Յուրաքանչյուր դեսպանություն պետք է իմանա տնտեսական բաղադրիչի իր խնդիրը. Գարեգին Մելքոնյան
SOCIETY
Ըստ Մելքոնյանի, ինչ-որ առումով այս հաստատումը նաև պիլոտային ծրագիր է համարվում և հիմնավորող փաստաթղթերում հստակ նշվում է, որ սա հետագայում ենթակա է զարգացման՝ ոչ միայն համակարգի հետագա գործունեության չափանիշերի գնահատման առումով, այլ նաև երկրների վերանայման առումով:
«Աշխատանքային խմբի շրջանակում այս գործընթացն իրականացվում է ՀՀ նախագահի արտաքին տնտեսական բաղադրիչի ուժեղացման հանձնարարականով: Մենք մանրամասն քննարկել ենք հատկապես թիրախային երկրների ցանկ ֆիքսելու հնարավոր ճանապարհները: Ֆորմուլա է ձևավորվել միայն առավել թիրախայինների ցանկի առումով, և հաշվի են առնվում տվյալ երկրում դեսպանության կարողությունները, այդ երկրների հետ առևտրատնտեսական հարաբերությունները, համայնքի առկայությունը և այլ բաղադրիչներ»,- ասաց նա և նշեց, որ երկրների ընտրությունը պայմանավորված է ԵԱՏՄ-ով և այս ցանկը համալրվելու է:
Ինչ վերաբերում է դեսպանների աշխատանքին, ապա Մելքոնյանը նշեց, որ հինգ տասնյակից ավելի դիվանագիտական ներկայացուցչություններ կան աշխարհի ամենատարբեր երկրներում: «Ցավոք, ոչ բոլոր դեսպանություններում է, որտեղ դիվանագետների հաստիքակազմը տնտեսական առևտրային հարցերով զբաղվելու հնարավորություն է տալիս: Տեղում տնտեսական գործունեությամբ զբաղվելու համար պետք է դիվանագետն ունենա փորձառություն, տնտեսության մասին տեղեկատվություն, տեղյակ լինի երկրի տնտեսական առաջնահերթությունների մասին: Տարիներ առաջ հատուկ կարևոր նշանակություն ունեցող երկրներում ստեղծվեցին առևտրական ներկայացուցչություններ»,- ասաց նա և նշեց, որ տնտեսական բաղադրիչը կուժեղացվի. յուրաքանչյուր դեսպանություն պետք է իմանա իր խնդիրը, հաշվետվողականության համար ձևակերպի մոտեցումներ, թե ինչ չափանիշներով պետք է դեսպանության աշխատանքը տարեկան կտրվածքով գնահատվի:
Տնտեսական չափանիշների հիման վրա ընտրված թիրախային երկրների մեկնարկային ցանկում ընդգրկվել են՝ Ռուսաստանը, ԱՄՆ-ը, Չինաստանը, Իրանը, Վրաստանը, ԱՄԷ-ն, Ֆրանսիան, Գերմանիան, Իտալիան, Կանադան, Լիբանանը, Բենիլյուքսի երկրները՝ Բելգիա, Նիդեռլանդներ, Լյուքսեմբուրգ:



