Երևան, 27.Նոյեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


Վթար­նե­րը շա­տա­ցել են, վա­րորդ­նե­րը՝ ան­կար­գա­պահ դար­ձել»

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն իր ֆեյսբուքյան էջի միջոցով պարբերաբար տեղեկացնում է, որ այս կամ այն ոլորտում դրական փոփոխություններ են առկա: Պատկերը ներկայացվում է վիճակագրական թվերի տեսքով, և բնական է, որ շատ հաճախ հարց է առաջանում՝ իսկ այս թվերն արտացոլո՞ւմ են կոնկրետ ոլորտում առկա պատկերը: Օրերս վարչապետը տեղեկացրեց, որ 2019 թվականի առաջին եռամսյակում նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների հետևանքով զոհված քաղաքացիների թիվը նվազել է 17,3 տոկոսով, իսկ արագաչափերով և տեսախցիկներով արձանագրված տուգանքները՝ շուրջ 51 հազար հատով:

«Վարորդի ընկեր» հասարակական կազմակերպության համահիմնադիր Սերգեյ Ղահրամանյանը «Փաստի» հետ զրույցում նշում է, որ թվերն ուսումնասիրելուց պետք է հաշվի առնել, որ նախորդ տարվա ապրիլմայիս ամսվա դեպքերից հետո երթևեկությունից դուրս են բերվել առավելագույնը 40 կմ/ժ սահմանափակում ունեցող արագաչափերը: «Երբ այդ արագաչափերը հեռացվում են, բնականաբար, խախտումները չեն արձանագրվում: Դրանք ամենահաճախակի և համեմատաբար փոքր վտանգ ներկայացնող խախտումներն են: Փաստորեն, կարող ենք նշել, որ դրանք չեն արձանագրվում, ինչը, սակայն, չի նշանակում, որ վարորդները խախտումներ չեն անում: Եթե գումարենք առավել հաճախ կրկնվող և չարձանագրված խախտումները, ապա դրանց թիվն իրականում մեծ կլինի: Եթե միայն զոհերի, ինչպես նաև քիչ խախտումների տարատեսակներով արձանագրված խախտումների թվաքանակը համեմատենք նախորդ տարվա ցուցանիշների հետ, բնականաբար որոշակի տարբերություն կունենանք, բայց տեսնում ենք, թե մեր երթևեկության մեջ ինչ է կատարվում: Օրական միջինը 100 պատահար է տեղի ունենում, որոնք արձանագրում են ճանապարհային ոստիկանները: Ընդ որում, սա այն դեպքում, երբ եղանակը լավն է, իսկ անձրևոտ եղանակին վթարների թիվն ամեն օր հասնում է մոտ 150-ի: Վթարներն իրականում շատ են, այդ թվերը հաշվառվում են, և ոստիկանությունը ժամանակ առ ժամանակ ներկայացնում է: Սակայն դրանց նայելով ասել, որ երթևեկության վիճակը լավ է, սխալ կլինի: Երթևեկությունն իրականում բազմաթիվ խնդիրներ ունի, որոնք չեն ներկայացվում այդ թվերի տեսքով», -ասում է Ղահրամանյանը:

Վերջինս նշում է, որ առհասարակ երթևեկության մեջ խնդիրները շատ են:

«Վարչապետը ժամանակ առ ժամանակ գրառումներ անելով՝ փորձում է ցույց տալ, որ ամեն ինչ լավ է, բայց գրառման մեկնաբանություններին մեկ հայացք գցելով՝ պարզ է դառնում, որ քաղաքացիները հիմնավոր պատճառներ ունեն բողոքելու երթևեկությունից: Նախորդ տարվա ապրիլ-մայիս ամիսներից սկսած՝ շատերն արագաչափերը վնասում էին կամ փակում, երթևեկում այնպես, ինչպես իրենց էր հարմար, այլ ոչ օրենքին համապատասխան: Իրավախախտ վարորդներն այս դեպքում կիրառում են «սրա՞ համար ենք հեղափոխություն արել» թևավոր արտահայտությունը՝ դրանով իսկ փորձելով հոգեբանական ճնշում գործադրել ճանապարհային ոստիկանության ներկայացուցիչների վրա: Ինչ-որ առումով կա օրենք և իրավախախտ հակամարտություն, և այդ ամենը «ջարդվում է» ճանապարհային ոստիկանության այն տեսուչի վրա, որը դեմ առ դեմ առնչվում է իրավախախտի հետ: Այսօր ունենք շատ վատ երթևեկություն: Ճանապարհային ոստիկանությունը փորձում է ինչոր լուծումներ կիրառել, սակայն մեզ անհրաժեշտ է բալային համակարգի ներդրում և բարեփոխումներ ճանապարհային ոստիկանությունում: Պետք է իրականություն դառնա պարեկային ծառայությունը, գուցե այս կերպ երթևեկությունը բարելավվի: Ներկայումս վարորդներ կան, որոնք վախենում են պիկ ժամերին երեխաների հետ երթևեկել մեքենայով», - ընդգծում է զրուցակիցս:

«Վարորդի ընկեր» ԻՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանն էլ «Փաստի» հետ զրույցում նշում է՝ կարևոր է, որ երթևեկության կանոնները դասավանդվեն վաղ տարիքից, քանի որ երթևեկության մասնակիցները ոչ միայն վարորդներն են, այլ նաև հետիոտները, որոնք պետք է իմանան իրենց պարտականությունները:

Նա նույնպես անդրադառնում է տուգանքների նվազման վիճակագրությանը. «Նախկինում արձանագրվում էին իրավիճակային խախտումներ, որոնք առհասարակ երթևեկությանը չէին խոչընդոտում և իրենց կատարած զանցանքով վտանգավոր չէին: Դրանց տուգանքները ներկայումս չեն արձանագրվում: Կան մի շարք տուգանքներ, որոնք կանոնների խախտմանն են վերաբերում, սակայն կրկին չեն արձանագրվում, և դրա հետևանքով տուգանքների թիվը նվազել է: Բացի դա, ճանապարհային ոստիկանության հսկողությունն անհամեմատ թուլացել է, իսկ տեսախցիկները վթարների կանխարգելման աշխատանքներ չեն կատարել և չեն կատարում մինչ օրս: Դրանք որոշակի առումով կարող են վարորդներին զսպել, օրինակ՝ խաչմերուկներում կարմիր լույսի տակով չանցնել, բայց մնացած առումով վարորդներին չեն զսպում: Իսկ ոստիկանության առկայությունը վարորդին կզսպի, որպեսզի տվյալ հատվածում օրենքի խախտում չկատարի:

Վթարները շատացել են, քանի որ մեր վարորդները փորձել են օգտվել առիթից, և շատերը սկսել են անկարգապահ երթևեկել: Բացի դա, քչերն են բարձրաձայնում, որ վթարի պատճառ է հանդիսացել ճանապարհի ոչ ճիշտ կահավորանքը և ոչ բարվոք վիճակը, որը, մեքենան շարքից հանելով, ստեղծում է վթարային իրավիճակ: Այդ առումով բողոքները բավականին շատ են, որ վարորդները, փորձելով խուսափել փոսերից, վթարի են ենթարկվել: Այս դեպքում, ըստ էության, վարորդի մեղավորությունն այնքան էլ չկա, քանի որ նա փորձել է խոչընդոտը շրջանցել, և դրա պատճառով վթար է առաջացել: Նման վերլուծություն դեռ չի արվել, և չենք կարող ասել, որ բոլոր վթարները անկարգապահ վարորդների մեղքով են», - ասում է պարոն Քեյանը՝ շեշտելով, որ խնդիրները գնալով կավելանան՝ կապված մեքենաների քանակի ավելացման հետ:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Սպանության փորձի մեղադրանքով հետախուզվող է հայտնաբերվել Բագրատաշենի սահմանային անցակետում Տարածված վիրուսի ֆոնին դպրոցները փակելու անհրաժեշտություն կա՞ Ժիրայր Լիպարիտյանի մանիպուլյացիաները Պետրոսի եթերում․ Ադրբեջանականացումը արդեն հիմա է Առեղծվածային ու nղբերգական դեպք՝ Երևանում, ավտոշուկայի հարևանությամբ հայտնաբերվել է hրազենային վնասվածքով տղամարդ Ճիշտը «ցո՞ւլն» է. ինչպես ձախողվեց նախկին օմբուդսմենը Ինչպես են արևային վահանակները լույսը վերածում էլեկտրաէներգիայի Ալլա Պուգաչովային պարտավորեցրել են ապամոնտաժել նրա կառուցած փայտե պիրսը ՍոլնեչնոգորսկումԴատախազությունը դարձել է հանցանքները պարտակող. Արմեն ՄանվելյանԲանակը թալանեցիք, կարմիր գծերը անցաք, պատասխա՛ն եք տալու․ Նառա Գևորգյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման աշխատանքային այցը ՍտեփանավանՓաշինյանը կորցրել է ժողովրդի վստահությունը ու չի տիրապետում իրավիճակին. Մարիաննա ՂահրամանյանԿլոր սեղան-քննարկում նոր աշխարհակարգի և Հայաստանի աշխարհաքաղաքական ընտրության վերաբերյալԵղանակը՝ առաջիկա օրերինԼիդյա Մանթաշյանը ազատ կարձակվի, կալանքը վերացվեց IDBank-ը թողարկել է պարտատոմսերի 2026 թվականի առաջին տրանշը Փաշինյանը գնում է Կիմ Չեն Ընի ճանապարհով, նա բռնապետ է. Ավետիք ՉալաբյանՄերձիշխանական շրջանակները սեփականել են քաղհասարակության դերը. Մենուա ՍողոմոնյանԻ՞նչ է առաջարկվում կենսաթոշակի և նպաստի շահառուների համար«Առաջարկ Հայաստանին» նախաձեռնության ներկայացուցիչների այցը Սյունիք Թուրքիան ակտիվանում է Հարավային Կովկասում Ծաղր սեփական ժողովրդի հանդեպ. ինչպե՞ս որակազրկեցին զեկույցը Ինչպես նվազեցնել ձմեռային կոմունալ ծախսերը3 հայեր այլ անձանց հետ միասին Ղրիմի կամրջի աhաբեկչության գործով դատապարտվել են ցմաh ազատազրկման Հուսալիության և ֆունկցիոնալության չափանիշ. ինչո՞ւ են խողովակային բանալիները կոչվում նաև «գազային» կամ «շվեդական». «Փաստ»Արարատի մարզում բախվել են մարդատար գնացք և «Opel»Արցախից խոսելը Փաշինյանի համար ծայրահեղականություն է. Հովհաննես ԻշխանյանՀայաստանում քաղաքական պատվերի արդյունքում կիրառվում է միայն կալանքը․ Արամ ՎարդևանյանUcom-ն աջակցում է տիեզերական ճարտարագիտության զարգացմանը Հայաստանում (լուսանկարներ)ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (27 ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ).Փոփոխվել է Հայաստանի Սահմանադրությունը, տեղի է ունեցել «Մայրիկ» ֆիլմի պրեմիերան. «Փաստ»Նոր տեղեկություն ընդունելության քննություների մասինՓաշինյանի՝ Սահմանադրությունը փոխելու ցանկությունը հիմնականում պայմանավորված է Ալիևի պահանջներով, բայց կան նաև այլ պատճառներ. «Փաստ»Խաղաղության ծրագրում պետք է փոփոխություններ արվենՖասթ Բանկը Mastercard World-ի նոր քարտապաններին տրամադրում է մինչև 25% քեշբեք Հայաստանը պետք է ոչ թե հեռանա ՀԱՊԿ-ից, այլ պետք է իր գործունեությունը ընդլայնի և ամրապնդի ՀԱՊԿ-ում. Մհեր ԱվետիսյանԲաքվում ուզում են, որ տարածաշրջանում Ռուսաստանին փոխարինի Ուկրաինան. «Փաստ»Լոռու մարզում 11-ամյա տղա է մահացել. երեխայի ծնողները մեղադրում են բժիշկներին Դիրքեր կան, որտեղ թշնամին զննում է մեր զինվորներին, նոր միայն թողնում է. Ավետիք ՔերոբյանՈրքա՞ն է կազմում Դիլիջանի և հարակից անտառների հրդեհների պատճառած վնասըՁմռանը մրսածության աճին նպաստող գործոնները. ինչպես չհիվանդանալ«Որդիներս ուժ տվողը դարձան, և այն, որ պետք է բարձր պահենք Սամվելիս անունը». Սամվել Մանասյանն անմահացել է հոկտեմբերի 17-ին Մարտակերտում. «Փաստ»Հայ գերիների նկատմամբ բռնության ֆոնին կոչ ենք անում ԵԽ պատգամավորներին այցելել Բաքու․հայտարարություն Ինչպե՞ս օգտվել բազմավեկտորակտիվությունից ու հետաքրքրություններից. «Փաստ»Վարդան Ջհանյանը մասնակցել է CRIRSCO-ի նախագահ Գարթ Քիրքհեմի հետ հանդիպմանը 19-ամյա գրոսմայստերը՝ 2025 թվականի ՖԻԴԵ-ի շախմատի աշխարհի գավաթի հաղթող Այն մասին, թե ինչպես իշխանությունը կորցնելու վախից մեր աչքերի առաջ հիմա ծնվում է ամենաայլանդակ բռնատիրությունը. Ավետիք ՉալաբյանԴիլիջանի ոլորանների և «Լեռնային Հայաստան» առողջարանի մոտակայքում բռնկված hրդեհներն ամբողջությամբ մեկուսացված են. ՀՀ ՆԳՆ փրկարար ծառայություն Ապագա ռիսկերի բարձրացման վտանգավոր միտումները. «Փաստ»Թրամփի և Պուտինի զրույցը փոխել է պատերազմի ընթացքըԶանգեզուրի միջանցքից մինչև տոտալ վերահսկողություն․ Վաշինգտոնյան միֆի փլուզումը Երևանում օդի աղտոտվածությունը մոտեցել է կենսաբանական աղետի շեմին․ Սամվել ֆարմանյան