Մեկ օրում ռուսական ավիաընկերությունների երկու ինքնաթիռներ օդում վթարվել են
ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆՍեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին
Չորեքշաբթի օրը ռուսական ավիաընկերության երկու մարդատար ինքնաթիռներ օդում միաժամանակ վթարվել են։ Երկու ինքնաթիռներն էլ տուժել են թևի մեքենայացման կառավարման համակարգի բաղադրիչների խափանումից: Տարեսկզբից մինչ օրս գրանցվել է առնվազն տասնմեկ նմանատիպ միջադեպ ռուսական ավիափոխադրողների մասնակցությամբ։
Առաջին միջադեպը տեղի է ունեցել փետրվարի 19-ի վաղ առավոտյան։ Կրասնոյարսկից Նորիլսկ թռչող NordStar Airlines ավիաընկերության Boeing 737-800 ինքնաթիռի անձնակազմը, որում եղել է 157 մարդ, հայտնել է, որ ահազանգ է հնչել, որը ցույց է տալիս, որ սրահում թույլատրելի բարձրությունը գերազանցվել է, և որ տեղի է ունեցել ճնշման անկում։ Ըստ փոխադրողի՝ սենսորն ակտիվացել է թռիչքից մեկուկես ժամ անց։ Օդաչուները որոշել են նվազեցնել բարձրությունը և շարժվել դեպի իրենց նպատակակետը: Տեղական ժամանակով 7:05-ին ինքնաթիռը վայրէջք է կատարել Նորիլսկի օդանավակայանում։
«Օդանավում եղել է 156 ուղևոր, այդ թվում՝ 8 երեխա։ Ուղևորներից ոչ ոք չի տուժել։ «Ներկայումս ընթանում է ինքնաթիռի տեխնիկական զննում», - ասել է NordStar-ը: Միաժամանակ, ՏԱՍՍ-ի օպերատիվ ծառայությունները հայտնել են, որ օդանավը ստիպված է եղել արտակարգ վայրէջք կատարել փեղկերի անսարքության պատճառով։ Վայրէջքից առաջ ինքնաթիռը «վառել է ավելի քան մեկ ժամ», բայց ի վերջո կարողացել է նորմալ վայրէջք կատարել, ասել է աղբյուրը: Արևմտյան Սիբիրի տրանսպորտային դատախազությունն իր հերթին հաստատել է, որ անձնակազմը նկատել է թևի մեքենայացման տարրերի սխալ աշխատանքը։
Երկրորդ արտակարգ դեպքը տեղի է ունեցել օրվա ընթացքում Մոսկվայից Նիժնեկամսկ թռչող Sukhoi Superjet ինքնաթիռի հետ։ Ինքնաթիռը ստիպված է եղել վերադառնալ մեկնման օդանավակայան (Շերեմետևո) թևի մեքենայացման կառավարման սենսորի անսարքության պատճառով։ Այս մասին RIA Novosti-ին հայտնել են արտակարգ ծառայությունները։ Մոսկվայում վայրէջքն ընթացել է այնպես, ինչպես նախատեսված էր:
Հետևեք մեզ՝ այստեղ




















































