratBank Serves as Title Sponsor of "What? Where? When?" Intellectual GameConverse Bank’s CFO Highlights the Bank’s Resilient Growth and Management Practices at the BACEE Conference Idram Announces Partnership with the World’s Leading Crypto Exchange Bybit in the Field of Innovative Payments IDsalary Package – A Convenient and Beneficial Tool Ucom Reopens Its Sales and Service Center on 8 Komitas Avenue AraratBank: Financial Partner of Théâtron FestivalThe Sound of Artsakh in the USA Converse Bank and Asia Alliance Bank Launch Strategic Partnership Educational Trip and First U.S. Concert of the Music for Future Foundation’s Young MusiciansUcom General Director Ralph Yirikian Speaks on Digital Security JOIN US: Transfer Your Real Estate-Secured Loan to AraratBank on Favorable Terms Converse Bank Receives BACEE Award for International Banking Cooperation at 50th Jubilee Conference Unibank to Issue Cards Featuring Designs Created by KidsConverse Bank Becomes the Diamond Sponsor of the 50th BACEE Jubilee ConferenceFinancial Literacy Lesson with Idram Junior Silicon Mountains 2025 Tech Summit Concludes with the Support of Ucom IDBank issued the 6th tranche of bonds of 2025 200 Scholarships for the Best Students. Ameriabank Announces a Contest for the Second Year in a Row Ucom Supports the Development of a Digital Security Culture in Armenia AraratBank Modernizes Matenadaran's Security SystemThe Power of One Dram, My Forest Armenia, and the Armenian State Symphony Orchestra Sign a Memorandum of CooperationUcom and Nokia։ Autonomous Networks and AI Applications for 6GAraratBank and Teach For Armenia Sign Memorandum of CooperationThe Aylagir Coding Contest sponsored by AraratBank concludesIDBank Sponsors YSU International Conference on “Transforming Economy”Solar Solutions in Areni: Ucom and FPWC Support Environmental Protection Silicon Mountains 2025 Tech Summit Speakers Met with Media Representatives Financial Literacy with Idram and IDBank: A Meeting with the Students of the Republican Center for Children and YouthSIA 2025 Award Ceremony Held under AraratBank SponsorshipRenovation Loans, Fast and Affordable with IDBankAraratBank Joins ArcaQRNature in the Language of Music: IDBank as Main Partner of the “Symphonic Forest” ConcertUcom Is the Platinum Partner of the Silicon Mountains 2025 SummitDekavva Foundation Signs Partnership Agreement with Gegharkunik Regional AdministrationWith the Financing of IDBank, the Village of Svarants Will Have a Kindergarten: The “Side by Side” Program ContinuesDigiTec 2025: Armenia’s Biggest Tech Event Promises Nonstop Surprises