Yerevan, 15.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


«Վարորդի ընկեր»-ը դիմել է վարչապետին՝ տույժ-տուգանքների համար համաներում կիրառելու խնդրով

INTERVIEW

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ-ն դիմել է վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին՝ առաջարկելով վարչական իրավախախտումներին վերաբերող տույժերի և տուգանքների համաներում, ավելի ստույգ՝ «կարմիր գծերի» և Ճանապարհային ոստիկանության տեսանկարահանող սարքավորումներով հայտնաբերված խախտումներին, ինչպես նաև՝ դրանց առնչվող ԴԱՀԿ որոշումներին:

ՀԿ-ի անդամները կարծում են, որ պետք է վերանայել և ընդլայնել մի շարք իրավախախտումների նվազ նշանակություն համարվելու ցանկը, այն է՝ կանգ գծի պահանջ, ոչ զուգահեռ կայանում, գիշերային ժամերին արգելված վայրերում կայանում և նմանատիպ մի շարք այլ իրավախախտումներ, որոնք երթևեկությանն առհասարակ խոչընդոտ չեն հանդիսանում:

Ի դեպ, առաջարկությունների նախնական փաթեթը արդեն իսկ պատրաստ է։

Past.am-ի հետ զրույցում «Վարորդի ընկեր» ՀԿ համահիմնադիր Սերգեյ Ղահրամանյանը նշեց, որ այս խնդրով մտահոգված է շուրջ 400 հազար վարորդ, իսկ խախտումները արձանագրվել են ապօրինություններով: Ասում է՝ երբ ներդրվում էին «կարմիր գծերը», հոլովվում էր այն արտահայտությունը, թե ավտոմեքենաների նկատմամբ պատասխանատվություն կլինի, սակայն որևէ փաստաթղթում դա արձանագրված չէ: Չեղավ նաև գույքի պահպանություն:

Երբ խախտումից խուսափելու տարբերակ չկա

Ղահրամանյանի խոսքով, մի շարք վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ տուգանքները կայացվել են օրենսգրքի սխալ կիրառմամբ, ինչպես նաև չեն բավարարվել այդ խախտումներից զերծ մնալու նվազագույն պայմանները: Ասում է՝ վարորդները ճարահատյալ են խախտում կատարել կամ կահավորանքն ու շրջակա միջավայրը՝ նշանները, գծանշումները, ասֆալտն ու փոսերը խանգարել են վարորդին խախտումներից զերծ մնալ:

«Իրենք ամեն ինչ արել են, որպեսզի վարորդը խախտում անի: Սրանից ելնելով՝ ասում ենք, որ պետք է կիրառվի համաներում, քանի որ խախտումների մեծ մասը ելնում է անբարենպաստ ֆիզիկական միջավայրից և իրավիճակից՝ ծառերը փակում են լուսացույցերը, նշանները, արևի լույսը լուսացույցի գույներին է խանգարում, իսկ գծանշումները թարմացված չեն: Ունենք գծանշումներ, որ մի քանի տարվա են: Նշանների մեծագույն սով կա ամբողջ Հայաստանում»,- նշեց նա:

Ի՞նչ անել «կարմիր գծերի» հետ

Պատասխանելով մեր այն հարցին, թե իրենց առաջարկից չի՞ հետևում նաև այն, որ «կարմիր գծերն» առհասարակ չպետք է լինեն, Ղահրամանյանը պատասխանեց, որ պետք է որոշակի փոփոխություններ կատարել: Պետք է լինի պատասխանատվություն: Օրինակ՝ եթե ինչ-որ մեկի մեքենային կայանած ժամանակ մեկ այլ մեքենա խփում է ու գնում, ավտոկայանատեղին սպասարկող ընկերությունը պետք է վճարի տույժը: Իսկ հետաքննությունից հետո վնասը պատճառողից իր գումարները հետ վերցնի:

Ղահրամանյանը համոզված է՝ մեքենան կայանող վարորդը պետք է վստահ լինի, որ իր մեքենան պարզապես փողոցում կայանված չի: Սպասարկողը ինչ-որ պարտավորվածություններ պետք է ունենա այդ մեքենայի նկատմամբ: Իսկ առայժմ պարզապես կարմիր գիծ գծելն ու ոչինչ չանելը պարտավորություն չէ:

Չհամաներվողները քիչ են

Մեր այն դիտարկմանն էլ, թե համաներում լինելու դեպքում ինչպես է կատարվելու տարբերակումը, ինչպես են հասկանալու՝ ում կարելի է ներել, ում՝ ոչ, պատասխանեց, որ համաներում չպահանջող դեպքերը շատ փոքր տոկոս են կազմում: Նշեց, որ խախտումներից միայն արագության գերազանցումն է, որի համար անբարենպաստ պայմաններ չկան: Բայց արագաչափերը հիմնականում կանխարգելող դեր են փորձում կատարել: Ավելին՝ փորձը ցույց տվեց, որ այս միտքն արդեն հօդս է ցնդել, քանի որ և՛ վթարները չքչացան, և՛ մահացությունները: Սկզբում գուցե կանխարգելում էին, բայց ներկայում՝ ոչ:

«Ճանապարհային երթևեկության անվտանգությունից ելնելով՝ իրենք որևէ դրական գործ չեն կատարում: Եթե որևէ բան չի կանխարգելում, ուրեմն իր նշանակությունն ադրեն կորցրել է: Իսկ քանի որ կորցրել է, պետք է համաներվի: Հետագայի համար պետք է ստեղծվեն ամուր հիմքեր, ապահովվեն բարենպաստ պայմաններ՝ ասֆալտ, լույսեր, գիշերային լուսավորություն, գծանշումներ, լուսացույցեր: Այդ ամենը թող ապահովեն, հետո նոր տուգանեն»,-նշեց զրուցակիցս: Ղահրամանյանը անդրադարձավ ոլորտի գլխավոր բացերից մեկին ևս՝ վարորդական վկայականների վաճառքին՝ հույս հայտնելով, որ Ոստիկանությունում կատարվող փոփոխությունների արդյունքում վարորդական վկայականներ այլևս չեն վաճառվի:

Ինչու «կարմիր գծերը» Հայաստանում չաշխատեցին

Ղահրամանյանը ընդգծեց, որ «կարմիր գծերը» բերում էին նրա համար, որ մթնոլորտը քիչ աղտոտվեր, հիմնականում կենտրոնի օդը մաքուր պահվեր: Բայց Հայաստանում, բացի գումար ստանալուց, այն որևէ այլ նպատակ չէր հետապնդում:

«Փողոցում ինչպես կար՝ կայանում են, պարզապես գումար են ուզում: Այն ժամանակ վճարում էին ավտոկայանատեղու աշխատակցին, «կարմիր գծերի» ներդրումից հետո սկզբում գնում էր մասնավոր, հիմա՝ համայնքային բյուջե: Որպես այլընտրանք՝ զարգացած շատ երկրներում կայանման համար կա որոշակի գումար՝ կախված տարածքից: Կենտրոնում ավելի թանկ է, ծայրամասերում՝ էժան, կամ շաբաթ-կիրակի ու երեկոյան 10-ից հետո անվճար»,- հավելեց նա:

ՔՐԻՍՏԻՆԱ ՏԵՐ-ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆ

Customer Appreciation Day at "Baghramyan" branch: IDBankUnibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance GlobalDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramHow to Protect Your Bank Card Data Ucom Subscribers can Benefit from 5G Network in More than 40 Countries Ameriabank's MyInvest Platform Gains Direct Access to AMXTrader Trading SystemWith Support of Ucom New EdPad Educational Tablet Piloted in Armenia