Նորաձևությունը մեզ տանում է մանկություն. խաղային պայուսակների և կախազարդերի միտումը
ԼԱՅՖՍեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին
Նորաձևությունն ամբողջությամբ ընդունել է խաղային դարաշրջանը: Պայուսակներն ու կոշիկները զարդարված են քմահաճ կախազարդերով, կոստյումային զարդերը նման են ամառային ճամբարում պատրաստվածի, իսկ վառ գույների ուլունքազարդ պայուսակները գնորդներին ստիպում են իսկական գանձերի որոնում կատարել՝ TikTok-ի ոճով: Այս սեզոնի ամառային աքսեսուարները ոչ միայն նոստալգիկ հմայք են, այլև լիարժեք վերադարձ մանկություն: Kidcore միտումը զարգանում է մի քանի տարի, բայց այս ամռանը հասավ իր գագաթնակետին: Եվ այո, դա զվարճալի է, բայց խաղայինության հետևում կա նաև հոգեբանական արձագանք այն դժվար ժամանակներին, որոնցում մենք ապրում ենք, գրում է WWD-ն:
Kidcore-ը մի ժամանակ Etsy-ում և նորաձևության բլոգերների շրջանում նիշային միտում էր, բայց հիմա այն պայթում է մեյնսթրիմում՝ պայծառ, կիտչային և բառացիորեն «խաղալիք» գեղագիտությամբ: Սրանք զանգվածային, պայծառ ուլունքներ են, կախազարդերով Crocs կոշիկներ և կենդանիների կամ մրգերի տեսքով մինի պայուսակներ: Բարձր նորաձևությունը ընդունել է այս խաղային ոգին. Chloé-ն ներկայացրել է ժելե սանդալներ, Coach-ը՝ հսկայական վարդագույն Բարբի ոճի կախազարդեր, իսկ Moschino-ն մանկական դիզայն է ավելացրել պայուսակներին: Նույնիսկ 2025 թվականի գարնանային ցուցադրությունների և ցուցադրությունների դիզայնները հիշեցնում էին մանկական ֆանտազիա. Bottega Veneta-ն օգտագործել է կենդանիների տեսքով լոբու պարկեր, իսկ Coperni-ն ցուցադրություն է անցկացրել Disneyland Paris-ում:
TikTok-ում Z սերունդը փնտրում է Y2K և ձեռագործ աքսեսուարներ՝ DIY-ն վերածելով նորաձևության հայտարարության: Նորաձևության իրերը ավելի շատ նման են խաղային ավտոմատների, քան թանգարանային իրերի:
Սա առաջին դեպքը չէ, երբ շքեղ ապրանքանիշերը ընդունել են Kidcore-ը: Օրինակ՝ Fendi-ն 2013 թվականին ներկայացրել է «Monster Bag Bugs»-ը՝ ծիածանի բոլոր գույների փափուկ կախազարդեր: Բայց նույնիսկ դրանք այնքան խորը չեն ընկղմվել մանկության նոստալգիայի մեջ, որքան այսօրվա աքսեսուարները, որոնք շքեղ ապրանքանիշերը և սպառողականությունը համատեղում են նոր մակարդակի:
Հոգեբանները նշում են, որ նոստալգիկ, խաղային աքսեսուարների աճը կապված է համաշխարհային անկայունության հետ՝ տնտեսություն, քաղաքականություն, սոցիալական անկարգություններ: «Մարդիկ փնտրում են անվտանգություն և հարմարավետություն՝ վերադառնալով այն իրերին, որոնք արթնացնում են մանկության հիշողություններ», - բացատրում է հոգեվերլուծաբան Պատրիկ Ֆագանը: Այս աքսեսուարները ոչ միայն անվտանգ են, այլև ուրախություն են բերում դժվար ժամանակներում։
Kidcore միտումը համընկնում է «դոպամինային հագնվելու» հայեցակարգի հետ՝ այն գաղափարի, որ պայծառ գույները և զվարճալի իրերը կարող են բարձրացնել ձեր տրամադրությունը՝ խթանելով «երջանկության հորմոնները»։
Բայց ինչպե՞ս միանալ այս միտումին՝ առանց չափազանց շատ ծախսելու: Հեշտ է. ընտրեք մեկ պայծառ, նկատելի իր, որը կկրեք կրկին ու կրկին: Դա կարող է լինել ուլունքազարդ վզնոց, կոճին ապարանջան կամ 90-ականների ոճի սանդալներ:
Ի վերջո, խաղային ամառային աքսեսուարները պարզապես «Լաբուբուի գրավչություն» չեն, դրանք միջոց են նորաձևության միջոցով ձեր ուրախությունն ու թեթևությունը վերականգնելու համար: Հագեք վարդագույն ժելե սանդալներ, ավելացրեք մանկական զարդերի մեծահասակների տարբերակներ, գնեք ուլունքազարդ պայուսակ, որը չափազանց լուրջ չի վերաբերվում իրեն: Մեզ բոլորիս անհրաժեշտ է մանկական անհոգության մի փոքր կտոր:
Հետևեք մեզ՝ այստեղ




















































