Գայթակղիչ և օրիգինալ. ռեստորանային հնարքներ, որոնք կրկնապատկում են հաճախորդների քանակն ու եկամուտը
ԼԱՅՖՍպասարկման ոլորտում կիրառվող շատ հնարքներ մտածված են հաճախորդների հոգեբանության վրա ազդելու համար: Ձեզ ենք ներկայացնում ռեստորանային «խորամանկությունների» մի քանի ուշագրավ օրինակ, որոնքնպատակաուղղված են հաճախորդների քանակի ու եկամտի մեծացմանը:

1. Որոշ եվրոպական ռեստորաններում պատվերի գումարը կարող են վճարել Ձեր փոխարեն
Պատկերացրե՛ք իրավիճակ, երբ Եվրոպայում մտնում եք այդ առանձնահատուկ ռեստորաններից մեկը, զբաղեցնում Ձեր տեղը, և մենյուի հետ ավազե ժամացույց են Ձեզ տալիս: Առնվազն 10 րոպե... եթե չկողմնորոշվեցիք պատվերի ընտրության հարցում, ապա պատրաստ եղե՛ք․ սնվելու եք անվճար, իսկ ուտեստի գումարը վճարելու են ռեստորանի աշխատակիցները: Ի դեպ, այս հնարքը կիրառվում է նաև պատվերի սպասման ընթացքում: Գայթակղե՞ց, շտապ մեկնե՛ք Եվրոպա:

2. Կատարյալ մաքրություն՝ անգլիական ձևով
«Մեզ մոտ երբեք ապուրի մեջ մազ չեք գտնի». սա Լոնդոնի ռեստորաններից մեկի կարգախոսն է, որի տերը, խոհարարներն ու մատուցողները ճաղատ են: Բարի՜ գալուստ:

3. Զուգարանային ռեստորան՝ չինական Թայվանում
Իսկ դո՞ւք լսել եք չինացիների հերթական խենթության մասին: Եթե ոչ՝ պատրաստվե՛ք, աթոռից չնկնեք: Ուրեմն, Թայվանի մայրաքաղաք Թայպեյում մեծ հռչակ է վայելում Modern Toilet Taipei ռեստորանը, որտեղ սեղան-աթոռները և սպասքը նախագծված են զուգարանակոնքի տեսքով:
«Մենք ոչ միայն սնունդ ենք վառում, այլ նաև՝ տրամադրություն: Մենյուն ոչնչով չի տարբերվում սովորական ռեստորաններից, սակայն մեզ մոտ ուրախ է», - ասում է ռեստորանի սեփականատեր Էրիկ Վանգը:

Շարունակությունը՝ այստեղ:



