Yerevan, 15.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Հա­մա­գոր­ծակ­ցու­թյան օղա­կը խա­թար­ված է, բողոքներն ավելացել են

INTERVIEW

«Որպես «Սպառողների ասոցիացիայի» իրավաբան՝ սպառողների իրավունքների պաշտպանության տեսանկյունից անցնող 2019 թվականը շատ դրական կողմից չեմ կարող ներկայացնել, բայց այնպես էլ չէ, որ ոչինչ չի արվել։ 

Այս տարի բողոքներն ավելացել են՝ ժամկետանց և անորակ ապրանքներ, ապրանքի վերադարձի խնդիր, գործատուների, արտադրողների ու խանութների ղեկավարների կողմից ոչ բարեհաճ մոտեցում և օրենքի բացահայտ խախտում։ 

Պետական կառույցների հետ համագործակցության մասով կարող եմ ասել, որ այն մասամբ դրական է եղել։ Մասնակցել ենք սննդամթերքի անվտանգության պետական ծառայության նիստերին, բավական խնդրահարույց հարցեր ենք քննարկել։ 

Հետևողական վերաբերմունք է եղել, ծառայության տեսուչները գնացել են խնդիրների հետևից, ստուգել դրանք։ 

Ցավոք, շուկայի վերահսկողության տեսչական մարմնի հետ որևէ համագործակցություն չի եղել, ամբողջ տարվա ընթացքում հասարակական որևէ խմբի հետ հանդիպում չի եղել, և այն չի ներկայացրել, թե ինչ տեսակի բողոքներ են ստացել և դրանց ինչ լուծումներ են տրվել։ 

Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի նիստերին պարբերաբար մասնակցում ենք, լինում են թեմատիկ քննարկումներ, սպառողների անունից հանդես ենք գալիս այս կամ այն հարցի վերաբերյալ առաջարկներով»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է «Սպառողների ասոցիացիայի» իրավաբան Սյուզաննա Չիլինգարյանը՝ ամփոփելով ավարտին մոտեցող 2019 թվականը։ 

Նա նշում է՝ ցավոք, պետական կառույցներում կան ոչ պրոֆեսիոնալ, սեփական լիազորությունները չգիտակցող ղեկավարներ, ինչը բարդացնում է սպառողների իրավունքների պաշտպանությամբ զբաղվող ՀԿ-ների աշխատանքը։ 

«Երբեմն չենք կարողանում փոխզիջման գալ, հետևաբար սպառողի խնդիրն էլ մնում է չլուծված։ Եղել է դեպք, երբ կոնկրետ խնդրով սպառողը դիմել է պետական կառույցին և փոխարենն այն փորձի օգնել քաղաքացուն, նրան ուղղորդել է սպառողների ասոցիացիա կամ առաջարկել է դիմել սպառողների պաշտպաններին»,-նշում է մեր զրուցակիցը։ 

Անդրադառնալով հարցին, թե ի՞նչ խնդիրներ կան և ի՞նչ հիմնական քայլեր պետք է արվեն սպառողների իրավունքների պաշտպանության համար, Չիլինգարյանն ընդգծում է. «Առաջինը պետական կառույց, մասնավոր օբյեկտ և հասարակական կազմակերպություն համագործակցության պակասն է։ Այդ օղակը խաթարված է։

 Իրենք չեն պատկերացնում կամ գուցե լիարժեք չեն տիրապետում օրենքով սահմանված իրենց լիազորություններին, հետևաբար այդ բացն իրենց թույլ է տալիս մանր կամ մեծ խոչընդոտներ ստեղծել հասարակական կազմակերպությունների համար։ 

Սրա հետևանքը լինում է այն, որ սպառողի խնդիրը չի լուծվում։ Երկրորդ խնդիրն օրենսդրական բացերն են։ Գործող օրենքին, ցավոք, քաղաքացիները լիարժեք չեն տիրապետում, այստեղ իրավագիտակցության մակարդակը ցածր վիճակում է։ 

Եթե քաղաքացին իմանա իր իրավունքները, բարձրաձայնի խնդիրը՝ օրենքին հղում անելով, ապա մյուս կողմը, հասկանալով, որ քաղաքացին իրազեկված է, չի փորձի մոլորեցնել նրան։ 

Սպառողները պետք է հետևողական լինեն խնդիրների բարձրաձայնման հարցում։ 

Բայց ամենակարևորը պետք է ճանաչեն իրենց իրավունքները։ Կարևոր է նաև, որ այդ նույն օրենքը սպառողները ճիշտ ձևով օգտագործեն»,-հավելում է իրավաբանը։ 

Նա տեղեկացնում է, որ պատրաստվում է կառավարությանն ուղղված առաջարկով հանդես գալ։ 

«Պետք է էականորեն և շեշտակի բարձրացնել հասարակական կազմակերպության դերը։ 

Դրան պետք է տրվի բավական բարձր ստատուս, որպեսզի այն ցանկացած կառույց մուտք գործելու հնարավորություն ունենա, խնդիրը բարձրաձայնելուց լսելի լինի, մասնակցի խնդրի ուսումնասիրման, գնահատման և լուծման գործընթացին, և տեսնի նաև վերջնական արդյունքը։ 

Ծանոթ լինելով սպառողների խնդիրներին՝ կարող ենք դրանք առավել ռեալ ներկայացնել և օրենսդրությունն այնպես կազմել, որ այն գործածության մեջ հետագա խնդիրներ չառաջացնի»,-եզրափակում է Սյուզաննա Չիլինգարյանը։

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Unibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders