Yerevan, 27.November.2025,
00
:
00
BREAKING


«Էյ–Ի–Ջի սերվիսում» անտեղյակության մթնոլորտ է. «Փաստ»

SOCIETY

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Բնակիչների ստվար մասը մինչ օրս այդպես էլ չի հասկանում, թե իրականում ինչի համար է տարին երկու անգամ գազի սպասարկման գումար վճարում: Բոլորն ընդամենը գիտեն, որ գոյություն ունի «Էյ–Ի –Ջի սերվիս» անունով մի ընկերություն, որը ներտնային գազասպառման համակարգի տեխնիկական սպասարկման ծառայություն է իրականացնում: Այսինքն՝ այդ ընկերության աշխատակիցները տարին երկու անգամ իրենց պարտքն են համարում այցելել բնակարաններ, ստուգել փականները, ինչ–որ թղթեր լրացնել և այդքան բան: Մենակ այցելության ժամանակ ընկերության աշխատակիցներն իրազեկում են, որ երբ օրինակ՝ գազօջախի կամ բնակարանի ջեռուցման համակարգի հետ կապված որևէ խնդիր լինի անմիջապես հարկավոր է իրենց ահազանգել, բայց պարզվում է, որ որևէ անսարքություն վերացնելու համար բնակիչը պետք է հավելյալ գումար վճարի նույն այդ ընկերության ներկայացուցչի ծառայությունների համար:

«Փաստի» խմբագրություն ահազանգած քաղաքացու տան գազի ջեռուցման համակարգի տեխնիկական թերությունը վերացնելու համար, ընկերության կողմից ներկայացած անձը քաղաքացուն հեռախոսով ասել է, որ պետք է լրացուցիչ 5000 դրամ գումար վճարի: Բաժանորդը ընկերության անունից ներկայացած անձից փորձել է պարզել, թե ինչու պետք է լրացուցիչ գումար վճարի, երբ առանց ծառայությանը «նեղություն» տալու տարիներով սպասարկման վարձ է վճարել և հրաժարվել է ընկերության ծառայությունից:

«Էյ–ի–Ջի սերվիս» ընկերության բաժանորդների սպասարկման ծառայության վարչության պետ Վահագն Բաղդասարյանը «Փաստի» հետ զրույցում ասաց, որ ընկերության կողմից մատուցվող ծառայություններն անվճար են, քանի որ բնակիչը տարին երկու անգամ սպասարկման վարձ է վճարում:

«Ընկերությունը տարին երկու անգամ պլանային սպասարկում է իրականացնում, սակայն միայն դրանով չի սահմանափակվում մեր կողմից մատուցվող ծառայությունը: Մեր մասնագետները բացի պլանային սպասարկում իրականացնելուց, բաժանորդների կողմից ահազանգելու դեպքում, սպասարկում են նաև արտապլանային կանչերը: Դա համարվում է լրացուցիչ սպասարկում, որը կրկին իրականացվում է անվճար: Եթե գազով աշխատող որևէ սարք խնդիր է ունենում և անհրաժեշտ է լինում այս կամ այն սարքի որևէ պահեստամաս փոխել, այդ ժամանակ մեր ընկերության ներկայացուցիչը բաժանորդին ասում է, թե ինչ մաս է հարկավոր փոխել, որտեղից այն կարող են ձեռք բերել: Այսինքն, պահանջվող պահեստամասը ձեռք բերելու համար է միայն բաժանորդը գումար վճարում, իսկ դրա տեղադրումը կրկին անվճար է իրականացվում: Ի դեպ, բնակիչը կարող է ինչպես ինքնուրույն ձեռք բերել պահանջվող պահեստամասը, այնպես էլ մեր աշխատակցի միջոցով այն ձեռք բերի, սակայն աշխատակիցը պարտավոր է գնման կտրոնը ներկայացնել բաժանորդին: Փոխելու ենթակա պահեստամասը տեղադրելը նույնպես անվճար է կատարվում, մեր աշխատակցի կողմից»,– ասաց Վ. Բաղդասարյանը:

Հավելենք, որ պաշտոնական այս պատասխանն իրականում որևէ աղերս չունի իրականության հետ: Եվ գազով աշխատող ջեռուցման համակարգերի թերությունները վերացնելու համար ընկերության մասնագետների կողմից լրացուցիչ գումար պահանջելու այս դեպքն էլ միակը չէ: Եթե ընկերությունում այդ մասին չգիտեն, ապա դա խոսում է երկու բանի մասին. կա՛մ լավ էլ գիտեն, թե ինչն–ինչոց է, բայց աչք են փակում դրա վրա, կա՛մ էլ այնքան կտրված են իրականությունից, որ չեն էլ իմանում, թե իրենց կառույցում ով ինչով է զբաղված:

Երկու դեպքում էլ ընկերության տնօրինությունը մտածելու առիթ ունի, քանի որ իրենց աշխատակիցների կողմից տարին երկու անգամ ձևական այցելությունը դեռ չի նշանակում, որ ընկերությունը ինչ–որ ծառայություն է մատուցում: Բնակիչների կողմից վճարվող «սպասարկման վարձ» ասվածի մի ստվար մասն էլ, ամենայն հավանականությամբ, ծախսվում է ուռճացված ապարատ պահելու, ղեկավար անձնակազմին սպասարկող մեքենաների բենզինի և այլ ներկայացուցչական ծախսերի վրա, իսկ տներում տեղադրված գազի սարքավորումների հետ կապված խնդիրները լուծելը, պարզվում է նրանց համար այնքան էլ կարևոր չէ:

Շարունակությունը` «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում:

Prioritizing Information Security: IDBank and Idram Support APOCALYPSE CTF 2025IDBank's Representative, Innesa Amirbekyan Appointed Co-Chair of the ICC Banking Commission Task Force on GuaranteesUcom General Director Ralph Yirikian Awards Certificates to Participants of Cybersecurity Training Course Acba and Proparco mark one year of partnership, strengthening rural financing and Armenias’s economic resilienceAraratBank and Arca's joint campaign has endedIDBank: A Pioneer of Digital Banking and Innovation in ArmeniaGRAWE Group and C-Quadrat Investment Group have announced plans to acquire 100% of LIGA Insurance Company in Armenia Ucom Supports the Annual “Capture the Flag 2025” Cybersecurity Competition Financially Literate with Idram and IDBank: Next Stop – Nairi CampIdram received a permit to establish and operate the Armenian payment and settlement QR system IdramNetUcom Completes the Deployment of its 5G Network Across All Cities of Armenia Firebird, Inc. Secures U.S. Export License and Announces Dell Technologies as a Technology Partner, Establishing Major Milestones in Armenia’s AI and Digital FutureIDBank Receives Permission to Open a Representative Office in the United StatesRoboTon 2025 Competition Held with Idram’s Sponsorship“Armenian potential in Spain: Arman Mayilyan as a guest on the ‘Armenian Diaspora Communities’ program.” Final Results of the 20th Annual International Microelectronics Olympiad AnnouncedUnibank's VISA DIGITAL cards are now free Arca National Payment System, Bank of Georgia and Ameriabank Signed a Memorandum of UnderstandingIdram has been awarded the prestigious “Beyond Payments Awards” by Ant InternationalSTEM Acceleration Award 2025 Held with Idram’s SupportSolar Power is Generated in Kechut Community Through the Efforts of Ucom and SunChild Idram Announces Partnership with WeChat PayAraratBank: Transfer Your Mortgage Loan and Repay It on Attractive Terms: JOIN US“The Power of One Dram” as the Main Supporter of the National Hackathon AI4Biodiversity: AI Solutions for NatureSpeed-Mentoring Event Accelerates Green Innovations within the Ucom Fellowship Program Ucom Supports the Development of High-Tech Education in Armenia Dalan Technopark announces its first bond issuance. Placement Partner is Cube InvestIdram Junior Participants Receive Prizes: The First Junius Financial Literacy Competition ConcludesLusine Yeghiazaryan joins the Board of Trustees of the Music for the Future Foundation5,312,038 AMD for “Symphonic Forest”: the November beneficiary is AI4Biodiversity: AI Solutions for Nature, a national hackathonUcom’s Green Initiative Reaches Urtsadzor AraratBank Honoured with STP Award by Commerzbank AG Compelling Business Loan Offer from AraratBank: JOIN US AraratBank – Title Sponsor of Urartu Football Club The interview of Mher Abrahamyan, Chairman of the Board of IDBank, to Khaleej TimesAmeriabank’s Corporate Loan Portfolio Surpasses AMD 1 Trillion Arman Vardanyan, the leader of the «Unity» movement, participated in an event dedicated to Armenia’s Independence Day, held at the Cathedral of Monaco (video, photos) AraratBank and Théâtron Festival Bring Smiles to Little OnesOpportunities and Prospects for Cooperation Between Business and the Banking System in Syunik Region – IDBankThe Largest 5G Coverage in Armenia: Ucom’s Network Now Reaches More Than 94% of the Population "You Choose the Destination": New Promotion for AraratBank Mastercard World Travel CardholdersYoung Musician from the “Born in Artsakh” Program, Arsen Safaryan, Performed at the Anniversary Concert of the “Artis Futura” Foundation with the Moscow “Russian Philharmonia” Symphony OrchestraNew Campaign Ahead of Savings Day: IDBank Think beyond today. Why save?Ucom General Director Ralph Yirikian Presented His Vision for Telecommunications in the Era of AI The Armenian UBPay system partners with iSend remittance global service Connected, Convenient, Converse: Andranik Grigoryan Presents Converse Bank’s Digital Transformation Journey at the BACEE Conference IDBank - Silver Sponsor of BACEE’s 50th Jubilee International Banking Conference With the support of IDBank and Idram, the “Symphonic Forest” project was launched Ucom Supports the Development of a Safe and Trusted Digital Environment in Armenia