Yerevan, 15.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Ինչո՞ւ են դժգոհում ապահովագրական ընկերությունները և արդյո՞ք վնասաբերության ցուցանիշներն անհանգստացնող են

INTERVIEW

Past.am

Վերջին շրջանում ապահովագրական ընկերություններից ստացվող բողոքները շատացել են: Հիմնական խնդիրը ընկերությունների շահութաբերության նվազմանն է վերաբերում: Ապահովագրական ընկերությունները պնդում են, որ վթարների թվի ավելացմանը զուգահեռ նվազել են իրենց եկամուտները, ինչը թույլ չի տալիս, որ առավել արդյունավետ ծառայություն իրականացնեն:

Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանը Past.am-ի հետ զրույցում նշեց, որ ԱՊՊԱ համակարգի ներդրումից հետո որևէ ապահովագրական ընկերություն դեռևս չի փակվել: Սա խոսում է այն մասին, որ, այնուամենայնիվ, ոլորտը շարունակում է շահութաբեր համարվել:  Ինչ վերաբերում է վերջին երկու տարիների վնասաբերության աճին, ապա, իսկապես, այդ ցուցանիշներն աճել են, սակայն դեռևս գտնվում են կանխատեսելիության միջավայրում:

«Վնասաբերությունը մոտ 73 % է, որը մասամբ պայմանավորված է հատուցումների որակի բարելավմամբ, որոշ մասով էլ պայմանավորված է նաև դեպքերի քանակի, անկարգապահության աճով, ինչը, կարծում եմ, առաջիկա ամիսների ընթացքում կկարգավորվի: Պետք է նշեմ, որ ներկայիս վնասաբերությունը գտնվում է կանխատեսելի միջակայքում  և չի գերազանցում 75 %-ի շեմը»,- ասաց Վ. Ավետիսյանը:

Բյուրոյի գործադիր տնօրենը նշեց նաև, որ վնասաբերության 75% շեմն ի սկզբանե նախատեսված է եղել, որպես հատուցումների ենթակա չափ: Այսինքն, հատուցումների մակարդակն առայժմ գնտվում է այն միջակայքում, որը համակարգի ներդրման ժամանակ կանխատեսվել էր: Ինչ վերաբերում է երթևեկությանը մասնակցող անպարտաճանաչ վարորդների թվաքանակի աճին, ապա սա ևս լուրջ խնդիր է, որն էլ իր հերթին է իրավիճակը բարդացնում: Իսկ ապահովագրական ընկերությունների կողմից հնչեցվող բողոքները պայմանավորված են նախորդ ժամանակահատվածի հետ համեմատության ցուցանիշներով:

«Ընկերությունները ցուցանիշները համեմատում են 2014, 15, 16 թվականների հետ: Այս առումով վնասաբերության ցուցանիշն աճել է, բայց, միևնույն է, գտնվում է ներկայիս սակագնի համար նախատեսված վնասաբերության շրջանակներում, ինչը նորմալ է»,- ասաց Վ. Ավետիսյանը:

Ի դեպ, անցյալ տարվանից քննարկումներ են սկսվել ծառայությունների գների վերանայման մասով: Սակայն, խոսքը ոչ թե սակագները բարձրացնելուն կամ իջեցնելուն է վերաբերում, այլ ազատականացմանը: Եվ եթե ներկայում բյուրոն է սահմանում սակագները, ապա հետագայում որոշակի մեթոդաբանություն կիրառելով՝ կսահմանի միայն ծառայությունների համար վճարվելիք գումարի վերին և ստորին շեմերը:

«Գների ազատականացման ժամանակ բյուրոն կսահմանի վերին և ստորին շեմերը՝ սպառողների և տնտեսվարողների տեսանկյունից ելնելով: Իսկ այդ շրջանակներում ընկերությունները ինքնուրույն կսահմանեն իրենց ծառայությունների գումարը»,- ասաց Վ. Ավետիսյանը:

Սպառողների համար նույնպես ընկերությունների միջև ընտրություն կատարելը հեշտացել է, քանի որ ապահովագրական ծառայությունների որակի մասին սեփական ուսումնասիրություն իրականացնելու և սեփական պահանջներին համապատասխան ընտրություն կատարելու համար նրանք կարող են ապահովագրական հատուցումների ընդհանուր և առանձնացված ցուցանիշների վերլուծությունից օգտվել:

«Վերջին երկու տարիների ընթացքում ապահովագրական հատուցումների ընդհանուր քանակի 30-40 % աճ է արձանագրվել, ինչը նշանակում է, որ հատուցումների որակն էապես բարելավվել է: Երկրորդ, մենք ներդրել ենք ուղիղ հատուցումների համակարգ, ինչը նշանակում է, որ յուրաքանչյուր հաճախորդ գործ ունի իր ապահովագրական ընկերության հետ: Եվ, համապատասխանաբար, այդ մրցակցության պայմաններում հաճախորդներն ինքնուրույն են որոշում, թե որ ընկերության կողմից մատուցվող ծառայության որակն է իրենց համար ավելի նախընտրելի»,- ասաց Վ. Ավետիսյանը:  

Արմինե Գրիգորյան

Customer Appreciation Day at "Baghramyan" branch: IDBankUnibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia