Yerevan, 01.November.2025,
00
:
00
BREAKING


Տեխզնն­ման կտրոն­նե­րի առա­քումն ուշա­ցել է.հ/կ-ն ահա­զան­գում է, նա­խա­րա­րու­թյու­նը՝ պար­զա­բա­նում

INTERVIEW

«Վարորդի ընկեր» ԻՀԿ-ն տեղեկացնում է՝ վարորդներն ահազանգում են, որ հուլիս ամսվա համար պատվիրված տեխզննման կտրոնները մինչ օրս չեն առաքվել: ԻՀԿ փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը «Փաստի» հետ զրույցում նախ պարզաբանում է ստեղծված իրավիճակը: «Խոսքը «E-payments.am» համակարգի միջոցով անկանխիկ ու առցանց պատվիրված տեխզննման կտրոնների մասին է, որոնք պետք է առաքվեն քաղաքացու բնակության հասցեով: Ներկա պահին համակարգը գործում է միայն Երևանում հաշվառված փոխադրամիջոցների համար: Առաքումն ամենաշատը տևում է 3-5 օր՝ պատվիրելու պահից սկսած: Ընդ որում՝ պատվիրելու պահին վարորդը կարող է զանգահարել և ասել, որ ինքն է մոտենում կտրոնը վերցնելու: 3-5 օրը կապված է առաքման աշխատանքի հետ», - ասում է Պեդանյանը:

Նա հիշեցնում է, որ տեխզննման կտրոնի վրա միայն ամիս է գրված՝ առանց կոնկրետ ամսաթվի: «Տեխզննման կտրոնի ժամկետը կվերջանա հունիսի 1-ին, թե հունիսի 30-ին, միևնույն է՝ այն վերջանում է հունիսի 30-ով: Մեր վարորդները շատ հաճախ դրանից օգտվելով՝ մի օր մեքենան չեն վարում, հաջորդ օրն են պատվիրում կտրոնը և «մի ամիս առաջ են գցում» իրենց տեխզննման կտրոնը: Դրա հետևանքով տեխզննում անցնելու շրջանը վարորդների կտրուկ մեծամասնության մոտ «ընկնում է» դեկտեմբերին: Մեր գործընկերոջը, որը բախվել էր տեխզննման կտրոնի առաքման խնդրին, ասել էին, որ մոտ 50 հոգի է առցանց պատվիրել է կտրոնը, ու այն երկու շաբաթ է՝ տեղ չի հասել:

Չեմ սխալվի, եթե ասեմ, որ 50 կտրոնը մեծ թիվ չի, որ խնդիրներ առաջանային», - ընդգծում է մեր զրուցակիցը՝ շեշտելով, որ առաջացած խնդիրը հիմնականում կապվում է նախարարությունների միավորման հետ: 

«Ստացվում է, որ նորաստեղծ նախարարության տրանսպորտի վարչությունն իր առաջին թեսթը չհանձնեց: Այս գործը բավական սահուն ձևով պետք է արվեր, նույնիսկ կարող էին տեխզննման կտրոնների, այսպես կոչված, հանձնում-ընդունում չանել: Վարորդների թվաքանակը կա, դրա հիման վրա ամեն տարի տեխզննման կտրոններ են տպվում և «սպասում» վարորդներին: Խնդիրը երևի եղել է առաքման ժամանակ, իսկ թե ինչու են այդ հարցում թերացել, դժվար է ասել», - նշում է ԻՀԿ փոխնախագահը՝ հավելելով, որ տեխզննում անցնելու համար վարորդին պետք է ամենաշատը մեկ ժամ, սակայն նա պետք է ունենա տեխզննման կտրոնը, որպեսզի մեքենան տանի տեխզննման:

«Եթե նույնիսկ տեխզննման կտրոնները տան հուլիսի 1-ին, վարորդները չեն հասցնելու սա անել: Նշանակում է, որ ունենալու ենք X թվով վարորդներ, որոնք չեն ստացել տեխզննման կտրոնները, ստիպված տեխզննում չեն անցել և հիմա փաստորեն պետության մեղքով օրենք են խախտում», ասում է Պեդանյանը:

Արձագանքում ենք՝ չէ՞ որ կան նաև վարորդներ, որոնք վճարումները թողնում են վերջին օրվան: «Անպարտաճանաչ մարդիկ կան տարբեր ոլորտներում: Այստեղ խնդիրն այն է, որ մեզ մոտ տեխզննումն, ըստ էության, ձևական բնույթ է կրում, վարորդներն էլ դրան անլուրջ են վերաբերվում: Հավել յալ հարկ է, որին տվել են տեխզննում անունը: Ես, օրինակ, իմ տեխզննման կտրոնը պատվիրում եմ մի ամիս առաջ, որ փոստով ճիշտ ժամանակին տեղ հասնի: Եթե տեխզննման կտրոնը ծառայեր իր նպատակին, ապա անբարեխիղճ վարորդների թիվն էլ քիչ կլիներ: Մարդիկ, որոնք էլեկտրոնային համակարգից են օգտվում, անկանխիկ վճարում կատարում, ավելի ուշադիր են և սովորաբար կտրոնները պատվիրում են 2 շաբաթ առաջ այն հաշվարկով, որ 5 օրում դրանք պետք է տեղ հասնեն, 10 օրում էլ իրենք ժամանակ կունենան և տեխզննումը կանցնեն», - արձագանքում է ԻՀԿ փոխտնօրենը:

ԻՀԿ-ն նախարարությանը հորդորում է խնդրի վերաբերյալ հանդես գալ պաշտոնական հայտարարությամբ, որպեսզի ճանապարհային ոստիկանությունը ևս տեղեկանա խնդրին և, մինչ հարցը լուծվի, վարորդներին մեղմ վերաբերվի: Բացի դա, այն վարորդներին, որոնք «E-payments.am» համակարգի միջոցով են վճարումներ կատարել, սակայն գնացել են նախարարություն և վերցրել իրենց կտրոնները, վերադարձվեն նրանց կատարած հավել յալ վճարումները:

«Փաստը» առաջացած խնդրի վերաբերյալ մեկնաբանություն խնդրեց տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունից, որի հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետ Վարուժան Հարությունյանը մեզ հետ զրույցում մասնավորապես նշեց. «Առաջացած խնդիրը կապված է նախարարության կառուցվածքային փոփոխությունների հետ և շուրջ 400 հազար տեխզննման կտրոնի հանձնման-ընդունման գործընթացով: Նախարարությունների միավորումից հետո առաջացել է գործառութային ադապտացման խնդիր: Դրանով պայմանավորված՝ բացառապես էլեկտրոնային համակարգի առցանց եղանակով պատվիրված կտրոնների մասով մի փոքր ուշացումներ են գրանցվել: Այս պահին մեր նախարարությունից իրականացվում է առաքման ծառայություն, իսկ կտրոնների առձեռն հանձնման պարագայում առհասարակ խնդիր չի առաջացել:

Մեր նախարարության համապատասխան ստորաբաժանմունքում քաղաքացիները մոտենում են և իրենց կտրոնները ստանում:

Քաղաքացիների համար առաջացել է անհաղթահարելի խնդիր, որը մեր կողմից վերացվել է: Չեմ կարծում, որ երբ վարորդները գնան տեխզննման կայան, իրենց համար խնդիր, այսինքն՝ վարչական պատասխանատվություն կառաջանա:

Հույս ունենք, որ ճանապարհային ոստիկանության հետ նույնպես քաղաքացիները խնդիր չեն ունենա: Սա քաղաքացու կողմից չարամտություն չէ, այլ՝ օբյեկտիվորեն առաջացած խնդիր: Նման խնդիրներ հետագայում չեն առաջանա, քանի որ փորձում ենք հնարավորինս շուտ կառուցվածքային փոփոխությունների այն գործառույթները, որոնք մեզ են փոխանցվել և մինչ այս մեզ ծանոթ չեն եղել, դնել գործնական ռելսերի վրա, որ ապագայում նմանօրինակ խնդիրներ չառաջանան», - տեղեկացնում է Վարուժան Հարությունյանը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Young Musician from the “Born in Artsakh” Program, Arsen Safaryan, Performed at the Anniversary Concert of the “Artis Futura” Foundation with the Moscow “Russian Philharmonia” Symphony OrchestraNew Campaign Ahead of Savings Day: IDBank Think beyond today. Why save?Ucom General Director Ralph Yirikian Presented His Vision for Telecommunications in the Era of AI The Armenian UBPay system partners with iSend remittance global service Connected, Convenient, Converse: Andranik Grigoryan Presents Converse Bank’s Digital Transformation Journey at the BACEE Conference IDBank - Silver Sponsor of BACEE’s 50th Jubilee International Banking Conference With the support of IDBank and Idram, the “Symphonic Forest” project was launched Ucom Supports the Development of a Safe and Trusted Digital Environment in Armenia Young Musicians of the “Born in Artsakh” Program Bring the Voice of Artsakh to MoscowSuren Parsyan to Represent Armenia at “Sagarmanthan: The Great Oceans Dialogue 2025” International ForumPay at cafés and bars with Idram&IDBank and earn lots of idcoinsUnibank Launches Online Queue Booking SystemWith Unibank’s Sponsorship Armenia Hosts Open Rock Climbing ChampionshipAraratBank Serves as Title Sponsor of "What? Where? When?" Intellectual GameConverse Bank’s CFO Highlights the Bank’s Resilient Growth and Management Practices at the BACEE Conference Idram Announces Partnership with the World’s Leading Crypto Exchange Bybit in the Field of Innovative Payments IDsalary Package – A Convenient and Beneficial Tool Ucom Reopens Its Sales and Service Center on 8 Komitas Avenue AraratBank: Financial Partner of Théâtron FestivalThe Sound of Artsakh in the USA Converse Bank and Asia Alliance Bank Launch Strategic Partnership Educational Trip and First U.S. Concert of the Music for Future Foundation’s Young MusiciansUcom General Director Ralph Yirikian Speaks on Digital Security JOIN US: Transfer Your Real Estate-Secured Loan to AraratBank on Favorable Terms Converse Bank Receives BACEE Award for International Banking Cooperation at 50th Jubilee Conference Unibank to Issue Cards Featuring Designs Created by KidsConverse Bank Becomes the Diamond Sponsor of the 50th BACEE Jubilee ConferenceFinancial Literacy Lesson with Idram Junior Silicon Mountains 2025 Tech Summit Concludes with the Support of Ucom IDBank issued the 6th tranche of bonds of 2025 200 Scholarships for the Best Students. Ameriabank Announces a Contest for the Second Year in a Row Ucom Supports the Development of a Digital Security Culture in Armenia AraratBank Modernizes Matenadaran's Security SystemThe Power of One Dram, My Forest Armenia, and the Armenian State Symphony Orchestra Sign a Memorandum of CooperationUcom and Nokia։ Autonomous Networks and AI Applications for 6GAraratBank and Teach For Armenia Sign Memorandum of CooperationThe Aylagir Coding Contest sponsored by AraratBank concludesIDBank Sponsors YSU International Conference on “Transforming Economy”Solar Solutions in Areni: Ucom and FPWC Support Environmental Protection Silicon Mountains 2025 Tech Summit Speakers Met with Media Representatives Financial Literacy with Idram and IDBank: A Meeting with the Students of the Republican Center for Children and YouthSIA 2025 Award Ceremony Held under AraratBank SponsorshipRenovation Loans, Fast and Affordable with IDBankAraratBank Joins ArcaQRNature in the Language of Music: IDBank as Main Partner of the “Symphonic Forest” ConcertUcom Is the Platinum Partner of the Silicon Mountains 2025 SummitDekavva Foundation Signs Partnership Agreement with Gegharkunik Regional AdministrationWith the Financing of IDBank, the Village of Svarants Will Have a Kindergarten: The “Side by Side” Program ContinuesDigiTec 2025: Armenia’s Biggest Tech Event Promises Nonstop Surprises