Yerevan, 18.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Ընտրողի... 11 «ընկերները». «Փաստ»

ANALYSIS

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Արտահերթ խորհրդարանական ընտրությունների քարոզարշավն, այսպես ասած, հատեց հասարակածը: Եվ արդեն իսկ կարելի է մի քանի նախնական դիտարկումներ անել 11 քաղաքական ուժերի քարոզչության մասին: Ընդհանուր առմամբ, առաջին օրերին դաշտը փոխհրաձգարան էր հիշեցնում, հիմա մի փոքր մեղմացում է նկատվում՝ առանձին բացառություններով: Անդրադառնանք ուժերին՝ ըստ քվեաթերթիկի համարի: Եվ այսպես.
 
ՀՀԿ–Այստեղ ամեն ինչ պարզ է. եթե մեկ թեզով բնորոշենք, ապա կստացվի՝ «մտահոգվի՛ր, մերժի՛ր Նիկոլին»: Հրապարակային հանդիպումներից ողջամտորեն խուսափելով՝ ՀՀԿ–ն որդեգրել է սոցցանցերով, լրատվամիջոցներով իրենց մոտեցումները հասցնելու քաղաքականություն՝ քվեների խնդիրը թողնելով ռեյտինգայինների անհատական շփումների վրա: Գույնի առումով ասելիք չկա. նրանք ընդունել են իշխանությունների խաղի կանոնները՝ տեղավորվելով գունաբաժանման սև–սպիտակի մակարդակում և փորձելով ընտրապայքարը վերածել երկու ուժի պայքարի, ինչին սկզբում Փաշինյանը տուրք տվեց, սակայն արագ էլ շտկվեց վիճակը:
 
ՔՈ–Կարճ բնութագրելու դեպքում կստացվի «սիրուն քարոզարշավ»՝ հանդուրժողականության ու բարության մոտիվներով: Մանդարինի գործոնը փոքր–ինչ անհասկանալի է մնում, սակայն կրեատիվ է և ընկալվող: Միակ բացը ողջ քարոզարշավի բեռը մեկ երիտասարդի ուսերին թողնելն է:
 
ՀՅԴ–Ավանդական կուսակցությունը ավանդական քարոզարշավ է իրականացնում՝ փորձելով ազգային, ավանդական արժեքների «վերմակը» վերստին իր կողմ քաշել: Քարոզարշավը հիմնականում գրագետ է, սակայն բացակայում է նորությունը, կրեատիվությունը: Աշխատում են «պալեմիկաների» մեջ շատ չմտնել, թեպետ երբեմն չի ստացվում:
 
Իմ քայլը–Իշխանական ուժը, ինչպես և կանխատեսվում էր, ներկայանում է բացառապես մեկ դեմքով, և այդ մեկ դեմքը Նիկոլ Փաշինյանն է: Սա բնական ու հասկանալի է, քանզի ուժն ինքնին դասական իմաստով կայացած չէ և հասարակության մեջ ընկալվում է որպես Փաշինյանի կուսակցություն (դաշինք): Ուստի պատահական չէ, որ խորհրդարանական երկրի խորհրդարանական ընտրությունները Փաշինյանը մատուցում է որպես վարչապետի ուղղակի ընտրություն՝ երկրորդելով ռեյտինգային քվեարկությունը՝ «եթե ցանկանաք, շրջեք երկրորդ էջը»: Զուտ քարոզարշավի առումով գերակշռում է աղմուկը, էմոցիան, մուննաթը, բոլորին պատասխանելու ձգտումը՝ անկախ կարգավիճակից:
 
 
Լուսավոր Հայաստան–Այս կուսակցության քարոզարշավը կառուցված է բացառապես հակաքարոզչության վրա՝ նախ՝ ԲՀԿ–ի, ապա և, եթե ժամանակ է մնում՝ ձեռքի հետ ՀՀԿ–ի դեմ: Սա, երևի թե, ընդհանուր առմամբ տրամաբանության մեջ է, քանզի ԼՀԿ–ի՝ խորհրդարան անցնելու շանսերի առումով հիմնական մրցակիցներն այս երկուսն են, գուցե գումարած՝ «Մենք» դաշինքը: Թիմի առավելությունը հիմնականում գրագետ մարդիկ են, իսկ խնդիրները կապված են ռեյտինգային ընտրակարգով մրցունակ թեկնածուների խիստ սակավության հետ:
 
ՔԺՎԿ–Ինքնացուցադրման հիանալի հնարավորություն, որից մի փոքր դժվարությամբ են օգտվում, քանի որ փորձում են հանրությանը ներկայանալ բարդ քաղաքագիտական ձևակերպումներով, որոնք միշտ չեն համոզիչ: Հանրությունն իրականում առավել պրակտիկ մոտեցումների կողմնակից է: 
 
Ազգային առաջընթաց–Անկեղծ ասած՝ դժվարանում ենք որևէ բան ասել, քանզի կուսակցությունը որքան էլ նոր է, սակայն մոտեցումների մեջ որևէ նորարարություն չկա: 
 
Ոչ թե խորհրդարան անցնելու, այլ գոնե թարմություն բերելու առումով ակնկալիքներն ավելի շատ էին: Ցավոք, ստեղծման առաջին իսկ օրերից մեծ դոզայով զբաղվեցին հակաքարոզչությամբ, ինչն աշխատեց ի վնաս այս ուժի:
 
Մենք–«Ելք» դաշինքից մնացած ևս մեկ ուժ, որի գլխավոր առավելությունը խարիզմատիկ դեմք ունենալու մեջ է: Խոսքն առաջին հերթին Արամ Զ. Սարգսյանի մասին է: Կարծիք կա, որ կրեատիվ քարոզչություն են իրականացնում, սակայն կրեատիվությունն ընդամենը մեկ–երկու քայլի մեջ է, մնացյալ առումով որևէ նորություն չկա: Ավելին, առանձնապես մեծ ակտիվություն էլ չկա: 
 
ՕԵԿ–Այս դեպքում էլ ողջ քարոզարշավը մեկ անձի՝ Արթուր Բաղդասարյանի վրա է: Միակ կրեատիվ նորությունը մաֆիա խաղի վրա հիմնված տեսահոլովակն է: Դարձյալ ակտիվ չեն հրապարակային միջոցառումների առումով: Մեկ բառով ասած՝ առկա է ռեաբիլիտացիայի խնդիր:
 
Սասնա ծռեր–Ինչպես միանշանակ չի ընդունվում այս ուժը, այնպես էլ միանշանակ չէ քարոզարշավը: Ընդհանուր առմամբ, փորձում են հանդարտ ու հավասարակշռված քարոզչություն իրականացնել՝ շատ չսևեռվելով ծայրահեղական գաղափարների վրա, որոնցից, այնուամենայնիվ, խուսափել հնարավոր չէ՝ ելնելով կոնկրետ գաղափարախոսությունից:
 
ԲՀԿ–Երևի թե ամենամտածված քարոզարշավն է՝ ելնելով ներկա ընտրակարգից: Անիմաստ «բազառների» մեջ չեն մտնում, համամասնական քարոզչությունը հիմնականում կառուցված է կուսակցության ղեկավարի խարիզմայի ու հեղինակության վրա, բանավեճերին ուղարկում են տվյալ թեմային լիարժեք տիրապետող մասնագետների, իսկ տեղերում ակտիվ աշխատում են ռեյտինգայինները: Բուն PR–ի առումով նորություն չկա, շարժվում են իրենց ավանդական, փորձված աշխատաոճով:
 

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 
Over the clouds with AraratBank's Mastercard World Travel CardCustomer Appreciation Day at "Baghramyan" branch: IDBankUnibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading System