Yerevan, 22.August.2025,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


‹‹Բա չիմացար...››. ինչպես մեկընդմիշտ վերջ տալ բամբասանքներին

PHOTO

‹‹Չես պատկերացնում, նրա ամուսինը...››, ‹‹...բայց իրականում ոչ էլ մասնագետ է...››, ‹‹վայ, բայց էս ինչ անճաշակ ա...››, ‹‹բա գիտե՞ս ինչ եմ իմացել ... մասին...›› . յուրաքանչյուրս գոնե մեկ անգամ լսել ենք նման արտահայտություններ: Լսե՞լ, շատերս հենց ինքներս ենք նման խոսակցությունների սկսում: Մարդիկ պարզապես խելագարվում են բամբասեու համար: Հետազոտությունների արդյունքում պարզվել է, որ մեր զրույցների 80%-ը բաղկացած է այլոց և նրանց սովորությունները քննարկելուց:

Ինչու՞ ենք մենք այդքան սիրում բամբասել

Ըստ հոգեբանների՝ գլխավոր պատճառը մարդու՝ հասարակության հետ կապեր հաստատելու գործընթացն արագացնելու ցանկությունն է:

  • Զրուցակիցներին ընդհանուր հակակրանքները ավելի ամուր են մերձեցնում, քան ընդհանուր համակրանքները:

  • Մարդիկ որոշակի ոգևորություն են զգում այլոց մասին գաղտնի ինֆորմացիա փոխանցելիս:
  • Կան մարդիկ, ովքեր բավականություն են ստանում ուրիշների անհաջողությունների մասին լսելիս և խոսելիս: Նրանք մտովի զուգահեռներ են տանում իրենց՝ ‹‹ամենախելացիների›› և նմանատիպ մի ‹‹անհաջողակի›› միջև՝ բարձրացնելով սեփական ինքնագնահատականը:

Ինչպե՞ս դրան վերջ տալ

Թվում է, թե ասեկոսներն ամենուր են, և դրանցից անհնար է խույս տալ: Սակայն հոգեբաններն առաջարկում են մի շատ պարզ արտահայտություն, որը կկանգնեցնի բամբասանքներ տարածողին: Երբ ինչ-որ մեկը փորձում է ձեզ ներքաշել նմանատիպ մի տհաճ խոսակցության մեջ պարզապես ասեք հետևյալը՝

‹‹Ինչու՞ ես ինձ դա ասում››

Պարզ արտահայտություն է, այնպես չէ՞: Այնուամենայնիվ այն չափազանց էֆեկտիվ է:

  • Առաջին հերթին, նմանտիպ հարցադրումը չեզոքացնում է զրուցակցի ցանկացած շահախնդրական նկատառումները:

  • Բացի այդ, այս արտահայտությամբ դուք ձեր զրուցակցին հասկացնում եք, որ հետաքրքրված չեք նմանատիպ թեմաներով, իսկ նա էլ իր հերթին ձեր՝ որպես զրուցակցի հանդեպ կորցնում է իր հետաքրքրությունը:

Ասեկոսներն անվնաս չեն: Դրանք կարող են բացասաբար անդրադառնալ մարդու թե՛ հոգեվիճակի և թե՛ համբավի վրա: Կարևոր է գիտակցել, որ բամբասելիս դուք ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն վնաս եք հասցնում մարդուն: Այսպիսով, հաջորդ անգամ, երբ ձեզ ձորձեն ներքաշել նմանատիպ խոսակցության մեջ, պարզապես ասեք ‹‹ինչու՞ ես ինձ դա ասում›› արտահայտությունը և վերջ տվեք բացասական ինֆորմացիայի հոսքին:

School purchases are more profitable with Idram&IDBankUcom and SunChild NGO Install Solar Plant at Yeghegnadzor Cultural Center Idram Junior: The best companion for your childInecobank and The Bank of New York Mellon mark the launch of a partnership to expand international transfer capabilitiesOver the clouds with AraratBank's Mastercard World Travel CardCustomer Appreciation Day at "Baghramyan" branch: IDBankUnibank Issued Preferred Shares with a Fixed Annual Dividend of 12% Team Telecom Armenia to Become First in Region to Replace 2G with Advanced Networks, Launching Program to Provide New Phones to Subscribers Ucom’s Fixed Network Now Available in Yerevan's Silikyan District UC Berkeley, Stanford, Visa Innovation Center and Much More: a Unique Opportunity for 10 Students from ArmeniaBack to School 2025: HONOR 400 Lite 5G Smartphone Now More Accessible Thanks to Ucom’s Special Offer International Youth Day: AraratBank Ensures Participation of 260 Young People in Tent CampIDBank Replenishes Its Share Capital Unibank Becomes the Gold Sponsor of FC AlashkertUcom Integrates SatisfAI Platform for Continuous Customer Satisfaction Analysis The Power of One Dram Team Visits the Hayordi CampAmeriabank Joins UATE, Marking a Groundbreaking Partnership between the Financial and Technological SectorsWhen September Comes: Idram&IDBankNew Ucom Sales and Service Center Opened at Mashtots Avenue 7/4 Reputation Management in Armenia: Shushan HarutyunyanIDBank's new premium business card – Mastercard Business PreferredUcom and SunChild NGO Launch Innovative "Smart Birdwatching" Educational ProjectRalph Yirikian Delivers a Lecture at Slavonic University's Engineering Summer School Beating the heat, earning idcoins: Idram & IDBankUnibank - the Main Sponsor of the Velosolutions UCI Pump Track World Championship Qualifier in Armenia What to do If you’ve already become a victim of fraud Idram and IDBank participated in Sevan Startup SummitArmenian National Festival Takes Place under AraratBank's SponsorshipArmDrone Community will launch a One-Month Free Educational Program with Ucom’s SupportAmeriabank Receives Euromoney Award for Excellence 2025 as the Best Bank in ArmeniaAraratBank's “The Will to Get Back on Your Feet Again” Film Series to Be Featured at Armenian National FestivalOnline Payments via ApplePay Now Available for vPOS Clients of Ameriabank Ucom Subscribers Increasingly Use Internet While Roaming Horizon Camp: With AraratBank's Support - Towards Leadership and Financial LiteracyIdram at Tech Week 2025Idram and Alipay+ Facilitate Cross-Border QR Payments in Armenia, Connecting Local Merchants with Global Digital Wallet Users"Business Process Optimization with AI" – a Course for the Senior Management of AraratBankA Protected Ecosystem thanks to Advanced Technology: Ucom and FPWC Join Forces DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramMoody's upgrades Converse Bank's ratingsAraratBank participated in the WEPs regional experience-sharing workshopIDBank issues the 3rd, 4th and 5th tranches of bonds of 2025AraratBank: Special Rate for SWIFT Transfers up to EUR 20,000 IDBank Opens a New Branch at Homplex MallUcom Launches 5G Network in Abovyan and EjmiatsinCustomer Appreciation Day at IDBankAraratBank Joins BAFT AssociationOver AMD 12 Billion Provided by AraratBank in 2024 to Support the MSME SectorUcom’s General Director Joined the International CirculUP! Forum to Foster Circular Innovation in ArmeniaIDBank Representative Joins the Editorial Board of Trade Finance Global