Yerevan, 26.November.2025,
00
:
00
BREAKING


Ավիաընկերության սնանկության պատճառով մոտ 260 հազար մարդ է տուժել, այդ թվում՝ հայեր

SOCIETY

Հունիսին հայաստանյան ավիաշուկա մուտք գործած գերմանական «Germania Airlines» ընկերությունն այս տարվա փետրվարի 5–ին հայտարարեց սնանկության մասին: Դրա արդյունքում ողջ աշխարհում չեղարկվեցին ավիաընկերության կողմից իրականացվող բոլոր չվերթները, իսկ ուղևորները հայտնվեցին անորոշության մեջ:

Այս հայտարարությունից հետո պարզ էր, որ չեղարկվելու էին նաև Բեռլին–Երևան ավիաչվերթները, որի պատճառով ավելի վաղ ավիատոմս ձեռք բերած մեր քաղաքացիները նույնպես կանգնեցին փաստի առաջ: Ընկերության հայաստանյան պաշտոնական գործընկեր «Sidon Travel» ընկերությունը սնանկության հայտարարությունից հետո իր ֆեյսբուքյան էջում պաշտոնապես հայտարարել էր, որ այն ավիատոմսերի համար, որոնք գնվել են անմիջապես իրենց գրասենյակից կամ իրենց գործընկեր (ենթագործակալ) ընկերություններից, ընկերության միջոցների հաշվին հետ են վերադարձնելու տոմսի ողջ գումարը։ 

«Sidon Travel»–ի կողմից տարածած հայտարարության մեջ ասվում էր, որ այն ուղևորները, որոնք օնլայն կայքերից և գերմանական տուրիստական ընկերություններից են գնել ավիատոմսերը, պետք է դիմեն այդ նույն ընկերություններին: 

«Օնլայն գնորդներին խորհուրդ ենք տալիս նաև դիմել այն բանկերին, որոնց քարտով են վճարումը կատարել: Ներկայացնելով սնանկության փաստարկը՝ նրանք բանկից կարող են պահանջել, որպեսզի իրենց գումարը հետ կանչվի բանկի կողմից»,– ասված էր պարզաբանման մեջ:

Պարզելու համար, թե «Germania Airlines» ընկերության սնանկության մասին հայտարարությունից օրեր անց արդեն պա՞րզ է դարձել, թե ո՞վ ինչքա՞ն է տուժել, կամ արդյո՞ք բոլոր ուղևորների տոմսերի գումարներն են հետ վերադարձվել, «Փաստը» զրուցեց «Sidon Travel»–ի տնօրեն Լիլիթ Գևորգյանի հետ:

«Այդ ամեն ինչի արդյունքում տուժել է նաև մեր ընկերությունը, բայց որոշում ենք կայացրել, որ ընկերության սեփական միջոցների հաշվին վերադարձնենք այն մարդկանց գումարները, որոնք տոմսերը գնել են մեզ մոտից կամ մեր գործընկեր հայկական տուրիստական ընկերությունների կողմից: Այսինքն, ովքեր հայկական ընկերություններից են տոմս գնել, իրենց տոմսի գումարը հետ են ստանալու և այդ ամենն արվելու է մեր ընկերության ֆինանսական միջոցների հաշվին»,– ասաց Լ. Գևորգյանը:

Նա նաև նշեց, որ իրենք որևէ փոխհատուցում դրա դիմաց չեն ստացել «Germania Airlines» ավիաընկերության կողմից և, մեծ հաշվով, հույս էլ չունեն, որ ինչ–որ բան կստանան: Ինչ վերաբերում է կոնկրետ թվաքանակին, ապա նա դժվարացավ ասել, թե այս պահին արդեն քանի ուղևոր է իր գումարը հետ ստացել, քանի որ գործընթացը դեռևս ավարտված չէ և դժվար է ասել, թե ևս քանի օր կշարունակվի:

«Այդ պրոցեսը գրեթե մոտենում է ավարտին, սակայն այս պահին կոնկրետ ինֆորմացիա տրամադրել չեմ կարող, քանի որ դեռ վերջնական հաշվարկներ չեն կատարվել: Մեր հաշվարկներով, մեծ մասն արդեն դիմել և ստացել է իր գումարը: Ուղևորների մի մասի էլ տոմսն ենք փոխել: Ինչ վերաբերում է ընդհանուր տուժածներին, ապա գիտեմ միայն, որ «Germania Airlines» ավիաընկերության սնանկության պատճառով ողջ աշխարհում ընդհանուր առմամբ մոտ 260 հազար մարդ է տուժել»,– ասաց Լ. Գևորգյանը: 

Նա նշեց նաև, որ թեև «Germania Airlines» ավիաընկերությունն արդեն իսկ հայտարարել է, որ որևէ ուղևորի փոխհատուցում չի տրամադրելու, սակայն ավիաընկերության հայաստանյան գործընկեր «Sidon Travel»–ի տնօրեն Լ. Գևորգյանը վստահեցրեց, որ իրենց հաճախորդներին վերադարձվող գումարից իրենք պահումներ չեն արել, այլ ամբողջությամբ հետ են վերադարձրել: 

«Ի դեպ, վերադարձվում են ոչ միայն հաճախորդների, այլև մեր գործընկեր հայկական տուրիստական ընկերությունների գումարները, որոնք մեր ընկերությունից էին Գերմանիայի տոմս գնում: Այդ ընկերությունների գումարի վերադարձը ևս մենք արդեն սկսել ենք: Ինչ վերաբերում է օնլայն տարբերակով ձեռք բերված տոմսերին, ապա այդ գումարի վերադարձի համար հարկավոր է դեռ սպասել, քանի որ մեր բանկային համակարգում թեև նման գործառույթ կա, սակայն գործընթացը Հայաստանում 45–ից 60 օր է տևում: Արտերկրի բանկերից գումարի հետ վերադարձի մասին մենք հստակ տեղեկություն ունենք: Գերմանիայում բնակվողներն, ովքեր գերմանական բանկային քարտերով են օնլայն տոմս գնել, կարողացել են գումարի մի մասը հետ կանչել: Սակայն նշեմ, որ դրական արդյունքը կախված է մի շարք գործոններից, թե ե՞րբ է տոմսը գնվել, ի՞նչ տեսակի բանկային քարտով, դրանից քանի՞ օր է անցել և այլն: Այսինքն, մենք միանշանակ չենք կարող ասել, որ այս տարբերակով գնված ավիատոմսերի բոլոր գումարները հետ կվերադարձվեն: Բայց դա միջոց է, որը կարելի է փորձել, որը միգուցե ստացվի, միգուցե՝ չստացվի: Ուստի, ովքեր դիմել են մեզ, անկախ նրանից, թե որտեղից են տոմսը ձեռք բերել, բոլորին փորձել ենք օգնել»,– ասաց Լ. Գևորգյանը:

«Sidon Travel»–ի տնօրենը նշեց նաև, որ «Germania Airlines» ավիաընկերության հետ իրենց շփումներն այսքանով չեն ավարտվելու: Դեռ առջևում դատական պրոցեսներ կան, որոնք, անկախ ելքային արդյունքներից, պետք է անպայման իրականացվեն: Ու թեև քիչ հույս ունեն, որ կկարողանան իրենց կորցրած գումարները հետ ստանալ, սակայն դա քայլ է, որը պետք է իրականացնեն:

Ինչ վերաբերում է Հայաստանից Գերմանիա և հակառակ ուղղությամբ ուղիղ չվերթներ իրականացնելուն, ապա Լ. Գևորգյանը նշեց, որ այդ ուղղությունը բավականին հետաքրքրություն էր առաջացրել ուղևորների շրջանում: Ուստի, հաշվի առնելով դա, միանշանակ փորձելու են նույն ուղղությունը սպասարկող մեկ այլ գործընկեր գտնել:

 

ԱՐՄԻՆԵ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Prioritizing Information Security: IDBank and Idram Support APOCALYPSE CTF 2025IDBank's Representative, Innesa Amirbekyan Appointed Co-Chair of the ICC Banking Commission Task Force on GuaranteesUcom General Director Ralph Yirikian Awards Certificates to Participants of Cybersecurity Training Course Acba and Proparco mark one year of partnership, strengthening rural financing and Armenias’s economic resilienceAraratBank and Arca's joint campaign has endedIDBank: A Pioneer of Digital Banking and Innovation in ArmeniaGRAWE Group and C-Quadrat Investment Group have announced plans to acquire 100% of LIGA Insurance Company in Armenia Ucom Supports the Annual “Capture the Flag 2025” Cybersecurity Competition Financially Literate with Idram and IDBank: Next Stop – Nairi CampIdram received a permit to establish and operate the Armenian payment and settlement QR system IdramNetUcom Completes the Deployment of its 5G Network Across All Cities of Armenia Firebird, Inc. Secures U.S. Export License and Announces Dell Technologies as a Technology Partner, Establishing Major Milestones in Armenia’s AI and Digital FutureIDBank Receives Permission to Open a Representative Office in the United StatesRoboTon 2025 Competition Held with Idram’s Sponsorship“Armenian potential in Spain: Arman Mayilyan as a guest on the ‘Armenian Diaspora Communities’ program.” Final Results of the 20th Annual International Microelectronics Olympiad AnnouncedUnibank's VISA DIGITAL cards are now free Arca National Payment System, Bank of Georgia and Ameriabank Signed a Memorandum of UnderstandingIdram has been awarded the prestigious “Beyond Payments Awards” by Ant InternationalSTEM Acceleration Award 2025 Held with Idram’s SupportSolar Power is Generated in Kechut Community Through the Efforts of Ucom and SunChild Idram Announces Partnership with WeChat PayAraratBank: Transfer Your Mortgage Loan and Repay It on Attractive Terms: JOIN US“The Power of One Dram” as the Main Supporter of the National Hackathon AI4Biodiversity: AI Solutions for NatureSpeed-Mentoring Event Accelerates Green Innovations within the Ucom Fellowship Program Ucom Supports the Development of High-Tech Education in Armenia Dalan Technopark announces its first bond issuance. Placement Partner is Cube InvestIdram Junior Participants Receive Prizes: The First Junius Financial Literacy Competition ConcludesLusine Yeghiazaryan joins the Board of Trustees of the Music for the Future Foundation5,312,038 AMD for “Symphonic Forest”: the November beneficiary is AI4Biodiversity: AI Solutions for Nature, a national hackathonUcom’s Green Initiative Reaches Urtsadzor AraratBank Honoured with STP Award by Commerzbank AG Compelling Business Loan Offer from AraratBank: JOIN US AraratBank – Title Sponsor of Urartu Football Club The interview of Mher Abrahamyan, Chairman of the Board of IDBank, to Khaleej TimesAmeriabank’s Corporate Loan Portfolio Surpasses AMD 1 Trillion Arman Vardanyan, the leader of the «Unity» movement, participated in an event dedicated to Armenia’s Independence Day, held at the Cathedral of Monaco (video, photos) AraratBank and Théâtron Festival Bring Smiles to Little OnesOpportunities and Prospects for Cooperation Between Business and the Banking System in Syunik Region – IDBankThe Largest 5G Coverage in Armenia: Ucom’s Network Now Reaches More Than 94% of the Population "You Choose the Destination": New Promotion for AraratBank Mastercard World Travel CardholdersYoung Musician from the “Born in Artsakh” Program, Arsen Safaryan, Performed at the Anniversary Concert of the “Artis Futura” Foundation with the Moscow “Russian Philharmonia” Symphony OrchestraNew Campaign Ahead of Savings Day: IDBank Think beyond today. Why save?Ucom General Director Ralph Yirikian Presented His Vision for Telecommunications in the Era of AI The Armenian UBPay system partners with iSend remittance global service Connected, Convenient, Converse: Andranik Grigoryan Presents Converse Bank’s Digital Transformation Journey at the BACEE Conference IDBank - Silver Sponsor of BACEE’s 50th Jubilee International Banking Conference With the support of IDBank and Idram, the “Symphonic Forest” project was launched Ucom Supports the Development of a Safe and Trusted Digital Environment in Armenia