Yerevan, 13.September.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Հարաբերություններում դժգոհությունն արտահայտելու ճիշտ ձևերը

LIFE

1. Դժգոհությունը միանգամից արտահայտեք

Եթե դիպչես տաք վառարանին, արձագանքը միանգամից կլինի՝ դու կայրվես։ Հաճախ մենք սպասում են ավելի հարմար պահի. կա՛մ ամաչում ենք ասել մեր դժգոհության մասին, կա՛մ վախենում ենք վիրավորել մեր զուգընկերոջը։ Ու երբեմն, երբ վերջապես համարձակություն եք հավաքում ու ասում, նա մեզ անկեղծորեն չի հասկանում. չէ՞ որ վաղուց արդեն մոռացել է այդ ամենի մասին։ Այնպես որ՝ նախընտրելի է խնդիրը միանգամից պարզաբանել։

2. Սովորեք ճիշտ ձեւակերպել ձեր դժգոհությունը

Հոգեբանները խորհուրդ են տալիս. չարժե սկսել դիտողությունը՝ «Դու իրավացի չես» կամ դրա նման այլ բառերից։ Դա սովորաբար ընկալվում է որպես ագրեսիա ու ակամա ընդվզում է առաջացնում։ Խելացի մարդիկ խորհուրդ են տալիս ընտրել այլ կառուցվածք. օրինակ՝ «Իմ կարծիքով, դա պետք է այլ կերպ անել»։ Մեղմ ձեւով ասված խորհուրդը շատ ավելի լավ է ընկալվում, քան ուղիղ քննադատությունը։

3. Քննադատիր արարքըայլ ոչ մարդուն

Դիպչելով նույն տաք վառարանին՝ դու կայրես ձեռքդ, բայց ոչ ամբողջ մարմինդ եւ, իհարկե, չես զարմանա, որ վառարանը չի «պատժել», օրինակ, ոտքերդ։ Իսկ ահա մեր դժգոհությունմ արտահայտելիս չափի այդ զգացողությունը չենք պահպանում։ Մենք բորբոքվում ենք, հիշում բոլոր նախկին վիրավորանքները եւ մեղադրում դիմացինին բոլոր մեղքերի համար, որոնք, գուցե, իսկապես գոյություն ունեն, բայց տվյալ դեպքի հետ ոչ մի առնչություն չունեն։ Դա շատ մեծ սխալ է. դատապարտելով որոշակի արարքը՝ կարելի է ակնկալել, որ մարդը կհասկանա քեզ ու կձգտի այլեւս այդպես չվարվել։ Իսկ եթե դու նրան վիրավորում ես որպես անձի, ապա ստորացնում ես նրան, եւ վիրավորանքից ու բարկությունից բացի՝ ուրիշ ոչինչ նա չի մտապահի։

4. Ճիշտ հասցեագրեք ձեր դժգոհությունը

Տաք վառարանը «պատժում է» այրվածքով միայն նրանց, ովքեր դիպել են իրեն։ Իսկ մենք հաճախ մեր զայրույթը «թափում ենք» նրա վրա, ով այդ պահին հարմար թիրախ է թվում։ Հասկանալի է, որ եթե քեզ վրա անարդարացիորեն զայրացել է ղեկավարդ կամ վիրավորել է մտերիմ ընկերուհիդ, քո տրամադրությունը դժվար թե բարձր լինի։ Բայց դա ամենեւին պատճառ չէ տանը մտերիմների վրա ամբողջ զայրույթդ «թափելու» համար։ Այսինքն՝ կարեւոր է հասկանալ, թե ում ու ինչի համար ես դժգոհություն ներկայացնում։

5. Ասացեք, թե ինչ եք ակնկալում

Դու, իհարկե, գիտես, թե ինչ է պետք անել, երբ այրվածք ես ստանում։ Օրինակ՝ սառը բան դնել այրված մասին կամ որեւէ քսուք օգտագործել։ Լավ կլիներ, եթե բարոյական տրավմաների համար էլ նման ամոքիչ միջոց ունենայինք։ Հրապուրվելով հանդիմանություններով՝ մենք մոռանում ենք այն մասին, որ պետք է ոչ միայն բացատրել, թե ինչն է մեր զուգընկերը սխալ արել, այլեւ ասել, թե հատկապես ինչ եք ակնկալում նրանից։

5,092,062 AMD to the Bridge of Hope NGO. The beneficiary for September is the Moonq TechnoschoolPay your bill with Idram&IDBank, receive idcoinsUBPay and URemit Announce PartnershipPresentation of Mark Aren’s “The New Adventures of Sherlock Holmes” Book20 million drams for Artsakh students, 10 million drams for a kindergarten for Artsakh children: IDBankUcom supports ArmDrone Community in teaching technologies of the futureThe Power of One Dram Turns FiveAraratBank and “4090 Charity” Foundation: 2309 Meters Above the Earthidcoins and profitable mortgage loans. IDBank at TOON EXPO YEREVAN 2025Unibank Supported the Asia Bank to Bank Forum in SingaporeInstant idcoins ahead of the Armenia-Portugal football match: Idram&IDBankUcom Supports Environmental Conservation with Modern Technologies 1% idcoin within the framework of TOON EXPO: Idram&IDBankAraratBank Joins ArcaPay with 0% Money Transfer Commission imID Launches “MobileID eSIM” Solution in ArmeniaA New Funding Opportunity - Unsecured Agri Loan from AraratBankAmeriabank presents the First Digital Business Cards in Armenia Ameriabank Leads Mortgage Market with More Than 22% Share 5 042 314 AMD to the Zark eco-camp. The August beneficiary of the Power of One Dram initiative is the Bridge of Hope NGOSchool purchases are more profitable with Idram&IDBankUcom and SunChild NGO Install Solar Plant at Yeghegnadzor Cultural Center Idram Junior: The best companion for your childInecobank and The Bank of New York Mellon mark the launch of a partnership to expand international transfer capabilitiesOver the clouds with AraratBank's Mastercard World Travel CardCustomer Appreciation Day at "Baghramyan" branch: IDBankUnibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National Festival