Yerevan, 15.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Դմիտրի Աթբաշյան. «Մեզ մոտ օդանավակայանը խեղդում է սեփական ավիացիան». «Փաստ»

INTERVIEW

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Օրերս քաղավիացիայի վարչության պետ Տաթև Ռևազյանը հարցազրույց էր տվել, որից պարզ էր դարձել, որ մասնագետների կողմից մինչ այս բարձրացված խնդիրների մասով դեռ հստակ ուսումնասիրություններ չեն արվել: Ի դեպ` հարցազրույցի ժամանակ հնչեցված մի քանի մտքեր սոցիալական ցանցերում քննադատության էին արժանացել: Նորանշանակ պետն ավիացիայի ոլորտում առանձնացրել է, ասենք, վատ մենեջմենթը, իսկ, օրինակ, օդի հարկի, կոռուպցիոն այլ հնարավոր ռիսկերի մեջ դեռ չի հասցրել խորանալ:

ՀՀ հանրային խորհրդի օդային տրանսպորտի քաղաքականության ենթահանձնաժողովի նախագահ, ԽՍՀՄ վաստակավոր օդաչու Դմիտրի Աթբաշյանը «Փաստ»–ի հետ զրույցում նշեց` համաձայն չէ, որ խնդիրը միայն վատ մենեջմենթի կամ մրցակցության մեջ է. «Միայն մենեջմենթի հարցը չէ` այն լայն հասկացողություն է: Մեր ընտանիքում գլխավոր մենեջերն իմ տիկինն է: Դա նշանակում է, որ ամեն ինչ պետք է լավ աշխատի՞: Ամենակարևոր խնդիրն այն է, որ մենք մինչ օրս չունենք կատարելագործված օրենսգիրք: Ժամանակին ИКАО–ն այդ օրենսգրքի նմուշը հրապարակել է: Եթե ունենայինք` այդ հարցազրույցն էլ չէր լինի, որովհետև այդ պաշտոնում կարող էր աշխատել միայն բարձրակարգ մասնագետ: Ես չեմ ուզում քննադատել այդ աղջկան, անմեղ մարդ է, բերել, նշանակել են, ինքն էլ առանց հասկանալու` ստանձնել է գործի պատասխանատվությունը: Որոշեց, որ դա մեծ պատիվ է, ուրախացավ ու սկսեց աշխատել»:

Աթբաշյանը հայտնեց, որ մի քանի ամիս առաջ «Զվարթնոց»–ի և Թբիլիսիի օդանավակայանի միջև համեմատություններ են արել:

«Ամբողջ սպասարկումը «Զվարթնոց»–ի համեմատ երկու անգամ ավելի էժան է: Այնտեղ չկա նաև օդի հարկ, ինչը Հայաստանում հնարել են մի քանի տարի առաջ: Հիմա, իբրև թե, մտցրել են տոմսի գնի մեջ, որ այդքան աչքի չընկնի: Իսկ ում գրպանն է գնում այդ հարկը` տեղյակ չեմ: Քաղավիացիայի վարչությունը դա պարզելու լծակներ ունի: Թող նստեն, հաշվեն ու հասկանան` ինչու են մեզ մոտ տոմսերը երկու անգամ ավելի թանկ: Աշխարհում նման գներ չկան: ՌԴ–ից հյուրեր ունեինք: Ասում էին` Հայաստանը շշմելու երկիր է տուրիզմի համար, դուք տուրիզմի մասին խոսում եք, բայց ոչ մի բան չեք անում: Բացի այդ` մեզ մոտ ուղևորն ինքնաթիռից դուրս է գալիս, «տռա

պով» անցնում է շենք, ինչի համար փող են գանձում: Գումար է գանձվում նաև շենքից դեպի ինքնաթիռ տեղափոխվելու համար: Թբիլիսիում այդ գումարը մեկ անգամ են վճարում` գնալ–գալու համար միասին»,–ասաց նա:

Դմիտրի Աթբաշյանն այդքան էլ լավատես չէ ավիացիայի զարգացման առումով:

««Արմավիան» մրցում էր «Աերոֆլոտ»–ի հետ: «Աերոֆլոտ»–ը 200–300 քաղաքներ էր թռչում, Երևանի գներն իր ընդհանուր աշխատանքների վրա քիչ էին ազդում: Չէին ազդում նաև «Ֆրանսիական ավիաուղիներ»–ի վրա: «Արմավիայի» վրա ազդում էին, քանի որ յուրաքանչյուր երկրորդ թռիչքը կատարում էր Երևանում: Բացի այդ` օտարերկրյա ընկերություններն օգտվում էին իրենց երկրի տված արտոնություններից: «Արմավիայի» համար Մոսկվայում թռիչք–վայրէջքն արժենում էր 1200, Մոսկվայի ինքնաթիռի համար` 600 դոլար: Դրա համար մեր ընկերությունները երբեք չեն կարողանա մրցակցել ո՛չ «Պոբեդայի», ո՛չ «Աերոֆլոտ»–ի և ո՛չ էլ որևէ այլ ընկերության հետ: Մեզ մոտ օդանավակայանը խեղդում է սեփական ավիացիան: Իսկ եթե հարցնես` ոչ մեկը տեղյակ չէ, ոչ ոք մեղավոր չէ, և ամեն ինչ շատ լավ է»,–նշեց օդաչուն:

Մեր զրուցակցի դիտարկմամբ` պետական հատվածն ունի լծակներ, որով կարող է ազդել մասնավորի` այս դեպքում «Զվարթնոց» օդանավակայանի վրա. «Մի քանի ամիս առաջ ուսումնասիրել ենք Է. էռնեկյանի հետ կնքված կոնցեսիոն պայմանագիրը: Կոնցեսիոն պայմանագիրը կնքված է Հայաստանի ու միջազգային օրենքների խախտումներով: Այդ պայմանագիրը կամ պետք է վերանայվի, կամ ընդհանրապես պետք է չեղյալ համարվի: Դեռ այն ժամանակ էինք դեմ, երբ այն ստորագրվեց»:

Դ. Աթբաշյանը շեշտեց, որ Երևանում «Զվարթնոց» օդանավակայանը մոնոպոլ դիրք ունի. «Ուզած` չուզած, պետք է թռչեն «Զվարթնոցից», որի ղեկավարությունն ինչ ուզում` անում է: Մենք մի քանի անգամ փորձել են ներքին խոհանոցն ուսումնասիրել, օրինակ` նավթի գինը, բայց` ապարդյուն: Բաղդասարովը ժամանակին բողոքում էր: Նավթն ինքն էր բերում, բայց ասում էր, որ իր բերած նավթը լցնում էին իր ինքնաթիռի մեջ ու 200 դոլար ավել հարկ վերցնում իրենից: Իսկ 200 դոլարն ուղևորների գրպանից էր գնում»:

Դմիտրի Աթբաշյանը պատրաստ է իր փորձը փոխանցել: Նշեց, որ հանդիպել է նաև վարչապետի խորհրդականների հետ, ներկայացրել նաև վերոնշյալ խնդիրները. «Սպասում եմ, որ կարող են ինչ–որ պրակտիկ արդյունքներ լինեն: Բայց այդ աղջկա նշանակումը… հասկանո՞ւմ եք` ինչպես է ընդունվում: Աստված իր հետ` թող աշխատի, բայց վարչությունում փորձառու մարդիկ պետք է լինեն, ովքեր հասկանում են այդ հարցերից: Մեր սեփական ավիացիան անկախության առաջին տարիներին ՀՀ բյուջեի 25 տոկոսն էր լցնում: Հիմա գումարները դուրս են գալիս, մնում է միայն վաճառված յուրաքանչյուր տոմսի 7–8 տոկոսը, ինչն աննորմալ երևույթ է»:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

 

 

Customer Appreciation Day at "Baghramyan" branch: IDBankUnibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia