«Կարգին հաղորդում»-ն ավելի հաջողված էր, քան Հայկոյի և Մկոյի ֆիլմերը (տեսանյութ)
ՎԻԴԵՈAsekose.am-ը գրում է.
Արդեն մի քանի օր է, ինչ մեծ էկրաններին ցուցադրվում է «Փախիր կամ ամուսնացիր» ֆիլմը, որի գլխավոր դերակատարը և պրոդյուսերը Մկրտիչ Արզումանյանն է: Asekose.am-ը կապ հաստատեց կինոքննադատ Դիանա Մարտիրոսյանի հետ՝ պարզելու նրա տեսակետը ֆիլմի, դերասանների խաղի և ֆիլմում առկա հումորի վերաբերյալ:
Մկրտիչ Արզումանյանը՝ «կինոյի տղա»
Նախ պետք է հասկանալ, թե ինչ ժանրում է ֆիլմը և ըստ դրա՝ պետք է հասկանալ դերասանն ինչ ժանրում է հանդես գալիս, արդյոք դա արդարացված է, թե՝ ոչ այսինքն՝ նույն դերասանը մեկ ֆիլմում կարող է փայլել, իսկ մյուսում՝ ոչ: Հիմա մենք բոլորս շատ լավ գիտենք և երկար տարիներ էլ տեսել ենք, որ Մկրտիչ Արզումանյանն ունի կատակերգուի լայն դիապազոն, այսինքն՝ նա կոմեդիայի ժանրում կարող է տարբեր ենթաամպլուաների մեջ լինել: «Փախիր կամ ամուսնացիր» ֆիլմը, իմ կարծիքով, ավելի շատ մելոդրամատիկ կոմեդիա է, քան՝ իրավիճակային կատակերգություն, որին մենք ականատես ենք եղել իր և Հայկ Մարությանի մասնակցությամբ «Ալաբալանիցա» ֆիլմում: «Փախիր կամ ամուսնացիր»-ում Մկրտիչը պետք է սիրահարեցնի իրեն, այսինքն լինի «կինոյի տղա»: Այս առումով, այդ սրտակերի ամպլուան իրեն այդքան էլ չի սազում: Այս ֆիլմում ես չեմ տեսնում «քիմիա», որը որ պետք է լինի երկու գլխավոր դերակատարների միջև: Ինչ վերաբերում է ֆիլմի հումորային մասին, նշեմ, որ Մկրտիչ Արզումանյանը ծիծաղեցնում է մարդկանց, որովհետև նա դա անում է արդեն շատ երկար տարիներ և, հետևաբար, դրան նա արդեն վարժված է:
«Չ»դերասանուհի Իվետա Մուկուչյան, ով ֆիմում հանդես է գալիս որպես դերասանուհի
Իմ կարծիքով, «Փախիր կամ ամուսնացիր»-ում Իվետան այդքան էլ հեռու չէ ինքն իրենից: Նրա միմիկաները, դիմախաղը և ժեստերը շատ մոտ են իր անձնականին: Նա Գերմանիայից է, որտեղից է նաև ֆիլմում իր մարմնավորած հերոսուհին, ֆիլմի զվարճալի տեսարաններից մի քանիսում նա հայհոյում է գերմաներեն, ինչը, ապրելով Գերմանիայում, նա կարող է անել նաև իրական կյանքում: Ստացվում է, որ ինչ-որ անձնական տարրեր Իվետան իր հետ վերցրել է կինո: Այս ֆիլմում Իվետան շատ մոտ է իր իրական կերպարին, քան մեր մյուս դերասանուհիները, ովքեր ֆիլմերում դառնում են զուտ «պուպուշ աղջիկ»: Այստեղ Իվետան այդպիսին չէ, ինչն ավելի բնական է դարձնում իր մարմնավորած հերոսուհուն:
Շարունակությունը՝ սկզբնաղբյուրում



