Yerevan, 14.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


«Քաղաքացիների զանգերը մնում են անպատասխան, կամ էլ նրանց չեն տրվում բավարար պատասխաններ»․ «Փաստ»

INTERVIEW

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Մեր երկրում ստեղծված իրավիճակում շատ կարևոր է պետություն-քաղաքացի, մասնավորապես՝ պետական հիմնարկներքաղաքացի գործակցությունը։ Ակնհայտ է, որ այս իրավիճակում անհրաժեշտություն է, օրինակ՝ զոհված, անհետ կորած և վիրավորված ու հաշմանդամություն ձեռք բերած զինծառայողների իրավունքների ճշգրտումն ու որևէ տեսակի սխալների և բյուրոկրատական քաշքշուկի բացառումը։ «Սպառողների ասոցիացիայի» փորձագետ, իրավաբան Սյուզաննա Չիլինգարյանը նշում է, որ արդեն իսկ քաղաքացիներից դժգոհություններ է ստանում, որ պետական մի շարք հիմնարկներ, նախարարություններ, որոնք կոչված են լուծել զինծառայողներին առնչվող խնդիրները, պատճառաբանելով գերզբաղվածությունը, անպատասխան են թողնում զանգերը և նամակները։

«Մենք ունենք մի շարք խնդիրներ, այսօր պատերազմի հետևանքով ունենք բազմաթիվ վիրավորներ, որոնք պետք է ստանան հաշմանդամության կարգ։ Հիմա հարցեր են առաջ գալիս՝ ի՞նչ հանձնաժողով պիտի ստեղծվի, ինչպե՞ս պետք է հաշմանդամության կարգ տրվի, արդյոք ի հայտ չեն գա՞ կոռուպցիոն ռիսկեր, չեն լինի՞ փաստաթղթային քաշքշուկներ։ Բացի դա, պետական բյուջեն ունի՞ բոլոր հնարավորությունները, որ կկարողանա ֆինանսական միջոցներ ուղղել ոչ միայն պետության խնդիրներին, այլ նաև պատերազմի հետևանքների վերացմանը։ Ես այս հարցում վստահություն չունեմ։ Տեսախցիկի առաջ մեկ բան է ասվում, բայց իրականությունն այլ է, այն դաժան է։ Քաղաքացիներն ահազանգում են, որ անպատասխան են մնում իրենց զանգերն՝ ուղղված պաշտպանության և աշխատանքի ու սոցիալական հարցերի նախարարությունների թեժ գծերին։

Պատճառաբանությունն այն է, որ գերծանրաբեռնված են աշխատում։ Բացի դա, այս ընթացքում նաև նախարարությունները հեռավար են աշխատում, քանի որ երկրում շարունակվում է պահպանվել համաճարակային իրավիճակը։ Հիմա հարց՝ այս իրավիճակում ո՞վ է պատասխանելու քաղաքացիների հարցերին։ Ապրում ենք չափազանց բարձիթողի, գաղջ վիճակում»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Չիլինգարյանը։ Ընդգծում է՝ եթե նախարարությունների թեժ գծերը գերծանրաբեռնված են, մասնագետները չեն հասցնում զանգերին պատասխանել, նշանակում է, որ պետք է ավելացնել աշխատողների քանակը, փոխել աշխատելաոճը, քանի որ նույն ՊՆ-ն պարտավոր է 24-ժամյա ռեժիմով հասանելի լինել քաղաքացիներին։ «Մեր երկրում դեռևս ռազմական դրություն է։ Այսինքն՝ իշխանությո՛ւն, դու պարտավոր ես օրը 24 ժամ աշխատել, գործի դնել քո բոլոր լծակները։

Ինձ երբեմն թվում է, որ իրենք ուրախանում են, որ երկրում ցույցեր են, մարդիկ դրանցով, իշխանություններից մեկ րոպե շուտ ազատվելու ցանկությամբ են տարված, պահանջ չեն ներկայացնում թանկացումների վերաբերյալ։ Չեն խոսում այն մասին, որ գործազրկության ցուցանիշը բարձրացել է։ Աղքատությունը, ըստ պաշտոնական տվյալների, աճել է վեց տոկոսով։ Հունվարից բարձրանալու է գույքահարկի դրույքաչափը։ Սրանք հարցեր են, որոնց լուրջ մոտեցում է պետք, ռազմավարական ծրագիր։ Պետական գերատեսչությունները պետք է համագործակցեն, միասին աշխատեն, սակայն մենք դա չենք տեսնում։ Վերջին օրերին տեսանք խայտառակ նշանակումներ, սրա մասին ևս շատ բարձրաձայնվեց»,-նշում է մեր զրուցակիցը։ Շատ է խոսվում այն մասին, որ այսօր պատերազմի հետևանքով հաշմանդամություն ձեռք բերած կամ զոհված ու անհետ կորած զինծառայողների հարազատները ստիպված են լինելու դռնեդուռ ընկնել փաստաթղթեր հավաքելու համար։

Չիլինգարյանը նշում է՝ կա կազմակերպման խնդիր։ «Մենք լուրջ աշխատանքի, բայց ամենակարևորը, կադրերի խնդիր ունենք։ Երբեմն մարդուն մերժում են՝ առանց հստակ նշելու, թե ինչու են մերժել։ Քաղաքացին այդպես էլ չի հասկանում, թե ինչու են իրեն մերժել։ Մինչդեռ, եթե կան փաստաթղթային կամ էլ ինչ-որ այլ թերացումներ, կարելի է քաղաքացուն երեք աշխատանքային օր տրամադրել դրանք շտկելու համար։ Առանց հիմնավորման, ստուգման, պարզաբանման միանգամից մերժում են քաղաքացուն։ Մյուս դեպքում էլ խնդիր կա դիմումների օնլայն ընդունման հետ։ Մենք գիտենք, որ կան բազմաթիվ դեպքեր, երբ այդ օնլայն դիմումները ճիշտ չեն մուտքագրվում, նորմալ չեն քննարկվում և լինում են շատ անհիմն մերժումներ։

Կա՛մ նախարարությունները չեն աշխատում, կա՛մ չեն պատկերացնում իրենց պարտականությունների իրականացման ճիշտ ձևը»,-հավելում է իրավաբանը։ Ասոցիացիայի փորձագետը նշում է՝ այս օրերին հիմնական դժգոհությունները կապված են պաշտպանության, առողջապահության, աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների հետ, դժգոհություններ է ստացել նաև կապված կենտրոնական բանկի հետ։ Հիմնականում խնդիրն այն է, որ քաղաքացիների զանգերը մնում են անպատասխան կամ էլ նրանց չեն տրվում բավարար, գոհացուցիչ պատասխաններ։

Լուսինե Առաքելյան

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Unibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders