Մադոննա Հարությունյանի ֆոտոշարքը՝ Փարիզում
ԼԱՅՖՍեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին
Փարիզյան բնակարան՝ կռած երկաթե պատշգամբով, սպիտակ վարագույրներով և նորաձևության ալբոմներով, բաց տուփերով, չիպսերով և հատակին ցրված աքսեսուարներով: Այստեղ բարձր և ցածր գրանցամատյանները միտումնավոր խառնված են՝ ֆրանսիական խորհրդանշական շիկությունը և տնային անկարգությունը՝ որպես տեխնիկա: Արդյունքը՝ «գլամուր առանց սնոբի», 2000-ականների Vogue Paris-ի գեղագիտությունը, բայց անձնական հայկական կոդով:
Շեշտը դրված է ճչացող կարմիր գույնի վրա: Լաքապատ կաշվե շորտերը և միկրո կիսաշրջազգեստը, բարձր հարթակներով մյուլերը և շղթայի վրա խորհրդանշական Chanel-ը կառուցում են ներդաշնակ պատմություն կրքի, համարձակության և գայթակղության շուրջ:
Աքսեսուարները ոչ պակաս կարևոր են. էմալապատ և ոսկեզօծ զանգվածային թևնոցներ, մեծ չափսի սև պայուսակ՝ կարվածքով, գրքեր, որոնք ուղղակիորեն փորագրված են կադրի մեջ: Այս ամենը նկարահանումը վերածում է մետա-մեկնաբանության, որտեղ նորաձևությունն ինքն է մեջբերում իրեն:
Y2K ուրվագիծը՝ միկրո երկարություններով, նեղ ակնոցներով, մերկ իրանով և շապիկի վրա հանգույցով, ավելացնում է համարձակություն, բայց այստեղ ներկայացված է՝ որպես մեծահասակի, վերահսկվող սեքսուալություն:
Պլատինե շիկահեր և խիստ թխահերի դերում կարող եք զգալ Կարին Ռոյտֆելդի խմբագրական նկարահանումների արձագանքը։
Իսկ կարմիր շրթներկի, հայելու և լուսարձակի մեջ կարող եք կռահել Դեբի Հարրիին և Հելմուտ Նյուտոնին, այլ կերպ ասած՝ «femme fatale-ին՝ բնակարանում»։
Հետևեք մեզ՝ այստեղ




















































