Yerevan, 15.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Տեխզնն­ման կտրոն­նե­րի առա­քումն ուշա­ցել է.հ/կ-ն ահա­զան­գում է, նա­խա­րա­րու­թյու­նը՝ պար­զա­բա­նում

INTERVIEW

«Վարորդի ընկեր» ԻՀԿ-ն տեղեկացնում է՝ վարորդներն ահազանգում են, որ հուլիս ամսվա համար պատվիրված տեխզննման կտրոնները մինչ օրս չեն առաքվել: ԻՀԿ փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը «Փաստի» հետ զրույցում նախ պարզաբանում է ստեղծված իրավիճակը: «Խոսքը «E-payments.am» համակարգի միջոցով անկանխիկ ու առցանց պատվիրված տեխզննման կտրոնների մասին է, որոնք պետք է առաքվեն քաղաքացու բնակության հասցեով: Ներկա պահին համակարգը գործում է միայն Երևանում հաշվառված փոխադրամիջոցների համար: Առաքումն ամենաշատը տևում է 3-5 օր՝ պատվիրելու պահից սկսած: Ընդ որում՝ պատվիրելու պահին վարորդը կարող է զանգահարել և ասել, որ ինքն է մոտենում կտրոնը վերցնելու: 3-5 օրը կապված է առաքման աշխատանքի հետ», - ասում է Պեդանյանը:

Նա հիշեցնում է, որ տեխզննման կտրոնի վրա միայն ամիս է գրված՝ առանց կոնկրետ ամսաթվի: «Տեխզննման կտրոնի ժամկետը կվերջանա հունիսի 1-ին, թե հունիսի 30-ին, միևնույն է՝ այն վերջանում է հունիսի 30-ով: Մեր վարորդները շատ հաճախ դրանից օգտվելով՝ մի օր մեքենան չեն վարում, հաջորդ օրն են պատվիրում կտրոնը և «մի ամիս առաջ են գցում» իրենց տեխզննման կտրոնը: Դրա հետևանքով տեխզննում անցնելու շրջանը վարորդների կտրուկ մեծամասնության մոտ «ընկնում է» դեկտեմբերին: Մեր գործընկերոջը, որը բախվել էր տեխզննման կտրոնի առաքման խնդրին, ասել էին, որ մոտ 50 հոգի է առցանց պատվիրել է կտրոնը, ու այն երկու շաբաթ է՝ տեղ չի հասել:

Չեմ սխալվի, եթե ասեմ, որ 50 կտրոնը մեծ թիվ չի, որ խնդիրներ առաջանային», - ընդգծում է մեր զրուցակիցը՝ շեշտելով, որ առաջացած խնդիրը հիմնականում կապվում է նախարարությունների միավորման հետ: 

«Ստացվում է, որ նորաստեղծ նախարարության տրանսպորտի վարչությունն իր առաջին թեսթը չհանձնեց: Այս գործը բավական սահուն ձևով պետք է արվեր, նույնիսկ կարող էին տեխզննման կտրոնների, այսպես կոչված, հանձնում-ընդունում չանել: Վարորդների թվաքանակը կա, դրա հիման վրա ամեն տարի տեխզննման կտրոններ են տպվում և «սպասում» վարորդներին: Խնդիրը երևի եղել է առաքման ժամանակ, իսկ թե ինչու են այդ հարցում թերացել, դժվար է ասել», - նշում է ԻՀԿ փոխնախագահը՝ հավելելով, որ տեխզննում անցնելու համար վարորդին պետք է ամենաշատը մեկ ժամ, սակայն նա պետք է ունենա տեխզննման կտրոնը, որպեսզի մեքենան տանի տեխզննման:

«Եթե նույնիսկ տեխզննման կտրոնները տան հուլիսի 1-ին, վարորդները չեն հասցնելու սա անել: Նշանակում է, որ ունենալու ենք X թվով վարորդներ, որոնք չեն ստացել տեխզննման կտրոնները, ստիպված տեխզննում չեն անցել և հիմա փաստորեն պետության մեղքով օրենք են խախտում», ասում է Պեդանյանը:

Արձագանքում ենք՝ չէ՞ որ կան նաև վարորդներ, որոնք վճարումները թողնում են վերջին օրվան: «Անպարտաճանաչ մարդիկ կան տարբեր ոլորտներում: Այստեղ խնդիրն այն է, որ մեզ մոտ տեխզննումն, ըստ էության, ձևական բնույթ է կրում, վարորդներն էլ դրան անլուրջ են վերաբերվում: Հավել յալ հարկ է, որին տվել են տեխզննում անունը: Ես, օրինակ, իմ տեխզննման կտրոնը պատվիրում եմ մի ամիս առաջ, որ փոստով ճիշտ ժամանակին տեղ հասնի: Եթե տեխզննման կտրոնը ծառայեր իր նպատակին, ապա անբարեխիղճ վարորդների թիվն էլ քիչ կլիներ: Մարդիկ, որոնք էլեկտրոնային համակարգից են օգտվում, անկանխիկ վճարում կատարում, ավելի ուշադիր են և սովորաբար կտրոնները պատվիրում են 2 շաբաթ առաջ այն հաշվարկով, որ 5 օրում դրանք պետք է տեղ հասնեն, 10 օրում էլ իրենք ժամանակ կունենան և տեխզննումը կանցնեն», - արձագանքում է ԻՀԿ փոխտնօրենը:

ԻՀԿ-ն նախարարությանը հորդորում է խնդրի վերաբերյալ հանդես գալ պաշտոնական հայտարարությամբ, որպեսզի ճանապարհային ոստիկանությունը ևս տեղեկանա խնդրին և, մինչ հարցը լուծվի, վարորդներին մեղմ վերաբերվի: Բացի դա, այն վարորդներին, որոնք «E-payments.am» համակարգի միջոցով են վճարումներ կատարել, սակայն գնացել են նախարարություն և վերցրել իրենց կտրոնները, վերադարձվեն նրանց կատարած հավել յալ վճարումները:

«Փաստը» առաջացած խնդրի վերաբերյալ մեկնաբանություն խնդրեց տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունից, որի հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետ Վարուժան Հարությունյանը մեզ հետ զրույցում մասնավորապես նշեց. «Առաջացած խնդիրը կապված է նախարարության կառուցվածքային փոփոխությունների հետ և շուրջ 400 հազար տեխզննման կտրոնի հանձնման-ընդունման գործընթացով: Նախարարությունների միավորումից հետո առաջացել է գործառութային ադապտացման խնդիր: Դրանով պայմանավորված՝ բացառապես էլեկտրոնային համակարգի առցանց եղանակով պատվիրված կտրոնների մասով մի փոքր ուշացումներ են գրանցվել: Այս պահին մեր նախարարությունից իրականացվում է առաքման ծառայություն, իսկ կտրոնների առձեռն հանձնման պարագայում առհասարակ խնդիր չի առաջացել:

Մեր նախարարության համապատասխան ստորաբաժանմունքում քաղաքացիները մոտենում են և իրենց կտրոնները ստանում:

Քաղաքացիների համար առաջացել է անհաղթահարելի խնդիր, որը մեր կողմից վերացվել է: Չեմ կարծում, որ երբ վարորդները գնան տեխզննման կայան, իրենց համար խնդիր, այսինքն՝ վարչական պատասխանատվություն կառաջանա:

Հույս ունենք, որ ճանապարհային ոստիկանության հետ նույնպես քաղաքացիները խնդիր չեն ունենա: Սա քաղաքացու կողմից չարամտություն չէ, այլ՝ օբյեկտիվորեն առաջացած խնդիր: Նման խնդիրներ հետագայում չեն առաջանա, քանի որ փորձում ենք հնարավորինս շուտ կառուցվածքային փոփոխությունների այն գործառույթները, որոնք մեզ են փոխանցվել և մինչ այս մեզ ծանոթ չեն եղել, դնել գործնական ռելսերի վրա, որ ապագայում նմանօրինակ խնդիրներ չառաջանան», - տեղեկացնում է Վարուժան Հարությունյանը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Unibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia AraratBank holds Annual General Meeting of Shareholders