Սպառողները շնորհակալ են հոգատար վերաբերմունքի համար
SOCIETYՕրերս մի խումբ սպառողներ իրենց շնորհակալությունն էին հայտնել «Բարի Սամարացի» ընկերությանը սպառողների հանդեպ սրտացավ ու սոցիալական բարձր պատասխանատվություն ցուցաբերելու համար:
Խոսքը ոչ միայն ընկերության ֆիրմային խանութների սանիտարահիգիենիկ պայմանների ու սպառողների հանդեպ ցուցաբերվող հոգատար վերաբերմունքի մասին է, այլև մսամթերքի որակի, որը շահեկանորեն տարբերվում է համանման այլ ընկերությունների արտադրանքից:
Այս ամենը խոսում է այն մասին, որ ընկերության ջանքերն ապարդյուն չեն անցնում և սպառողներին հրամցվող տեղական մսից, քիմական հավելումներից զերծ, էկոլոգիապես մաքուր մասմթերքը գոհացնում է բոլորին: Սպառողների հանդեպ ցուցաբերվող հոգատարությունն ավելի տեսանելի է դառնում հատկապես արտակարգ դրության պայմաններում, երբ ընկերությունը, հավատարին իր սկզբունքին, արդեն մեկ ամսից ավելի է աշխատում է կրկնակի խստացված ռեժիմի պայմաններում, սպառողներին հրամցնելով համով և անվտանգ սննդամթերք:
1
GRAWE Group and C-Quadrat Investment Group have announced plans to acquire 100% of LIGA Insurance Co...
2
IDBank: A Pioneer of Digital Banking and Innovation in Armenia
3
Idram received a permit to establish and operate the Armenian payment and settlement QR system Idram...
4
Financially Literate with Idram and IDBank: Next Stop – Nairi Camp
5
Ucom Supports the Annual “Capture the Flag 2025” Cybersecurity Competition



