Երևան, 30.Հոկտեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


Ի՞նչ կտան մայրաքաղաքի փոքր կենտրոնում բեռնատարների մուտքի սահմանափակումն ու վճարովի ավտոկայանատեղիի տեղական վճարի վերանայումը. «Փաստ»

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Օրեր առաջ «Փաստը» տեղեկացրել էր, որ առաջիկայում Երևանի քաղաքապետարանի նախաձեռնությամբ մայրաքաղաքի որոշակի, հատկապես կենտրոնական հատվածներում արգելվելու է մեծ բեռնվածությամբ բեռնատարների մուտքը առավոտյան ժամը 7:00-ից մինչև երեկոյան 21:00-ն: Երեկ այս նախաձեռնությունն իրականություն դարձավ: Երևանի քաղաքապետարանի տրանսպորտի վարչության պետի ժամանակավոր պաշտոնակատար Վազգեն Հարությունյանը «Փաստի» հետ զրույցում ներկայացրեց մանրամասները:

«Փոքր կենտրոնում ենթակառուցվածքներն այնպիսին են, որ ճանապարհների թողունակությունը սահմանափակ է: Տրանսպորտային մեծ միջոցների հոսքերի դեպքում կառավարել անհնար է դառնում: Փողոցները լայնացնելու հնարավորություն չկա, ուստի երթևեկության կազմակերպման համար պետք է կիրառել սահմանափակումներ: Սա իրենից ենթադրում է որոշակի բարեփոխումների փաթեթ, որի առաջին քայլով որոշվել է ժամային սահմանափակում կիրառել բեռնատար ավտոմեքենաների մասով: Ժամային սահմանափակման տրամաբանությունը հետևյալն է՝ 2,5 և ավելի տոննա ընդհանուր բեռնվածության գործակից ունեցող տրանսպորտային միջոցները պետք է մուտք գործեն տվյալ հատված երեկոյան ժամը 21:00ից մինչև առավոտյան 7:00-ն ընկած ժամանակահատվածում: Սա իր հերթին կբերի երթևեկության մասնակիցների որոշակի նվազում, որն ինքնին որոշակի ազդեցություն կունենա երթևեկության վրա: Միանշանակ սա ամբողջությամբ չի լուծելու խցանումների խնդիրը փոքր կենտրոնում, բայց լուծման գործընթացում իր մասնակցությունը միանշանակ կունենա»,-ասում է Հարությունյանը:

Երթևեկության կարգավորմանը նպաստելուն է ուղղված նաև հանրային տրանսպորտի համար գծերի առանձնացումը: «Երթևեկության մասնակիցների նկատմամբ հասարակական տրանսպորտը պետք է ունենա առավելություն: Մասնավոր տրանսպորտային միջոցի օգտագործումը պետք է լինի ոչ գրավիչ: Քաղաքացին պետք է միշտ մտածի, որ հասարակական տրանսպորտով երթևեկելը լինելու է ավելի հարմար և իր ցանկալի վայրը հասնելու է ավելի շուտ, քան իր մասնավոր մեքենայով: Այս որոշումը կյանքի կոչելու առաջնային ուղղություններից մեկն այն է, որ հասարակական տրանսպորտի համար պետք է լինի առանձնացված գիծ, որպեսզի հասարակական տրանսպորտը չհայտնվի խցանումների մեջ, ժամանակ չկորցնի, երթևեկի ավելի արագ, հարմարավետ ու անվտանգ:

Ավարտում ենք Հերացի փողոցի կահավորումը համապատասխան տեխնիկական միջոցներով, այս շաբաթ արդեն կգործի ամբողջությամբ, երկու կողմում առաջին երթևեկելի գոտին կհատկացվի հասարակական տրանսպորտին: Այս գործընթացը շարունակական է լինելու, իսկ տրամաբանությունը հետևյալն է՝ հիմնական ուղևորահոսքը սպասարկող երթուղիները, որոնք իրար են կապում խոշոր վարչական շրջանները, գրեթե ամբողջությամբ պետք է ունենան առանձնացված ավտոբուսային գծեր, որպեսզի տվյալ երթուղիները մաքսիմալ արագ կարողանան քաղաքացիների սպասարկում իրականացնել: Այսօր արդարացի դժգոհություն կա, որ հասարակական տրանսպորտի հաճախականության գրաֆիկները խախտվում են, և արդյունքում ուղևորը կանգառում երկար է սպասում իրեն սպասարկող տրանսպորտին: Այս խնդրի կարգավորմամբ տվյալ ուշացումների հարցը կլուծվի, և պատշաճ որակի սպասարկում կիրականացվի»,-նշում է մեր զրուցակիցը:

Չնայած, որ մայրաքաղաքը ձերբազատվեց գազելներից, և հիմա քաղաքացիներին սպասարկում են անվտանգ ու տարողունակ ավտոբուսները, հատկապես պիկ ժամերին դրանք գերծանրաբեռնված են: Հարությունյանը նախ իր արտահայտած նախորդ մտքին է հղում անում, իսկ հետո հավելում, որ արդեն հաջորդ տարի Երևան կհասնի ավտոբուսների նոր խմբաքանակը: «Ծանրաբեռնվածության մի խնդիրը ժամային գրաֆիկի հաճախականության խախտումն է, եթե ավտոբուսը նախատեսված 10 րոպեն մեկ կանգառ չի հասնում, այնտեղ ուղևորահոսքն ավելանում է, և մոտեցած տրանսպորտային միջոցում ծանրաբեռնվածությունը շատանում է: Առանձնացված երթուղիները որոշ չափով այս խնդիրը կկարգավորեն: Երկրորդ՝ պետք է պահանջվող թվաքանակի շարժակազմի ավելացում, որ այս խնդիրը վերջնականապես լուծվի:

Այս մասով ունենք 30 սպասվող ավտոբուս գործող պայմանագրով, որն անցած տարվա մրցույթի արդյունքում հայտարարվել էր, Երևան համայնքը բանակցեց մատակարարի հետ և թվով 30 ավտոբուս ավելացվեց` առանց պայմանագրի գնից համայնքի կողմից ավելի վճարելու: Այս 30 ավտոբուսը հաջորդ տարվա հունվար-փետրվար ամիսներին կլինի Երևանում: Գնումների վարչությունը և տրանսպորտի վարչությունը գնման հայտ է ուղարկել 170 հատ 8 և 6 մետր երկարությամբ և 60 տեղատարողությամբ ավտոբուսների ձեռքբերման, մրցույթի կայացման արդյունքում նախնական հաշվարկների արդյունքում հունիս-հուլիս ամիսներին դրանք կժամանեն Երևան: Ինչպես նաև ներկայումս շարունակվում է գործընթացը Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկի ֆինանսական միջոցներ հատկացնելու մասով, որը պետք է ուղղվի 250 էլեկտրական 18 մետր երկարությամբ ավտոբուսների ձեռքբերմանը: Մայրաքաղաքի ավտոբուսային պարկում էական փոփոխություն կլինի արդեն 2024 թ.-ի ընթացքում»,-ընդգծում է վարչության պետի ժամանակավոր պաշտոնակատարը: Որպես բարեփոխումների փաթեթի փուլային գործողություն դիտարկվում է նաև վճարովի ավտոկայանատեղիի տեղական վճարի վերանայում:

«Սրա տրամաբանությունը ոչ թե վճարի չափի ավելացումն ու շատ գումար հավաքագրումն է, այլ սա հստակ դիտարկվում է որպես սահմանափակման գործիք: Վճարի չափի գումարի վերանայման արդյունքում կսահմանափակենք տրանսպորտային միջոցների մուտքը դեպի փոքր կենտրոն, որը նույնպես կառաջացնի երթևեկության մասնակիցների քանակի նվազեցում ու երթևեկության միջին արագության բարձրացում»,-եզրափակում է Վազգեն Հարությունյանը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը հետամուտ է լինելու Հովհաննավանքի նկատմամբ իր իրավունքների վերականգնմանը Նոյեմբերի 12-ին կկայանա Robust Armenia 2025 կոնֆերանսը. գործընկերների թվում է Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը Գեղարքունիքի մարզպետը՝ 3-ամյա Տիգրանի որոնողական աշխատանքների մասին․ երեխայից դեռևս հետք չկա Իսրայելը հարվածներ է հասցրել Լիբանանի հարավում գտնվող երկու շրջանների Վասն հայրենյաց. ուժ, արդարություն, զարգացումՄինչև 6 տարեկան երեխաներին տրամադրվող աջակցության ծրագիրը կդառնա մշտական նպաստ Դուք ոչ թե ծրագիր պետք է ներկայացնենք, այլ հաշվետվություն պիտի տաք, թե 7 տարում ինչ եք արել. Արտյոմ ՍիմոնյանԻրավապահնե´ր, ապօրինի հրամաններ մի´ կատարեք, դատվելու´ եք. Ավետիք ՉալաբյանՄոլդովական փորձի փոխանակում՝ Փաշինյան-Սանդու հանդիպմանը «ՀայաՔվեն» մշակել է անվտանգային ռազմավարության տեսլական, շուտով կներկայացնենք. Արմեն ՄանվելյանՀոկտեմբերի 30-ին և 31-ին գազ չի լինի «ՀայաՔվեն» առաջարկում է 50 տոկոսով բարձրացնել կենսաթոշակները. Մենուա ՍողոմոնյանԻշխանությունը ֆեյք է «ուղնուծուծով» Ալիևը մերժել է Երևան այցելելու հրավերը. ադրբեջանական ԶԼՄ Փաշինյանական իշխանության թիրախում լրագրողներն են Առեղծվածային դեպք, «Մարիոթ»-ից խոհարարը ծանր վնաuվածքներով տեղափոխվել է հիվանդանոցԻ՞նչ իմաստ ունի մեքենայի համար վճարել փոքրիկ պետության բյուջեի հետ համեմատելի գումար. «Փաստ»Սամվել Կարապետյանի պաշտպանական թիմը ողջունել է ԵԽ պատգամավոր Նաչո Ամորի հայտարարությունը ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (30 ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ).Արցախի Ազգային ժողովն ընդունել է պետական խորհրդանիշերի մասին օրենքները. «Փաստ»3-ամյա Տիգրանին որոնո՞ւմ են Սևանա լճում ու ափամերձ հատվածներում․ ի՞նչ է հայտնի Թրամփը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ն և Ռուսաստանը քննարկում են ապամիջուկայնացման հարցը Իրավապահները գրոհում են ընդդիմադիր համայնքապետերին Ե՞րբ կհայտարարվի Մոսկվա-Երևան գնացքի մեկնման մասին. «Փաստ»Տարեցները Հայաստանում բառացիորեն խավարի եզրին են. Հրայր ԿամենդատյանԱյն մասին, թե ինչ է Արցախն ինձ համար, և ինչու եմ շարունակում պայքարը նրա ազատության համար. Ավետիք ՉալաբյանԵՄ-ին անդամակցելու վերաբերյալ հայտարարությունները նույնպե՞ս պետք է լինեն հանցագործության ապացույց. «Փաստ»Ջուր չի լինելու․ հասցեներ Լոռիում բախվել են մի քանի տոննա բենզին տեղափոխող գնացք ու «Volkswagen», վիրավnրներ կան3-ամյա Տիգրան Օվանեսովի որոնողական աշխատանքները շարունակվում են. ՆԳՆ Օդի ջերմաստիճանը կնվազի 6-9 աստիճանով․ տեղումներ են սպասվում «Գարիկս հանգիստ էր, խելացի, շուտ կողմնորոշվող, համարձակ». Գարիկ Ավետիսյանը զոհվել է հոկտեմբերի 17-ին Մատաղիսում. «Փաստ»Կառավարության որոշմամբ պարտադիր զինվորական ծառայության ժամկետը կրճատվել է Քաղաքական տհասություն է ՔՊ-ական նախարարի ասածը. Բաբկեն Հարությունյան Ժողովրդավարության բաստիոնի պատրանքը և իրականությունը Կսահմանվեն անձի կյանքի կամ առողջության համար վտանգ պարունակող զբոսաշրջային ծառայությունների մատուցման որակական և տեխնիկական չափորոշիչները. «Փաստ»Գուշակեք՝ ում հետ ենք հանդիպելու․ Նարեկ ԿարապետյանՌԴ-ն՝ ուկրաինական անօդաչուների թիրախում․ իրավիճակը՝ երկրորւմ Խաղաղությունը երբեմն ավելի հեռու է, քան թվում է. «Փաստ»Քաղաքական դաշտում իշխանության առաջադրած «մարտերն առանց կանոնների» մոտեցումը որևէ մեկին չի շրջանցելու. Տիգրան Աբրահամյան Թվային միջավայրում անձնական տվյալների պաշտպանության «խրամատը». «Փաստ»«Հռչակագրային, պաթետիկ, հեքիաթային տեքստերով խաղաղություն չեն կառուցում, դա ընդամենն իմիտացիա է». «Փաստ»Եվրոպացինե՛ր, սա՞ է ձեր պատկերացրած ժողովրդավարությունը ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են Ռուբլին էժանացել է․ փոխարժեքն՝ այսօր Երբ լեգիտիմալույծներն ուզում են որոշել մեր Ազգային եկեղեցու ճակատագիրը. «Փաստ»Քաղաքական կամիկաձեներ. ինչո՞վ են վախեցնելու հայ ժողովրդին. «Փաստ»Ցուցմունք կտա՞ն նրանք, որոնց պարտադրում են մասնակցել «պատարագյան» հանրահավաքներին. «Փաստ»Իշխանություններն ուզում են Սամվել Կարապետյանի հաշվին հանրությանը նախընտրական լավություն «ծախե՞լ». «Փաստ»Փաշինյանի «խաղաղության դարաշրջանն» առանց... խաղաղության. «Փաստ»Հայաստանը նախատեսում է միանալ Հանրային շահերի լրատվամիջոցների միջազգային հիմնադրամին. Փաշինյան